کیف سمیناری تبلیغاتی هدیه‌ای برای شرکت‌کنندگان همایش‌ها

کیف سمیناری تبلیغاتی هدیه‌ای برای شرکت‌کنندگان همایش‌ها
تاریخ:
۲۳ آذر ۱۳۹۸

کیف‌های تبلیغاتی با تنوع در شکل، جنس، رنگ و نوع کاربری یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی هستند که اثربخشی زیادی در توسعه اهداف بازاریابی کسب‌وکارها دارند. کیف سمیناری تبلیغاتی یکی از انواع کیف‌های تبلیغاتی است که برای مدیران، کارمندان، اساتید دانشگاه و دانشجویان در نظر گرفته می‌شود.

کیف‌های اداری، کیف لپ‌تاپ، کیف مدرسه، کیف مسافرتی، کیف ورزشی، کیف کمری، کیف‌های دوستدار محیط زیست، کیف‌های سمینار و همایش و... می‌توانند به عنوان کیف تبلیغاتی با چاپ لوگو روی آنها سفارشی‌سازی شوند و در اختیار مخاطبان قرار بگیرند.

یکی از مزایای مهم کیف‌های تبلیغاتی کاربردی بودن آنهاست. مخاطب شما این کیف‌ را هر روز استفاده می‌کند و با خود به دانشگاه و محل کار می‌برد. بادوام بودن کیف باعث می‌شود برای مدت طولانی قابل استفاده باشد در نتیجه در معرض دید افراد قرار می‌گیرد و نام برند شما را به آنها یادآوری می‌کند.

همراه داشتن کیف تبلیغاتی توسط افراد و رفت‌وآمد به مکان‌های مختلف باعث می‌شود نام و لوگوی کسب‌وکار شما توسط افراد دیگر دیده شود. اگر افراد با کسب‌وکار شما آشنایی داشته باشند نام برند شما در ذهنشان تثبیت می‌شود. اگر هم برای اولین بار با نام برند شما مواجه شوند حتما درباره آن کنجکاوی خواهند کرد و ممکن است به مشتری شما تبدیل شوند.

کیف سمیناری هدیه تبلیغاتی کاربردی

اسپانسرهای برگزاری همایش‌ها و سمینارها کیف سمیناری را برای شرکت‌کنندگان در همایش که معمولا مدیران، کارمندان، اساتید دانشگاه، دانشجویان، معلمان، دانش‌آموزان و... هستند در نظر می‌گیرند.

شرکت‌کنندگان در سمینارها می‌توانند هر آنچه را نیاز دارند از جمله دفتر یادداشت، خودکار، تلفن همراه، تبلت و... در کیف سمیناری قرار دهند و همراه خود داشته باشند. اگر به عنوان صاحب کسب‌وکار قصد دارید هدیه تبلیغاتی برای مخاطبان خود تهیه کنید کیف سمیناری را در اولویت قرار دهید. این هدیه کاربردی نیاز مخاطبان را برطرف کرده و نام برند شما را در ذهنشان تثبیت می‌کند.

کیف سمیناری ظاهری ساده اما رسمی دارد. دعوت‌نامه حضور در همایش، بروشور معرفی و راهنمای محصول یا خدمات، برگه یادداشت، خودکار و کارت ویزیت را می‌توان در آن قرار داد و به شرکت‌کنندگان در همایش هدیه داد.

کیف‌های سمیناری معمولا با طراحی ویژه و از تلفیق چرم مصنوعی و پلاستیک ساخته می‌شوند. اندازه این کیف‌ها مناسب است و قابلیت نگهداری برگه و پوشه‌های سایز A4 را دارد. اما توجه داشته باشید این کیف‌ها تحمل وزن بالا را ندارند و برای حمل لپ‌تاپ مناسب نیستند.

انواع کیف سمیناری تبلیغاتی

کیف‌های سمیناری در طرح‌ها و جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند. شما با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید می‌توانید آنها را با چاپ نام و لوگوی کسب‌وکار خود تهیه کنید.

کیف سمیناری چرمی: کیف سمیناری چرمی قیمت بالاتری نسبت به دیگر انواع این کیف دارد اما ظاهر شکیل و کیفیت عالی آن چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. کیف‌های سمیناری چرم در رنگ‌های مختلف مشکی، قهوه‌ای تیره و قهوه‌ای عسلی در بازار وجود دارند. بعضی از این کیف‌ها دارای قفل رمزدار هستند. علاوه بر بند دستی مقاوم، بند رودوشی این کیف‌ها قابل تنظیم است و حمل آنها را راحت می‌کند.

کیف سمیناری اشبالت: اشبالت نوعی از چرم است که به صورت طبیعی و مصنوعی تولید می‌شود و به خاطر ظاهر پرزدارش در میان افراد محبوبیت دارد. از چرم اشبالت برای تهیه انواع کفش، کیف و صنایع دستی استفاده می‌شود. کیف سمیناری اشبالت مصنوعی قیمت مناسبی دارد و برای تهیه هدایای تبلیغاتی مقرون‌به‌صرفه است.

کیف سمیناری طلقی: کیف سمیناری طلقی از سایر کیف‌های سمیناری ارزان‌تر است و اگر بودجه محدودی برای هدایای تبلیغاتی در اختیار دارید این کیف انتخاب مناسبی است. کیف‌های طلقی در رنگ‌های متنوع و به صورت مات یا شفاف تولید می‌شوند. دسته پلاستیکی این کیف‌ها دوام خوبی دارد اما نباید برای حمل وسایل سنگین از آنها استفاده کرد.

با توجه به میزان بودجه‌ای که در اختیار دارید کیف سمیناری تبلیغاتی را انتخاب کنید و آن را با نام و لوگوی برند خود سفارشی‌سازی کنید و در اختیار مخاطبان قرار دهید. به زودی نتیجه آن را در توسعه کسب‌وکارتان خواهید دید.

 
دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
  ____  _                 
 / ___|| |                
/ /___ | |__    ___ __  __
| ___ \| '_ \  / __|\ \/ /
| \_/ || | | || (__  >  < 
\_____/|_| |_| \___|/_/\_\
                          
                          
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب