فواید استفاده از محصولات تبلیغاتی سفارشی قسمت دو

فواید استفاده از محصولات تبلیغاتی سفارشی قسمت دو
تاریخ:
۰۳ آذر ۱۳۹۷

هدایای تبلیغاتی پدیده جاوید یکی از پر فایده‌ترین موارد بازاریابی هستند که بطور موثر برند شما را تبلیغ خواهند کرد. با انتخاب صحیح این آیتم‌ها بازده سرمایه باور نکردنی خواهید داشت.


نمایش چندگانه محصولات تبلیغاتی برای پیام تبلیغاتی

فرکانس موثر یک عبارت تبلیغاتی است که به میزان نمایش‌های تبلیغاتی اشاره می‌کند که برای رسیدن به ارتباط موثر مورد نیاز هستند. ایده این است که پیام تبلیغاتی به همان اندازه که بیشتر دیده شود، قوی‌تر می‌شود.

در مورد محصولات تبلیغاتی با لوگوی شرکت، دیده شدن اغلب به صورت روزانه انجام می‌شود. با هدیه دادن یک لیوان تبلیغاتی زمانی که افراد هدف که این هدیه را دریافت کرده‌اند و از آن استفاده می‌کنند را در نظر بگیرید.

چه او درک کند و چه متوجه نباشد، مدام به لوگو و پیام تبلیغاتی که بر روی محصول چاپ شده، نگاه می‌کند. فرکانس موثر در سطح بسیار بالایی با این نوع هدایای تبلیغاتی مارکدار قرار دارد.

در این روزها یکی از محصول تبلیغاتی جدید که امتیاز بالایی در مقیاس فرکانس موثر دارد، یک نگهدارنده گوشی تلفن همراه است که بارها در طول روز دیده خواهد شد.

یادآوری شرکت با محصولات تبلیغاتی

یک مورد دیگر در رابطه با محصولات تبلیغاتی سفارشی چاپ نام شرکت، تلفن، فکس، و آدرس وب سایت خواهد بود. اینها چهار عنصر مهم هستند که یک محصول تبلیغاتی که می‌خواهید ارائه دهید، باید آنها را داشته باشد.

ممکن است شما تصور کنید، یکی از آنها کفایت می‌کند و بگویید یک کارت ویزیت هم همان کار را انجام می‌دهد، اما کارت ویزیت کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

لوله‌کش محلی یا مشاور املاک و مستغلات می‌تواند با پرداخت کمی هزینه بیشتر از یک کارت ویزیت آهن‌ ربادار با طرحی زیبا استفاده کند که بتواند بر روی یخچال به نمایش گذاشته شود. احتمال بیشتری وجود دارد که کاربر بالقوه خدمات این شرکت‌ها، به صورت روزانه به کارت نگاه کند و در زمان نیاز داشتن به خدمات، با این شرکت‌ها تماس بگیرد.

تبلیغات هدفمند

یکی از دلایل اصلی استفاده از محصولات تبلیغاتی لوگودار این است که برای تبلیغ کننده توانایی هدف قرار دادن بخش خاصی از بازار را فراهم می‌کند.

بازاریابان مجرب می‌دانند که بالاترین بازگشت سرمایه‌گذاری از تمرکز محصولات تبلیغاتی بر روی افرادی است که واقعا می‌توانند از محصول آنها استفاده کنند و یا دیگران را برای استفاده از آن تحت‌تاثیر قرار دهند، خواهد بود.

برای مثال، یک شرکت آمبولانس احتیاج به هدیه دادن یک محصول تبلیغاتی لوگودار ندارد که به تمام افراد هدیه دهد.

با این حال، با تبلیغات هدفمند، آنها می‌توانند خودکار و کاغذهای یادداشت با لوگوی شرکت را به مدیران یک آسایشگاه که در نهایت باعث تماس با یک شرکت آمبولانس خواهد شد، هدیه دهند.

تصویر سازی برند

تشخیص و درک یک برند به شدت تحت‌تاثیر ارائه تصویری آن قرار دارد. هویت برند موثر با استفاده مداوم از عناصر بصری خاص به دست می‌آید.

محصولات تبلیغاتی سفارشی شده یک روش ایده‌آل برای انتقال تصویر برند ارائه می‌کنند.

تبلیغ کنندگان با یک پالت خالی شروع می‌کنند و می‌توانند طرح‌های تبلیغاتی خود را با گرافیک جذاب و عناصر بصری سفارشی کنند که به تقویت تصویر مثبت در ذهن مخاطب هدف کمک می‌کند.

دیدن انواع مختلف اقلام تبلیغاتی، اما همه با تصویر گرافیکی یکسان، به شرکت کمک می‌کند تصویر مثبتی در مورد یک محصول یا سرویس خاص در ذهن مصرف کننده ایجاد کند.

حفظ مشتریان قدیمی
بدست آوردن مشتریان جدید در این اقتصاد دشوار و نگهداری از مشتری‌های قدیمی سخت‌تر است.

تماس‌های تلفنی و ایمیل یک راه برای برقراری ارتباط هستند، اما اغلب کافی نیستند. فرستادن یک محصول تبلیغاتی برای یک مشتری قدیمی یک راه کم‌هزینه و مناسب برای جلب توجه مشتریان قدیمی است و به آنها یادآوری می‌کند که شرکت تمایل به انجام دوباره کسب و کار با آنها را دارد.

تصور کنید که واکنش مشتریان وقتی که یک عینک آفتابی را دریافت می‌کنند، با نامه‌ای در مورد تمام ایده‌های جدید و روشنی که شرکت ارائه می‌دهد، چه می‌تواند باشد.

در صورت ارائه خدمات جدید از طرف شرکت شما، ارائه محصولات تبلیغاتی به همراه شرح خدمات و محصولات جدید تاثیر زیادی در رونق کسب و کار شما خواهد داشت.
استفاده از محصولات تبلیغاتی با لوگوی شرکت عامل مهمی در انجام کسب و کار است.

آن شرکت‌هایی که از محصولات تبلیغاتی استفاده نمی‌کنند و یا علاقه‌ای به ترویج تصویر مثبت در مورد محصول یا خدمات خود ندارند در خطر به نظر می‌رسند.

در محیط کسب و کار امروزی، استفاده از محصولات تبلیغاتی می‌تواند یک تصویر مثبت در ذهن مشتریان بالقوه و موجود ایجاد کند.

 

دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب