اهمیت و کارآیی هدایای تبلیغاتی

اهمیت و کارآیی هدایای تبلیغاتی
تاریخ:
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

در دنیای امروز تبلیغات یکی از ابزار مهم در گسترش نام تجاری می باشد. این روزها به هر طرف نگاه کنیم انواع تبلیغات را مشاهده می کنیم. در تلویزیون، رادیو، روزنامه ها، آگهی ها در سایت های اینترتنی و رسانه های اجتماعی یا بر روی اتوبوس و وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو و غیره.

با این حال، یکی از تاثیر گذار ترین آیتم ها هنوز هم هدایای تبلیغاتی می باشند. ممکن است تصور کنید که استفده از محصولات تبلیغاتی دیگر کاربرد سابق را نخواهد داشت، اما بر عکس، اینگونه از تبلیغات هنوز هم ابزاری قدرتمند برای شناسایی نام برند شما می باشد.

هدایای تبلیغاتی باعث جلب توجه به برند

آیتم های تبلیغاتی به مردم اجازه می دهند با برند شما از نزدیک آشنا شوند و در طول استفاده از آن با آن همزاد پنداری کنند. وقتی نام برند شما به مدت طولانی در پیش چشم مشتریان شما باشد، نتایج بهتری از تبلیغات خواهید گرفت و در نتیجه فروش بیشتری خواهید داشت.

کدام محصولات تبلیغاتی برای شما مناسب است

بطور کلی و در مرحله اول نوع کسب و کار و بودجه ای که می خواهید برای تبلیغات خرج کنید در انتخاب هدیه تبلیغاتی نقش مهمی دارا می باشند. در حقیقت از هر چیزی می توان به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کرد.

- نوشت افزار مانند خودکار تبلیغاتی و خط کش و پاک کن و مواردی از این قبیل و یا دفترچه های یادداشت

- کیف پول و ساک و امثال این آیتم ها

- مواردی که در محل کار استفاده می شوند مانند دفترچه تلفن و تقویم رومیزی و غیره

- انواع لیوان تبلیغاتی و ماگ ها که انواع آنها را افراد در طول روز استفاده می کنند

- تی شرت تبلیغاتی و لباس که با قرار دادن لوگوی شرکت بر روی آن جلب توجه به نام برند را افزایش می دهد

ما در اینجا نمونه ای از مواردی که شما می توانید برای کمپین تبلیغاتی خود استفاده کنید را نام بردیم. اما انتخاب آیتم تبلیغاتی بستگی به خلاقیت و نو آوری شما دارد. با انتخاب آیتم مناسب جلب توجه به کسب و کار شما را افزایش خواهد یافت.

کاربردی بودن آنها را در نظر بگیرید

افراد هدف خود را در نظر بگیرید که چه نوع محصولی برای آنها مفید و کاربردی خواهد بود. با این کار توجه بیشتری به نام برند شما خواهد شد. در صورتی که شما در زمینه اقلام ورزشی کار می کنید استفاده از تی شرت و کلاه به عنوان هدایای تبلیغاتی، کاربردی و مفید خواهد بود.

اقلامی مانند دفترچه یادداشت و تقویم رومیزی یا خودکار تبلیغاتی برای هدیه دادن به اداره جات و شرکت ها کاربرد بیشتری خواهد داشت.

چه زمانی آنها را توزیع کنیم

این به کسب و کار شما بستگی دارد، در صورتی که به دنبال جلب توجه یک مشتری هستید.

در این صورت ارسال یک هدیه رایگان (به صورت یک هدیه تبلیغاتی) ایده ای عالی است، زیرا این هدیه، کسب و کار و برند شما را بیشتر در یاد و خاطر آنها نگه می دارد.

از دیگر زمان هایی که می توان محصولات تبلیغاتی را توزیع کرد نمایشگاه های تجاری هستند. هدایای رایگان در اینگونه از مناسبت ها باعث جلب توجه افراد به غرفه شما شده و آنها را به سمت شما هدایت خواهند کرد.

مطمئن باشید مردم در جلوی غرفه شما صف خواهند کشید و تا مدت ها از نام تجاری شما یاد خواهند کرد.

مقرون به صرفه باشند

انواع مختلفی از محصولات را می توانید برای تبلیغات برند خود سفارش دهید.

برای کسب و کارهای کوچک از هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت استفاده کنید با ین کار در صورتی که نتیجه مورد نظر را نگرفتید می توانید از محصولی دیگر در کمپین تبلیغاتی بعدی خود استفاده کنید.

با استفاده از آیتم های تبلیغاتی ارزان می توانید در کمپین تبلیغاتی خود از موارد مختلفی استفاده کنید.

البته این نکته را هم باید در نظر بگیرید که از اقلامی استفاده کنید که در عین حال که ارزان می باشند ولی از جنس مرغوب باشند تا دوام کافی و کارکرد مناسب را داشته باشند. اگر از محصولاتی استفاده کنید که بی کیفیت باشند در مدت کوتاهی به گوشه ای پرتاب شده و نام برند شما از یادها می رود.

بنابراین عجله نکنید، آپشن های مختلف را بررسی و محصول درست را پیدا کنید.

دیدگاه مخاطبان
حسین سجادی
۱۳۹۹/۰۳/۲۴
قطعا هدایای تبلیغاتی یکی از بهترین روش‌ها برای به دست آوردن و حفظ بازار است که باعث وفاداری مشتریان و کارکنان شرکت به برند می شود.
ارسال پاسخ به دیدگاه " حسین سجادی"
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب