آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

 آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
تاریخ:
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع شک دارید؟
اگر این طور است به خواندن این مقاله ادامه دهید تا هم از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی مطلع شوید و هم پاسخ این سوال را دریابید که چرا خودکار بهترین محصول تبلیغاتی در انگلستان است.

چرا خودکار تبلیغاتی تا این حد موثر است؟ چرا ماگ، کیف یا USB برای مشتریان خود نخریم؟ جالب است بدانید که بیش از 50٪ از مصرف‌کنندگان محصولات تبلیغاتی، حداقل یک خودکار مجهز به آرام و شعار تبلیغاتی دارند. صاحبان مشاغل می‌دانند که این بهترین روش برای به دست آوردن پول و جبران هزینه‌های تبلیغاتی است.

مزایای خودکار تبلیغاتی

قیمت

وقتی صحبت از قیمت یک محصول تبلیغاتی می‌شود، هیچ چیز نمی‌تواند جای یک خودکار تبلیغاتی را بگیرد. اولا این که این محصول ذاتا ارزان است و دوما اگر به صورت عمده آن را خرید و رویش برند خود را چاپ کنید، ارزان‌تر نیز می‌شود. این بدان معناست که شما بر روی چیزی که به طرز شگفت‌انگیزی از دوام بالایی برخوردار است سرمایه‌گذاری کرده و از آن برای برندسازی و تبلیغات ارزان استفاده کرده‌اید.

تنها چیزی که باید در مورد آن به شما هشدار دهیم این است که هرگز نباید ارزان‌ترین خودکار که از پلاستیک بی‌کیفیت ساخته شده است را انتخاب کنید. بهتر است در انتخاب این محصول الگویی مناسب به خود را به دست آورید و گزینه‌ای را انتخاب کنید که برای مشتریان ارزشمند باشد. خودکارهای باکیفیت باعث می‌شوند که تأثیر ماندگار و خوبی بر روی مشتریان ایجاد شود.

انتخاب

در انتخاب این محصول حسابی دست‌تان باز است و می‌توانید گزینه‌های مختلفی را انتخاب کنید. خودکارهای چند کاره، خودکارهای قابل بازیافت، خودکارهای معمولی، خودکارهای پلاستیکی و خودکارهای فلز تنها بخشی از گزینه‌هایی هستند که برای انتخاب این کالای تبلیغاتی پیش روی شما است. با این وجود، اگر در بین همه این مدل‌ها خوب کاوش کنید، حتما یک طراحی ایده‌آل و مناسب با کسب‌وکار خود پیدا خواهید کرد و از واکنش‌های بسیار مثبت مشتریان برخوردار خواهید شد.

وفاداری مشتری

با استفاده از خودکار تبلیغاتی شما قادر خواهید بود پایه‌ای از مشتریان وفادار برای خود بسازید. همانطور که می‌دانید معمولا مشتریان به راحتی نام تجاری یک کسب‌وکار خاص را به یاد نمی‌آورند، اما نسبت به محصولی که تمام نیازهای‌شان را برطرف می‌کند، حافظه خوبی دارند. هنگامی که شما خودکار تبلیغاتی باکیفیت را به عنوان هدیه تبلیغاتی به مشتریان خود می‌دهید، آنها شما را به عنوان یک کسب‌وکار باکیفیت و خوب به خاطر می‌آورند و به جزئیات توجه می‌کنند.

قرار گرفتن در معرض دید به صورت روزمره

اگر خودکار مناسب را انتخاب کرده و مارک و شعار تبلیغاتی را به درستی روی آن چاپ کنید، می‌توانید بیشتر اوقات جلوی چشم مشتریان باشید. یک خودکار خوب عمر نسبتا طولانی دارد. از طرفی خودکار چیزی است که بیشتر افراد هر روز از آن استفاده می‌کنند و حتی ممکن است آن را به محل کار خود ببرند. بنابراین با این انتخاب دیگران نیز قادر به دیدن برند شما خواهند بود.

همه‌کاره بودن

یک قانون طلایی در مورد همه محصولات تبلیغاتی وجود دارد و آن هم این است که چیزی را که مشتریان لازم دارند و به طور مکرر از آن استفاده می‌کنند را به آنها بدهید. برخی از مشاغل تمایل دارند بخشی از بودجه تبلیغاتی خود را صرف روش‌ها و محصولاتی کنند که مشتری در اولین فرصت آن را درون سطل زباله می‌اندازد. این یک بزرگ اشتباه است و به همین دلیل است که خودکارهای تبلیغاتی بسیار محبوب هستند. همه ما روزانه یا حداقل هفته‌ای یک بار، نیاز به نوشتن پیدا می‌کنیم. این بدان معناست که خودکار تبلیغاتی کاربردهای زیادی دارند.

با وجود تمام مزایای خودکار تبلیغاتی می‌توان گفت که اگر مطمئن شوید که محصول مناسب با مشتری خود را پیدا کرده‌ و طرح خوبی را برای جذب او انتخاب کرده‌اید، حتما می‌توانید حس وفاداری مشتری را تحریک کرده و به یک روش طولانی‌مدت تبلیغاتی برسید.

دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب 
هدایای تبلیغاتی برای گردش در طبیعت
 ۲۷ فروردین ۱۳۹۹

هدایای تبلیغاتی برای گردش در طبیعت

تعطیلات پایان هفته فرصت خوبی برای افراد است که به همراه اعضای خانواده و دوستان خود به گردش بروند و لحظاتی را با شادی و تفریح در طبیعت بگذرانند. شما به عنوان صاحب کسب‌وکار می‌توانید هدایای تبلیغاتی‌ای برای مخاطبان و مشتریان خود در نظر بگیرید تا در طول زمان گردش و تفریح در طبیعت بارها و ...  ادامه مطلب