بهترین هدایای تبلیغاتی برای روز پدر

بهترین هدایای تبلیغاتی برای روز پدر
تاریخ:
۲۰ فروردین ۱۳۹۹

هدایای تبلیغاتی برای روز پدر فرصتی مغتنم برای قدردانی از زحمات مخاطبان و کارمندان شما است. شما به عنوان صاحب کسب‌وکار در طول سال از محصولات تبلیغاتی مختلف نظیر خودکار تبلیغاتی، ماگ، دفتر یادداشت، تقویم، جاکلیدی و... برای پیشبرد اهداف بازاریابی خود استفاده می‌کنید. خوب است در مناسبت‌های خاص برای مخاطبان خود هدیه‌ای در نظر بگیرید تا به زودی تاثیر آن را در افزایش فروش و سود کسب‌وکار خود مشاهده کنید.

ست چرم

اگر قصد دارید به مشتریان خاص یا شرکای کاری خود هدیه تبلیغاتی اهدا کنید محصولات چرم را در نظر بگیرید. هدایای چرمی، حس لوکس بودن را در افراد القا می‌کنند. تنوع این محصولات بسیار گسترده است و شما می‌توانید با توجه به بودجه تبلیغاتی خود محصولی را انتخاب کنید و آن را با نام و لوگوی برند خود سفارشی‌سازی کنید.

کیف‌های اداری در رنگ‌های مختلف مشکی، قهوه‌‌ای و عسلی از چرم‌های مختلف با کیفیت‌های متفاوت در بازار وجود دارند. معمولا نام و لوگوی برند در قسمت داخلی کیف حک می‌شود تا در هر بار استفاده از کیف در معرض دید افراد قرار بگیرد.

از دیگر محصولات چرمی مناسب برای هدیه دادن به مخاطبان خود به مناسبت روز پدر، می‌توان به کیف پول، کیف پاسپورتی، جاکلیدی، کمربند، کتاب‌های نفیس با جلد چرم و متداول‌تر از همه ست‌های تبلیغاتی چرم اشاره کرد.

ست نوشت‌افزار

ست‌های نوشت‌افزار شامل خودکار، روان‌نویس، خودنویس یا مدادنوکی محصولات پرکاربردی برای مخاطبان شما محسوب می‌شوند. هر چقدر محصول تبلیغاتی که در اختیار مخاطبان قرار می‌دهید بیشتر در طول روز مورد استفاده قرار بگیرد، آنها را بیشتر به یاد برند شما خواهد انداخت.

ست‌های لوکس نوشت‌افزار متعلق به برندهای سرشناس هستند که محصولات را با بدنه‌ای فلزی و در جعبه‌هایی نفیس تولید می‌کنند. حک کردن نام و لوگوی برند شما روی این محصولات باعث می‌شود افراد بیشتری متوجه کسب‌وکار شما شده و درباره آن کنجکاوی کنند.

اگر کارمندان شما در شغل خود نیاز به محاسبات و ترسیم نقشه دارند می‌توانید ست نوشت‌افزاری را برای آنها در نظر بگیرید که شامل ماشین‌حساب، خودکار، مداد نوکی، دفتر یادداشت و پاک‌کن باشد. این ست‌ها معمولا در کیف زیپ‌دار ارائه می‌شوند. نام و لوگوی برند شما روی این کیف نظر مخاطبان را به خود جلب خواهد کرد.

پاور بانک

پدرهای زیادی هستند که به واسطه نوع شغلشان ساعات زیادی را در طول روز مشغول رفت‌وآمد هستند و برای شارژ گوشی همراه به پریز برق دسترسی ندارند. یک پاور بانک تبلیغاتی می‌تواند یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای روز پدر باشد. افراد پاور بانک را در مکان‌های مختلف استفاده می‌کنند و این یعنی نام برند شما در معرض دید افراد دیگری نیز قرار می‌گیرد.

شما پاور بانک را به پدرها هدیه می‌دهید. آنها هدیه خود را به منزل می‌برند. قطعا سایر اعضای خانواده نیز به این پاور بانک نیاز پیدا می‌کنند، بنابراین نام برندتان در ذهن خیلی از افراد تثبیت می‌شود.

ابزارآلات

ابزارآلات چندکاره، چراغ قوه و جعبه ابزار از آن دست هدایای تبلیغاتی کاربردی برای آقایان محسوب می‌شوند که همیشه در خانه و اتومبیل‌شان یافت می‌شود.

ابزارهای مختلفی مانند پیچ‌گوشتی، انبردست، آچار، فازمتر، چکش، دریل، پیچ و مهره و... در یک جعبه ابزار وجود دارند که در مواقع لازم نیاز مخاطب شما را برطرف کرده و نام برندتان را در ذهنش تداعی می‌کنند. جعبه‌های ابزار با جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند. شما می‌توانید با توجه به بودجه تبلیغاتی خود نوعی از آن را انتخاب کرده و آن را با نام و لوگوی برند خود سفارشی‌سازی کنید.

خیلی از آقایان به ویژه هنگام سفر یا گردش در طبیعت یک ابزار چندکاره همراه خود حمل می‌کنند تا در مواقع نیاز از آن استفاده کنند. معمولا این ابزارها به صورت ترکیبی از انبردست، قیچی، سوهان، پیچ‌گوشتی، کنسروبازکن و... تولید می‌شوند و بسیار کاربردی هستند. بعضی از این ابزارها شامل قاشق، کارد و چنگال نیز هستند که برای کوه‌نوردی و سفر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

معمولا نام و لوگوی برند با استفاده از حک لیزر روی بدنه این ابزار نقش می‌بندد تا همیشه در ذهن مخاطبان شما تداعی شود. ابزار چندکاره در یک کاور برزنتی برای محافظت بیشتر قرار می‌گیرد.

چراغ قوه تنوع زیادی در بازار دارد اما مهم است چراغ قوه‌ای را انتخاب کنید که پرنور باشد. یادتان باشد هدایای تبلیغاتی وقتی بیشترین تاثیرگذاری را روی مخاطب دارند که باکیفیت و کاربردی باشند.

 
دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب