خودکارهای تبلیغاتی و نوشت‌افزارهای سفارشی

خودکارهای تبلیغاتی و نوشت‌افزارهای سفارشی
تاریخ:
۲۵ مهر ۱۳۹۶

یکی از پرطرفدارترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین هدایای تبلیغاتی ، خودکار است! به طور متوسط بین ۶-۸ نفر می‌توانند از یک خودکار تبلیغاتی ، به مدت ۱-۳ سال استفاده کنند! این به این معنی است که خودکارتبلیغاتی سفارشی شما، بردنتان را بیش از ۱۰ سال تبلیغ می‌کنند! اینهمه کار، در ازای هزینه‌ای اندک! حالا این خودکارهای تبلیغاتی را از کجا می‌توان تهیه کرد؟ همین جا، از (مجموعه پدیده جاوید)، تمام خودکارها، مدادها و دیگر نوشت‌افزارهای سفارشی ، با حداقل هزینه در اختیار شماست.

رستوران‌ها، املاک و مستغلات، شرکت‌های بیمه، شرکت‌های مالی، نمایندگی‌های خودرو و هزار کسب‌وکار کوچک دیگر که در آنها نیاز به نوشت‌افزار وجود دارد، بهترین مکان‌ها برای بازاریابی با خودکار تبلیغاتی هستند.

اگر واقعا می‌خواهید برند خود را در معرض دید بگذارید، خودکار تبلیغاتی خود را به پیشخدمت یک رستوران بدهید، و مطمئن باشید که صدها نفر در هر هفته، آن خودکار تبلیغاتی را می‌بینند! به خاطر داشته باشید که خودتان را فقط به خودکارهای تبلیغاتی سفارشی محدود نکنید، شما می‌توانید از هایلایترها، ماژیک‌ها و مدادهای سفارشی نیز به همین منظور استفاده کنید.

هرچه نوشت‌افزارتان کاربردی‌تر باشد، احتمال استفاده از آن نیز بیشتر می‌شود؛ و استفاده بیشتر از یک هدیه تبلیغاتی به معنی هرچه بیشتر در معرض دید قرار گرفتن لوگوی برند شماست. صاحب کالا با دیدن برند شما، آگاهانه یا ناخودآگاه همیشه شما را در ذهن خواهد داشت.

انتخاب یک خودکار تبلیغاتی خلاقانه

با خودکار تبلیغاتی سقارشی ، گزینه‌های زیادی برای خلاقیت دارید. شما هم می‌توانید یک طرح منحصر به فرد و یا گران‌تر را انتخاب کنید و یا یک کار معمولی را تبدیل به یک اثر هنری منحصر به فرد کنید! این یک شیوه منحصر به فرد و جالب برای تبلیغ کسب و کارتان است، زیرا خودکارهای تبلیغاتی خیلی دست به دست می‌شوند و یا خودکارها را سفارشی کنید، مانند خودکارهای تبلیغاتی با نور LED، خودکارهای چند رنگی سفارشی و یا از همه جالب‌تر، خودکار سوزنی که می توان با آی‌پد ، آی‌پاد ، گوشی‌های هوشمند یا تبلت ها نیز استفاده کرد.

از دیگر اقدامات خلاقانه برای سفارشی کردن خودکارهای تبلیغاتی ، می توان وصل کردن یک جاکلیدی به خودکار نام برد، به این ترتیب می‌تواند خودکارتبلیغاتی را به کیف ، دفترهای سیمی یا لباس آویزان کرد. اگر واقعا می‌خواهید برای بازاریابی خود خلاقیت به خرج دهید، سعی کنید خودکارهای تبلیغاتی را با ایده‌های نوآورانه و جالب‌توجه سفارشی کنید.

انتخاب بهترین خودکارهای تبلیغاتی از میان بهترین برندهای موجود

در اینجا می‌توانید خودکارهای تبلیغاتی را از میان بهترین برندها و تولیدکننده های خودکار انتخاب کنید! ما همچنین خودکارهایی از برندهای مختلف داریم که مختص صنعت تبلیغات طراحی شده‌اند، برای تبلیغات لوکس، نیاز به خودکارهای لوکس نیز داریم. این نوع خودکار تبلیغاتی هدیه‌ عالی برای قدردانی از کارکنان نیز هستند. حتی این امکان وجود دارد که نام کارمند خود را با لیزر بر روی خودکار تبلیغاتی حکاکی کنید تا کاملا سفارشی شوند.

در مورد خودکارهای برند نیز این امکان وجود دارد که علاوه بر حک‌کردن نام کارمندان بر روی خودکار، لوگوی شرکت‌تان را نیز بر روی قسمت دیگری از خودکار و یا به صورت رنگی در بالای خودکار چاپ کنید؛ به این ترتیب هم از کارمندتان قدردانی می‌کنید، هم برند خود را تبلیغ می‌کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد انواع خودکارها و برندها، به وب‌سایت ما سر بزنید.

دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
 _                   
(_)                  
 _   ___   ___ __  __
| | / _ \ / _ \\ \/ /
| ||  __/|  __/ >  < 
|_| \___| \___|/_/\_\
                     
                     
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب