قلم‌های رنگی به عنوان هدیه تبلیغاتی برای شما کار خواهند کرد قسمت یک

قلم‌های رنگی به عنوان هدیه تبلیغاتی برای شما کار خواهند کرد قسمت یک
تاریخ:
۲۶ شهریور ۱۳۹۷
هدیه تبلیغاتی می‌تواند به شکل‌های مختلفی باشد و یکی از آنها قلم‌های رنگی است. در چند سال گذشته، رنگ آمیزی به عنوان سرگرمی اصلی بچه‌ها بوده و این روزها در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌ها برای بزرگسالان در سراسر دنیا شده است. این توسعه منجر به تمرکز بر روی زمان استراحت اشخاص، تشویق افراد به رنگ آمیزی برای کم کردن از فشار کار برای انجام کاری خلاقانه و درمانی شد.
با این حال، رشد در کتاب‌های رنگ‌ آمیزی بزرگسالان یک فرصت واقعی برای کسب و کارهایی فراهم می‌کند که به دنبال روشی منحصر به فرد برای کسب نام تجاری خود هستند که هزاران مشتری آن را خواهند دید. قلم‌های رنگی تبلیغاتی می‌توانند تاثیر واقعی با مشتریان و کارمندان به طور یکسان داشته باشند .
چرا از قلم‌های رنگی به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنیم
به نظر می‌رسد که قلم‌های رنگی تبلیغاتی ممکن است به عنوان انتخابی آشکار برای هدایای تبلیغاتی نفیس به نظر برسند، بسیاری از کسب و کارها می‌توانند با ارائه این هدیه تبلیغاتی به مشتریان یا کارمندان از مزایای آن بهره‌مند شوند. البته این مساله تا حدودی بستگی به نوع کسب و کاری دارد که شما در آن شرکت می‌کنید و اینکه مخاطبین‌تان چه کسانی هستند.
به عنوان مثال، شرکت‌هایی که خدمات را به مردم ارائه می‌کنند، چه در زمینه مراقبت‌های بهداشتی خصوصی، چه در زمینه بهداشت روانی و چه محصولات بهداشتی، ممکن است آرزو داشته باشند که محصولات رنگی را به مشتریان ارائه دهند، با فلسفه موقعیت‌یابی کسب‌وکار به عنوان یک منبع پشتیبان برای کاهش استرس در زندگی روزمره مشتری.

قلم‌های رنگی برای آرامش ذهنی
 
امروزه، ارتباط اصلی با قلم‌های رنگی در میان بزرگسالان به خاطر تمرکز حواس است. به گزارش گاردین، بزرگسالانی که طرفدار رنگ آمیزی هستند از رنگ کردن برای سرگرمی به عنوان یک ابزار آرام‌بخش برای بیان خلاقیت و خروج از دنیای مدرن و ماشینی استفاده می‌کنند .
در حقیقت، تحقیقات انجام‌شده توسط استادان روانشناسی در دانشگاه‌ها، حاکی از آن است که دستاوردهای مشخصی در سلامت روانی برای بزرگسالان وجود دارد که به مدت ۱۰ دقیقه در روز به رنگ‌آمیزی مشغول می‌شوند. این مطالعه نتیجه‌گیری می‌کند:
شرکت کنندگان در رنگ‌آمیزی به میزان قابل‌توجهی از علایم افسردگی و اضطراب آنها پس از این کار کاسته شده و بعد از آن آرامش بیشتری داشته‌اند. ما نتیجه می‌گیریم که رنگ‌آمیزی روزانه می‌تواند برخی پیامدهای روانی منفی را بهبود بخشد و ممکن است ابزاری موثر، ارزان و بسیار مفید برای بسیاری از افراد فراهم کند .
به خاطر این مفاهیم ضمنی، قلم‌های رنگی یک هدیه تبلیغاتی به موقع و موثر برای عرضه به مشتریان و کارمندان برای نشان دادن تعهد شرکت به رفاه آنها هستند. به عنوان مثال، یک شرکت بازاریابی ممکن است تصمیم بگیرد که قلم‌های رنگی سفارشی به عنوان هدیه تبلیغاتی به مشتریان رده‌بالا در جلسات، یا حتی کارمندان شرکت، بدهد تا به کاهش استرس آنها کمک کند. این نشان می‌دهد که این شرکت به سلامت عاطفی اطرافیان خود اهمیت می‌دهد و این هدیه تبلیغاتی به پرورش شهرت شما به عنوان یک کسب و کار اخلاقی کمک می‌کند.
قلم‌های رنگی سفارشی از پدیده جاوید
گزینه‌های بی شماری برای انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب کسب و کار و برند شما در پدیده جاوید وجود دارد که می‌توانید بسته به نوع فعالیت و یا اهداف بازاریابی خود از بین آنها برای گسترش نام برند شرکت خود استفاده کنید. انواع مختلفی از هدایای تبلیغاتی ارزان با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای کمپین تبلیغاتی شما را پدیده جاوید ارائه خواهد کرد تا بتوانید بوسیله آنها نام تجاربی خود را در بین مشتریان خود مطرح کنید و آنها باعث شوند اعتماد افراد به برند شما جلب شود و از خدمات و محصولات شما بخواهند استفاده کنند.
 
 
 
 
 
دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب