هدایای تبلیغاتی یک ابزار شناخت برند

هدایای تبلیغاتی یک ابزار شناخت برند
تاریخ:
۰۷ اسفند ۱۳۹۶

به عنوان یک صاحب کسب و کار، آیا شما قادر به تعریف دقیق مفهوم "آگاهی از نام تجاری" هستید؟ بسیاری از مردم بر این باور نادرست هستند که شناسایی نام تجاری فقط با فروش بالا مسیر خواهد شد. تعریف آگاهی از نام تجاری در کلمات ساده، چیزی نیست که بر فروش مستقیم متمرکز باشد.

در صورت عدم فروش، اهمیت آگاهی از نام تجاری را نادیده نگیرید. شما باید به طور خاص درک کنید که آگاهی از نام تجاری به طور غیرمستقیم به مشتری شما می گوید که شما خوب هستید.
درکمپین خود از هدایای تبلیغاتی استفاده کنید خواهید دید که تاثیر زیادی بر آشنا شدن مشتریان با نام برند شما خواهد داشت.

این باعث می شود تا آنها همیشه به یاد شما باشند و شما را مورد توجه خود قرار دهند و در صورت تصمیم گیری بعدی در مورد خرید، این هدایای تبلیغاتی تاثیر مثبتی خواهند داشت و در نهایت منجر به مراجعه به کسب و کار شما و در نهایت فروش بیشتر شما خواهد شد. ارائه هدیه تبلیغاتی یکی از بهترین استراتژی های اثبات شده در ایجاد آگاهی از نام تجاری است.

چرا هدایای تبلیغاتی؟

آسان است درک کنید که یکی از استراتژی های بازاریابی موثر برای نفوذ به دیگران، ارائه چیزی است که دارای دید بصری بسیار جذاب و همچنین داشتن عمر طولانی در نزد مشتری باشد.

در صورتی که این هدیه تبلیغاتی در زندگی روزمره کاربران مفید باشد و کارایی خوبی داشته باشد، ارزش بیشتری خواهد داشت.
تصور کنید اگر مشتریان بالقوه خود را در مجاورت نزدیک با لوگوی چاپ شده ای که بر روی هدیه تبلیغاتی می باشد قرار دهید ، آیا فکر نمی کنید این سر و کار داشتن با برند شما، شانس بهبود کسب و کار را برایتان افزایش می دهد؟

مطمئنا این طور است و به همین دلیل می باشد که بسیاری از شرکت ها این استراتژی را به عنوان یک ابتکار اطلاع رسانی برند می پذیرند.

هدایای تبلیغاتی به جای اینکه صرفا یک نهاد بازاریابی باشند، وقتی با یک تماس شخصی مبادله شوند، این امر باعث می شود که مشتریان به شما وفادار تر و از شما به خوبی یاد کنند. علاوه بر این، ارائه یک محصول با کیفیت خوب نیز می تواند نماینده شما و رویکرد کسب و کار با کیفیت شما باشد که می تواند تاثیر مثبتی بر روی تصمیم گیری مشتری ایجاد کند.

با این حال، برای رسیدن به تمام این اهداف البته در راه درست، شما باید در انتخاب هدایای تبلیغاتی که ارائه می دهید بسیار مراقب باشید. کیفیت و دوام بسیار مهم است. در عین حال اطمینان حاصل کنید که این هدیه برای اکثریت آنها مفید باشد.

یکی از گزینه های موجود که هم هزینه کمی دارد و هم دارای ماندگاری بالا است خودکار تبلیغاتی می باشد. این محصول را در همه جا می توان یافت و مردم از آن استفاده می کنند. خودکار از پر کاربردترین محصولات تبلیغاتی می باشد که صاحبان کسب و کار از آن در کمپین تبلیغاتی خود استفاده می کنند.

شما می توانید از پدیده جاوید انواع مختلفی از هدایای تبلیغاتی را متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید.

دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب