هدایای تبلیغاتی در فصل تعطیلات

هدایای تبلیغاتی در فصل تعطیلات
تاریخ:
۱۳ شهریور ۱۳۹۶

انتخاب بین طیف وسیعی از هدایای تبلیغاتی در فصل تعطیلات

خرید در فصل تعطیلات به طور رسمی انجام می شود. آیا خرید در فصل تعطیلات خود را آغاز کرده اید؟ ممکن است به انتهای خریدهای خود در این فصل رسیده باشید و برخی هنوز در حال انجام آن هستند. به این منظور شما می توانید از خرید حضوری و یا آنلاین نیز استفاده کنید.

ماه اکتبر فصل "پیش خرید" می باشد به این معنا که جستجو و مقایسه خرید های آنلاین آغاز می شود. ماه اکتبر زمانی است که شما می توانید آگاهی خود را در خصوص وبسایت خرید و فروش، محصول مورد نظر و قیمت های آن، تحویل رایگان برای خریدهای با تعداد بالا، کوپن های تخفیف آنلاین، برنامه های تخفیفی برای افرادی که به طور مکرر از یک وبسایت خرید می کنند، ارتقا دهید.

در فصل تعطیلات ، هدایای تبلیغاتی با اهداف مختلفی عرضه می شوند که ناشی از مزایای پیش خرید در فصل تعطیلات می باشد. یکی از کاربردهای هدایای تبلیغاتی این است که به مشتریان تجارت شما اطلاع می دهد که چه چیزی در تعطیلات پیش رو توسط شما ارائه خواهد شد.

به این دلیل، فصل پیش خرید در ماه اکتبر، بهترین زمان است که روبروی مشتریان خود قرار بگیرید و از هدایای تبلیغاتی خود رونمایی کرده و آنها را متقاعد کنید از آنها استفاده کنند. پس از این فرآیند هرچه زودتر تمایل آنها را از هدیه تبلیغاتی به خرید محصولات شرکت خود جلب کنید، در رقابت با سایر شرکت ها برای جذب مشتری پیروز خواهید شد.

هدف دیگر از این هدایای تبلیغاتی، استفاده به عنوان هدیه تعطیلات به مشتریان، کاربران یا کارمندان به عنوان کالایی تشویقی برای یک سال زحمت آنها برای موفقیت تجارت شما می باشد. به همین دلیل فصل پیش خرید در ماه اکتبر زمان خوبی برای محاسبه تعداد افرادی است که باید برای آنها هدیه تبلیغاتی تهیه کنید، تصمیم گیری در مورد انواع هدایایی تبلیغاتی که قصد عرضه آن را دارید، رعایت آداب و رسوم مربوط به هدایای تبلیغاتی و انتخاب شکل و قیمت مناسب برای آن و اطمینان حاصل کنید که زمان کافی برای پرینت کردن و شخصی سازی هدایای تبلیغاتی خود اختصاص داده اید.

اجازه ندهید هدایای تبلیغاتی شما محصولاتی تولیده شده در لحظات آخر باشند و از نیازهای و موقعیت استفاده کنندگان از هدایای خود باخبر و آگاه باشید تا بتوانید محصولاتی مناسب و کاربردی برای آنان تدارک ببینید.

برنامه ریزی دقیق همچنین موجب می شود که قیمت تمام شده ناشی از این هدایای تبلیغاتی برای شما پایین تر باشد. همیشه یک هدیه تبلیغاتی گران قیمت مناسب ترین گزینه ممکن محسوب نمی شود. یک محصول با کیفیت با قیمت پایین نیز می تواند تبلیغاتی مناسب برای برند شما باشد و قیمت تنها فاکتورتعیین کننده میزان تاثیر گذاری هدایای تبلیغاتی شما نمی باشد بلکه تناسب آن با اهداف و نیازهای شما نقشی تعیین کننده خواهد داشت.

مسئله ای که این هدایا را تاثیرگذار جلوه می دهد، یک امر دو طرفه بین دهنده و گیرنده می باشد و هر دو طرف باید در نظر گرفته شوند. شخصی سازی محصول سفارش شده به سادگی می تواند با قرار دادن لوگو تجارت شما و استفاده از یک رنگ متناسب و سازگار یا حکاکی نام تجارت شما بر روی بدنه محصول می باشد.

همچنین شما می توانید از مجموعه از پیش تولید شده تبلیغاتی شرکت تولید کننده این محصولات دیدن فرمائید و با ترکیب آنها محصولی منحصر به فرد برای خود سفارش دهید. این امر که چه زمانی آماده سازی برای خرید در فصل تعطیلات را آغاز کنید مسئله تعیین کننده نمی باشد بلکه کیفیت است که بیشترین اهمیت را دارد.

 

اگر دیر شروع به این کار کرده اید سردرگم نشوید و نگران جبران زمان نباشید. ممکن است این تاخیر ایجاد شده موجب جلب نظر مشتریان بیشتر شود چراکه به دلیل این تاخیر بوجود آمده افراد دیگر سردرگم در بین انتخاب از بین شرکت های مختلف نخواهند بود و با آرامش و حوصله بیشتری به تبلیغات شما توجه خواهند کرد.

همچنین ایجاد یک تصور خوب همیشه یک امر مهم در تبلیغات می باشد و بر میزان تاثیرگذاری آن می افزاید. اگر شخصی از هدایای تبلیغاتی شما استفاده نکرده است به این معنا نیست که در فصل خرید بعدی نیز توجهی به شما نخواهد کرد و در رویداد بعدی شما را در نظر نخواهد گرفت.

هنگامی که شما در حال برنامه ریزی برای مقاطع زمانی مختلف بازاریابی و تبلیغات خود در قدم های ابتدائی هستید در نظر داشته باشید هدف نهایی شما باید برای ایجاد روابط و جلب مشتریان در بلند مدت باشد و شما فقط قصد فروش محصول خود در لحظه را ندارید بلکه شما در نظر دارید مشتریان و کاربران باز به شما برگردند و به دیگران نیز شما، محصولاتتان و شرکتتان را معرفی کنند.

دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
 ______ _                      
|___  /| |                     
   / / | | __ _ __ ___    ___  
  / /  | |/ /| '_ ` _ \  / _ \ 
./ /   |   < | | | | | || (_) |
\_/    |_|\_\|_| |_| |_| \___/ 
                               
                               
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب