هدایای تبلیغاتی متفاوت با خودکار تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی متفاوت با خودکار تبلیغاتی
تاریخ:
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

امروزه مجموعه هایی از هدایای تبلیغاتی با تنوع نامحدود در بازار وجود دارند. ما همه روزه با کاتالوگ ها، ایمیل ها و پیام های تبلیغاتی مختلف بمباران می شویم.

این می تواند ما را برای گرفتن تصمیم مناسب کمی سردرگم کند مخصوصا اگر شما به تازگی وارد عرصه محصولات تبلیغاتی به عنوان یک ابزار بازاریابی جدید شده اید.

از میان تمام دسته بندی های هدایای تبلیغاتی، قلم های تبلیغاتی قطعا بهترین و مقرون به صرفه ترین عملکرد را دارا می باشند. در این راهنمای کوتاه ما نگاه دقیقی به این دسته بندی خاص خواهیم انداخت و انواع مختلف و میزان محبوبیت آنها را مشخص می کنیم.

خودکار تبلیغاتی توپی (با نوک گرد)

بدون شک، محبوب ترین خودکار تبلیغاتی همواره قلم های توپی بوده اند. گاهی اوقات تحت عنوان خودکارهای تبلیغاتی گرد نیز شناخته می شوند.

آنها معمولا ارزان ترین گزینه هستند، پر کردن جوهر آنها کارآیی طولانی به آنها می دهد و طیف گسترده ای از آنها وجود دارند که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

مداد چوبی

این ابزار مقرون به صرفه برای مدتی طولانی به عنوان یک آیتم تبلیغاتی محبوب شناخته می شد. مدادهای تبلیغاتی ارزش زیادی را با توجه به پولی که برای آنها صرف می شوند خواهند داشت، آنها دوستدار محیط زیست بوده و یک ابزار نوستالژیک خاص به حساب می آیند.

روان نویس ها

این نوع قلم اغلب به دلیل کیفیت نوشتن ملایم آن شناخته می شود. این قلم های تبلیغاتی معمولا گران تر از خودکار های توپی هستند زیرا پر کردن مجدد آنها با دقت بیشتری باید انجام شود.

معمولا این آیتم های تبلیغاتی با یک درپوش عرضه می شوند که قیمت آنها را کمی افزایش می دهد.

ماژیک های هایلایت

این اقلام اغلب به عنوان یک آیتم تبلیغاتی نادیده گرفته می شوند، اما یک ابزار بازاریابی قدرتمند هستند. به ویژه گزینه های متنوع زیادی امروزه در دسترس هستند که دارای فضای زیادی بر روی خود می باشند که می توانید از آن برای درج پیام تبلیغاتی خود استفاده کنید.

این اقلام تبلیغاتی اخیرا محبوبیت ویژه ای کسب کرده اند که ناشی از افت قیمت آنها به دلیل هزینه های تمام شده کمتر به دلیل تکنولوژی ساخت آنها می باشد.

قلم ژلی

این اقلام در حال حاضر بیشتر از هر زمان دیگری به عنوان یک کالای تبلیغاتی محبوب شده اند. عمدتا به دلیل این که قیمت آنها به دلیل بازار رقابتی کاهش چشمگیری داشته است.

کیفیت نوشتاری آنها تغییر خاصی نکرده است، اما طول عمر کوتاه آنها پس از پر کردن مجدد، در مقایسه با قلم های توپی بزرگترین ایراد آنها به شمار می رود.

ماژیک ها

این اقلام اخیرا به عنوان آیتم های تبلیغاتی بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند. آنها اغلب در سمینارها و پایان کنفرانس های تجاری عرضه می شوند.

ماژیک های تبلیغاتی از نوع قابل پاک کردن و یا دائمی هستند، نوع اول بسیار پرطرفدارتر است.

خودنویس

یک محصول بسیار محبوب در خرده فروشی بوده اما هیچ گاه به عنوان یک کالای تبلیغاتی رایج مورد استفاده قرار نگرفته است.

فکر میکنم شاید به این دلیل است که از مد افتاده اند و همچنین قیمت بالایی دارند. اگرچه به عنوان یک کالای تبلیغاتی موثر تجاری در کنار اقلام تبلیغاتی دیگر در یک مجموعه نوشتاری در کنار مدادها و خودکارهای دیگر می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

روان نویس های رنگی

اگرچه یک آیتم محبوب می باشند، اما کالایی تبلیغاتی به حساب نمی آیند چرا که گرانتر از خودکار های معمولی هستند و دارای بدنه فلزی یا پلی پروپیلن می باشند که فرآیند تولید آنها را در مقایسه با بسیاری از انواع قلم های تبلیغاتی دیگر دشوارتر و گرانتر می کند.

قلم های با نوک فیبری

این اقلام به عنوان قلم تبلیغاتی به ندرت استفاده می شوند که دلایلی مشابه با مورد قبلی دارد. با این حال، آنها در مقایسه با روان نویس های رنگی مقرون به صرفه تر می باشند و کیفیت نوشتاری یکسانی ارائه می دهند.

امیدوارم که این راهنمای کلی به شما در تصمیم گیری درست در مورد هدیه تبلیغاتی که متناسب با نیازهای شما باشد، کمک کند.

دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب