هدایای تبلیغاتی فروشندگان خاموش شما

هدایای تبلیغاتی فروشندگان خاموش شما
تاریخ:
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
برای یک لحظه هم که شده چشمان خودتان را ببندید و دنیای بدون تبلیغات را ببنید، در این دنیا چگونه بهترین و مناسب ترین کالا را می شود انتخاب کرد؟ نتیجه میگیریم که مهمترین گام در رشد فروش شما این است که همیشه در دیده مشتریان فعلی و بالقوه تان باشید. چه تبلیغی بهتر از هدایای تبلیغاتی که مشتریان شما به رایگان تبلیغ شما را انجام خواهند داد. هیچ وقت احساس نکنید که با طراحی چنین برنامه ای به زندگی مشتریان آینده خود تعدی می کنید.

تبلیغات سیل عظیمی از اطلاعات و ایده‌ها را در جامعه جاری می‌سازد، اگر‌چه برخی از این اطلاعات و ایده‌ها ممکن است از سوی افراد به درستی درک نشود، یا اهمیت و ارزش آن مورد توجه قرار نگیرد. همواره با این رویکرد به مشتریان بالقوه‌ی خود بنگرید که با فعالیت‌های خود به آ‌ن‌ها لطف می‌کنید و به یاری آن‌ها می‌شتابید. شما به راحتی کالاها و خدمات خود را به آن‌ها معرفی می‌کنید، به این ترتیب، در اثر تلاش‌های شما آن‌ها مجبور نیستند برای تهیه‌ی خواسته‌ها و تامین نیازهایشان به زحمت بیفتند.
شما با استفاده از هدایای تبلیغاتی بر پایه‌ی چنین رویکردی به مشتریان بالقوه‌ی خود یادگیری‌های کاربردی را هدیه می‌دهید که می‌توانند با حفظ، نگهداری و استفاده‌ی مستمر از آن‌ها، کالاها و خدمات و نام و نشان تجاری شما را به یاد آورند. هیچ مشتری‌ای، آگهی چاپی، یا نامه‌های تبلیغاتی شرکت‌ها را نزد خود نگه نمی‌دارد، اما ارائه‌ی یک تقویم که اطلاعات تماس با شما بر روی آن درج شده باشد می‌تواند در تمام طول سال، شما را در یک قدمی مشتریان نگه دارد. آیا نیاز به ذکر نمونه‌های بهتری هست؟ جاسوئیچی یکی از هدایایی است که می تواند به راحتی نام شما را در ذهن مشتریان حک کند.
 
حتی زمانی که مشتریان با اضطراب به دنبال خودکاری برای نوشتن اطلاعات مهم هستند و خودکار هدیه شده از طرف شما را در گوشه‌ای از کیف خود می‌یابند، شما نقش یک ناجی را بازی کرده‌اید و در عین حال اصلی‌ترین نکات را در مورد شرکت خود به آن‌ها ارائه کرده‌اید.

 برای ارزش فعالیت تبلیغاتی، اغلب از معیاری تحت عنوان هزینه‌ی هر بار تاثیر‌گذاری بر مشتریان استفاده می‌شود. به عنوان مثال اگر آگهی تبلیغاتی خود را در روزنامه درج کنید، تعداد دفعات مشاهده‌ی آن روزنامه از سوی مخاطبان، تعداد دفعات تاثیر‌گذاری است که بابت آن بهایی را پرداخته‌اید، با وجود این اگرچه آگهی‌های تبلیغاتی در روزنامه‌ها اغلب در دسترس تعداد زیادی از مردم قرار می‌گیرد، اما نمی‌تواند مانند هدایای تبلیغاتی به صورت مکرر برای مشتریان بالقوه‌ی شرکت اثرگذار باشد. بنابراین زمانی که صحبت از هزینه‌ی هر بار تاثیرگذاری بر مشتریان به میان می‌آید، می‌توان هدایای تبلیغاتی را به عنوان اثربخش‌ترین و عالی‌ترین ابزارها برشمرد.

انجمن روابط عمومی امریکا همواره بر این نکته تاکید دارد که شهرت و محبوبیت فعالیت‌های روابط عمومی، زمینه‌ساز فروش کالاها و خدمات شرکت‌ها است.

فعالیت‌های روابط عمومی در اصل با تقویت انگیزه‌های درون سازمانی، ایجاد روحیه تیمی در میان کارکنان و تقویت تعاملات مثبت میان نمایندگان سازمان و عموم جامعه، دست‌یابی به این هدف را امکان پذیر می‌سازد. سازمان‌ها می‌توانند با طراحی و اجرای برنامه‌های روابط عمومی، متمرکز بر جامعه‌ی درون سازمانی در بروز رفتارهای مثبت اثرگذار باشند و عملکرهای برتر کارکنان را مورد قدردانی قرار دهند، همچنین راه‌حل‌هایی را در زمینه‌ی مسائل و مشکلات مورد توجه‌ جامعه معرفی کنند.  فعالیت‌های مثبت روابط عمومی می‌تواند به اشکال و شیوه‌ها و مناسبت‌های مختلفی انجام گیرد:

 حمایت از موسسات عام‌المنفعه و انگیزه‌های سیاسی و فرهنگی می‌تواند شهرت و اعتبار شرکت یا سازمان را در نگاه جامعه ارتقا دهد. حمایت از رویدادهایی نظیر سمینارهای علمی و مورد توجه جامعه، رویدادهای ورزشی و غیره نیز با استفاده‌ی مناسب از هدایای تبلیغاتی مثل دفترچه‌ی یادداشت، خودکار، پوشه و غیره (که البته نام و اطلاعات مربوط به شرکت روی آن‌ها درج شده باشد) می‌تواند اثربخشی این فعالیت‌ها را دو چندان سازد.
با بهره جستن از هدایای تبلیغاتی مورد نیاز مخاطبان، در فعالیت‌های روابط عمومی خود، اثربخشی آن‌ها را افزایش دهید.

برنامه‌ی بازاریابی شما
بسیاری از صاحبان کسب و کار، به اشتباه بر این باورند که تنها با درج آگهی تبلیغاتی خود در یک روزنامه، یا با پخش یک پیام تبلیغاتی از طریق شبکه‌های رادیو یا تلویزیون، مشتریان به طور خودکار گروه گروه برای خرید کالا و خدمات آن‌ها مراجعه خواهند کرد. شاید این نکته تا حدودی صحیح باشد و برخی از افراد با شناخت محصول یا خدمت شما صرفا از روی کنجکاوی تصمیم به امتحان کردن آن بگیرند، اما صدها یا هزاران نفر از مشتریان بالقوه، هرگز با این روش، اطلاعاتی در مورد محصول یا کسب و کار شما نخواهند یافت.

به همین دلیل طراحی یک برنامه‌ی یکپارچه‌‌ی بازاریابی به منظور حصول اطمینان از اثربخشی، جامعیت و کنترل هزینه‌ها ضروری است.  به خاطر داشته باشید که هدف شما، تنها جذب و حفظ گروه ثابتی از مشتریان وفادار نیست بلکه باید درصدد افزایش تعداد مشتریان خود از طریق شناسایی، جذب مشتریان جدید و بدین ترتیب کاهش مخاطره‌ی ناشی از تحولات در محیط بازار بر کسب وکار خود باشید.
دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
        ____   ____       
       / ___| / ___|      
__  __/ /___ / /___  _ __ 
\ \/ /| ___ \| ___ \| '__|
 >  < | \_/ || \_/ || |   
/_/\_\\_____/\_____/|_|   
                          
                          
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب