5 نکته درانتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی برای فصل تعطیلات

5 نکته درانتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی برای فصل تعطیلات
تاریخ:
۰۸ آبان ۱۳۹۶

چه باور کنید یا نکنید فصل تعطیلات در حال نزدیک شدن می باشد. شروع به برنامه ریزی در خصوص نشان دادن احترام و اجر نهادن به زحمات کارمندان، مشتریان و کاربران خود باشید که از طریق 5 نکته ساده زیر در خصوص خرید هدایای تبلیغاتی فصل تعطیلات میسر می شود.

1- زود سفارش دهید

فصل تعطیلات بر روی مردم تاثیر می گذارد آب و هوای صبحگاهی گرم، مردم را به فراموشی سپرده است که زمستان و فصل تعطیلات به زودی فرا خواهد رسید. منتظر نمانید تا خیلی دیر شود، یا اینکه با خطر از دست دادن هدیه تبلیغاتی  تعطیلات مورد علاقه خود مواجه شوید. به نظر می رسد محصولات پرفروش در هر فصل به سرعت به پایان می رسند، بنابراین اکنون سفارش دهید تا مجبور به پرداخت هزینه های گزاف و با عجله نشوید.

2- از مغازه های خرده فروشی برای خرید محصولات الهام بگیرید

دریافت کنندگان هدایای تبلیغاتی شما علاقه دارند تا جنسی مشابه با آنچه که در مغازه ها می بینند دریافت کنند. به نام برندهای رایج توجه کنید (مانند: Cutter & Buck برای پوشاک، Godiva برای شکلات یا Cross برای خودکار) و به محصولات پرفروش و پرطرفدار مثل مچ بندهای ورزشی توجه کرده و از آنها الهام بگیرید. نکته دیگر در این زمینه نحوه بسته بندی هدایای تبلیغاتی شما می باشد که می تواند یک خودکار تبلیغاتی یا لیوان فلزی ضد زنگ باشد یا یک جعبه کادویی معمولی که اغلب تجربه بسته بندی کادو درون آن را داشته ایم.

3- به کلکسیون خود فکر کنید

برخی شرکت ها سنتی را آغاز کرده اند که زیورآلاتی را به صورت سالیانه با تم های مختلف عرضه می کنند. مثلا یک بانک حیواناتی تزئین شده را هر ساله می کند. چه سنتی را می توانید پیش بگیرید که هر ساله برای سالیان دراز قابل پیش بینی باشد؟

4- محصولاتی مطابق با ذائقه آنها ارائه دهید

غذا همیشه یک هدیه دلنشین می باشد. غذا می تواند در محل کار خورده شود یا اینکه به خانه شما برای رویدادهای خانوادگی در تعطیلات آورده شود. غذا می تواند در یک بسته بندی قابل استفاده مجدد تزئین شده و به محل ارسال شود و یا اینکه در کنار یک هدیه کاربردی دیگر به مشتریان و کارمندان شما عرضه شود. به عنوان مثال یک بسته پاپ کرن (ذرت بو داده) با یک جعبه پاپ کرن در کنار چند بلیط سینما می تواند ایده خوبی باشد. با صرف کمی خلاقیت می توانید تاثیر شگرفی بر آنها داشته باشید.

5- تحقیقات خود را انجام دهید.

نه تنها شما باید تعداد دریافت کنندگان هدایای تبلیغاتی خود را در نظر داشته باشید بلکه باید تحقیقاتی در خصوص مکانی که هدایای تبلیغاتی خود را از آنجا خریداری یا سفارش خواهید داد نیز داشته باشید که به بهترین گزینه دست یابید.

به عنوان مثال، اگر دریافت کنندگان هدایای تبلیغاتی قصد سفر دارند، ممکن است بهتر باشد به اقلامی فکر کنید که سفر را برای آنان آسان تر کند. اما اگر از کالایی به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید که کاربردی برای آنها در سفر نداشته باشد یا کیفیت پایینی داشته باشد، شما نتوانسته اید زندگی را برای آنان راحت تر کنید و با این کار تاثیر منفی از خود بر روی آنها نیز ایجاد کرده اید.

از متخصصانی در انتخاب نوع هدایای خود کمک بگیرید چرا که آنان می دانند چگونه بهترین گزینه را برای شما انتخاب کنند. با این کار از انتخاب گزینه نامناسب و هدر دادن منابع مالی خود در امان خواهید بود.

به علاوه آگر قصد عرضه هدایای غذایی دارید متخصصان میزان کیفیت و تازگی غذاها را برای شما بررسی خواهند کرد. آنها همچنین به شما کمک خواهند کرد نحوه نمایش و طرح مناسبی برای لوگوی شرکت خود داشته باشید. شما باید به دنبال ایجاد تاثیری مثبت و بهبود برند خود با عرضه کالای مناسب باشید. از توصیه های متخصصان برای دستیابی به این اهداف استفاده کنید.

حال که با این توصیه ها آشنا شدید در ادامه چند کالای تبلیغاتی که می تواند به شما برای ارسال پیام بازاریابی خود در فصل تعطیلات به مشتریان و کاربران تان کمک کند لیست شده است.

جعبه پذیرایی

از مشتریان و کاربران خود با ارسال این جعبه های پذیرایی تبلیغاتی قدردانی کنید. جعبه چوبی پذیرایی در مدل های متنوع یکی از جدیدترین هدایای تبلیغاتی خاص و به عنوان یک هدیه لوکس به شمار می آید. داخل این جعبه پذیرایی رامی توان با انواع شکلات، تافی در سایزهای کوچک و انواع چای کیسه ای وانواع نسکافه می باشد. شما می توانید این اقلام را با تم لوگوی شرکت خود مناسب برای بازاریابی زمستانی تزئین کنید که می تواند مناسب برای تبلیغات دفاتر تجاری تا مغازه های دپارتمانی باشد.

خودکار تبلیغاتی Cross

مجموعه پدیده جاوید یکی از بهترین تولید کنندگان در این عرصه می باشد که عملکرد و کارآیی را با هم ترکیب می کند. این خودکارتبلیغاتی  یک تکنولوژی مبتکرانه برای استفاده با یک دست را ارائه می دهد. جوهر مشکی منحصر به فرد آن باعث نوشتار بدون هیچ گونه خلل برای تجربه کردن یک نوشتار بی نقص و ملایم می شود. شما برای ایجاد تاثیری فوق العاده می توانید خودکار تبلیغاتی Cross را به مشتریان و کاربران خود هدیه دهید.

لیوان وماگ تبلیغاتی

این یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی می باشد. لیوان تبلیغاتی یک وسیله ضروری و مورد استفاده در طول روز می باشد. مجموعه پدیده جاوید ارائه دهنده انواع لیوان و ماگ تبلیغاتی می باشد.شما می توانید با انتخاب لیوان تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی مناسب به مشتریان وکاربران خود هدیه دهید.

دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
        __               
       /  |              
 _   _ `| |   __ _   ___ 
| | | | | |  / _` | / __|
| |_| |_| |_| (_| || (__ 
 \__,_|\___/ \__,_| \___|
                         
                         
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب