واقعیت جالب درباره محصولات تبلیغاتی

واقعیت جالب درباره محصولات تبلیغاتی
تاریخ:
۲۵ آذر ۱۳۹۷

این یک واقعیت است : هدایای تبلیغاتی موثرترین راه برای گسترش نام شرکت شما در مقابل مشتریان هستند. شما احتمالا این را می‌دانستید. اما ما تحقیقات بیشتری انجام دادیم و ممکن است شما را با آنچه که پیدا کردیم شگفت‌زده کنیم. برای برخی موارد با ‌اهمیت آماده هستید؟


در اینجا ۱۰ واقعیت جالب درباره محصولات تبلیغاتی وجود دارد

۱. اولین هدایای تبلیغاتی با لوگوی چاپ شده بر روی آن، شامل دکمه‌های یادبودی بودند که در سال ۱۷۸۹ استفاده می‌شدند. جورج واشینگتن در مبارزات انتخاباتی خود از دکمه‌های یادبود استفاده کرد و در انتخابات برنده شد.

۲. اولین تجارت محصول تبلیغاتی در سال ۱۸۸۶ آغاز شد. استفاده از کیسه‌های خرید به عنوان محصولات تبلیغاتی، به جای اینکه مشتریان خریدهای خود را در کیسه‌های کاغذی ساده بگذارند، یک روزنامه در اوهایو به صاحب یک فروشگاه کفش محلی با ایده‌ای نبوغ آمیز این مورد را پیشنهاد کرد. یک پیام تبلیغاتی را بر روی کیسه خرید چاپ کنید و با هر خرید کفش، آنها را داخل این کیسه‌ها بگذارید. وقتی بچه‌ها از آن کیسه‌ها برای حمل کتاب‌های خود به مدرسه استفاده می‌کردند، در همان زمان فروشگاه کفش را تبلیغ می‌کردند!

 

۳. اولین نمایشگاه تجاری محصولات تبلیغاتی در سال ۱۹۱۴ برگزار شد و ۳۲ غرفه در نمایشگاه برای عرضه محصولات تبلیغاتی در نظر گرفته شد. نمایشگاه "PPAI اکسپو" در هر ژانویه در لاس وگاس برگزار می‌شود. در نمایشگاه سال ۲۰۱۷ بیش از ۱۲۰۰ غرفه و یک چهارم میلیون محصول برای نمایش به عموم وجود داشت.

 

۴. هشتاد و نه درصد مصرف کنندگان می‌توانند نام برندی را که بر روی یک محصول تبلیغاتی چاپ شده بود و در دو سال گذشته دریافت کرده‌اند را به خاطر بیاورند. تنها ۷ درصد می‌توانند نام یک تبلیغ کننده را پس از دیدن یک آگهی در تلویزیون به یاد بیاورند. اما رویکرد دیگری هم وجود دارد که آن اضافه کردن یک محصول تبلیغاتی هم زمان با پخش آگهی در رسانه‌ها است که اثربخشی آگهی را تا ۴۴ درصد افزایش خواهد داد.

 

۵. هشت نفر در ۱۰ نفر دوست دارند که محصولات تبلیغاتی را دریافت کنند. چهل و هشت درصد از مصرف کنندگان گزارش می‌دهند که دوست دارند تعداد بیشتری محصولات تبلیغاتی دریافت کنند. پس از دریافت محصول تبلیغاتی، ۸۲ درصد از مصرف کنندگان تصور مثبت‌تری از برند را گزارش می‌کنند.

 

۶.  پنج خریدار برتر این محصولات تبلیغاتی در زمینه آموزش فعالیت می‌کنند. پس از آن، بخش مالی، مراقبت‌های بهداشتی و فعال در ساخت و ساز قرار دارند.

 

۷. هشت نفر در هر ۱۰ مصرف کننده بین یک تا ۱۰ محصول تبلیغاتی دارند و این محصولات تنها در یک کشو قرار نمی‌گیرند. پنجاه و سه درصد از مصرف کنندگان هفته‌ای یک‌بار از یک محصول تبلیغاتی استفاده می‌کنند. مردان بیشتر تمایل دارند پیراهن و کلاه داشته باشند، در حالی که زنان بیشتر دوست دارند کیف، نوشت افزار و تقویم‌های مختلف را هدیه بگیرند.

 

۸.  با نزدیک به ۶۰۰۰ نمایش، کیف‌ها توجه بیشتری را نسبت به هر محصول تبلیغاتی دیگری بدست می‌آورند. بعد از آن، خودکار تبلیغاتی با هزینه‌ای اندک، بازخورد بالایی را در هنگام ارائه محصولات تبلیغاتی خواهد داشت.

 

۹.  رتبه بندی بر اساس فروش، محصولات تبلیغاتی پوشیدنی بیشترین رتبه را دارا هستند. بعد از آن، نوشت افزار و کیف قرار دارند و به دنبال آن ابزار موجود بر روی میز کار و محصولات رایانه‌ای در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

 

۱۰. صنعت محصولات تبلیغاتی شامل تعداد زیادی از شرکت‌ها است. این شرکت‌ها افراد زیادی را در استخدام خود دارند. در حالی که فراهم کردن ابزارهای سرگرمی، قدرتمند و مقرون به صرفه برای بازاریابی در صنعت محصولات تبلیغاتی هستند و باعث جذب مشتریان بیشتر خواهد شد. محصولات تبلیغاتی در صورتی که کارآمد و مفید باشند تاثیرات زیادی را در رونق کسب و کار خواهند داشت. آیا شما یک مشتری دارید که درباره اثربخشی محصولات تبلیغاتی تردید دارد؟ برخی از واقعیت‌های جالب ما را به اشتراک بگذارید و آنها ممکن است نظر خود را تغییر دهند.

 

دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
        _____    _      
       / __  \  (_)     
 _   _ `' / /'   _  ____
| | | |  / /    | ||_  /
| |_| |./ /___  | | / / 
 \__, |\_____/  | |/___|
  __/ |        _/ |     
 |___/        |__/      
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب