5 هدیه تبلیغاتی گرم برای فصل سرما | هدیه تبلیغاتی گرم

5 هدیه تبلیغاتی گرم برای فصل سرما | هدیه تبلیغاتی گرم
تاریخ:
۰۶ فروردین ۱۳۹۹

با فرا رسیدن فصل سرد و کاهش دمای هوا، افراد لباس‌های گرم و پشمی خود را از کمدها خارج کرده و آنها را می‌پوشند. ارائه هدایای تبلیغاتی به مشتریان یا کارکنان کسب‌وکار که باعث گرم شدنشان در ماه‌های زمستان می‌شود به برند شما کمک می‌کند تا در تمام فصل‌های سرد سال در خاطر مخاطبان ماندگار شود. در این مقاله 5 هدیه تبلیغاتی گرم برای مخاطبان کسب‌وکارتان را معرفی می‌کنیم.

کلاه بافتنی

از آنجا که گرمای بدن از سر خارج می‌شود، مهم است افراد در فصل زمستان سر خود را با یک کلاه بافتنی بپوشانند تا از ابتلا به سرماخوردگی در امان بمانند. کلاه‌های بافتنی در رنگ‌های مختلف قابل سفارش هستند. نام و لوگوی برند خود را در قسمت جلوی کلاه قرار دهید تا در معرض دید افراد قرار بگیرد.

افراد در طول فصل سرما هر روز کلاه را بر سر می‌گذارند، بنابراین هر روز نام برند شما را می‌بینند و این نام در ذهنشان تثبیت می‌شود. کلاه بافتنی هدیه تبلیغاتی مقرون‌به‌صرفه‌ای برای کسب‌وکارها محسوب می‌شود که می‌تواند برای فصل زمستان مخاطبان یا کارکنان در نظر گرفته شود.

هودی یا سویشرت

هودی یک هدیه تبلیغاتی گرم و جذاب برای کارکنان شرکت‌ها است. افراد زمانی که احساس سرما می‌کنند هودی را روی لباس خود می‌پوشند و در صورت گرم بودن محیط، آن را از تن خارج می‌کنند. هودی با تنوع زیادی در جنس، طرح و رنگ تولید می‌شود. با توجه به بودجه خود و در نظر گرفتن سلیقه مخاطبان می‌توانید هودی‌ها را با نام و لوگوی برند خود سفارشی‌سازی کنید و به مشتریان و مخاطبان خود هدیه دهید.

شما می‌توانید برای کارکنان هر بخش از شرکت خود هودی با رنگبندی خاصی را در نظر بگیرید تا افراد آن بخش را متمایز کنید. هودی‌های باکیفیتی را انتخاب کنید تا افراد آنها را در مکان‌های دیگر نیز بپوشند. در این صورت نام برندتان در معرض دید افراد دیگر نیز قرار می‌گیرد.

شال گردن

شال گردن یا شال پشمی یکی دیگر از ملزومات فصل زمستان و روزهای برفی است. خیلی از افراد عادت دارند در طول ماه‌های سرد از شال گردن استفاده کنند. برای مخاطبان خانم می‌توان شال یا روسری پشمی در نظر گرفت. نام و لوگوی برند خود را در گوشه‌ای از شال حک کنید تا هر بار که مورد استفاده قرار می‌گیرد در معرض دید افراد باشد و نام برندتان را به آنها یادآوری کند.

پیشنهاد ما به شما استفاده از طرح‌های محبوب چهارخانه با رنگبندی‌های جذاب برای شال گردن یا شال پشمی زنانه است تا نظر مخاطبان را به خود جلب کنید. شال‌های پشمی برند شما را توسعه خواهند داد.

دستکش

سوزش دست‌ها و خشکی پوست در اثر سرما از مشکلات شایع فصل زمستان است. به مخاطبان خود دستکش هدیه دهید تا از آنها در برابر سرما محافظت کنید. نام و لوگوی برند خود در قسمت بالا و روی دستکش چاپ کنید. افراد هر بار که دستکش را به دست کنند یا از دست خارج کنند نام برند شما را می‌بینند و نام کسب‌وکارتان در خاطرشان ماندگار می‌شود.

شلوار گرمکن

با سرد شدن هوا نیاز داریم برای گرم ماندن پاها، شلوار گرمکن بپوشیم. شلوار گرمکن برای استراحت در منزل، ورزش، انجام کارهای خانه، مسافرت و... مورد نیاز است. می‌توان این شلوارها را با نام برند سفارشی‌سازی کرد و به مخاطبان هدیه داد.

افراد بارها و بارها این شلوارها را می‌پوشند و نام برندتان در معرض دیدشان قرار می‌گیرد. تصور کنید کارکنان شما در باشگاه ورزشی شلواری با نام و لوگوی کسب‌وکارتان بر تن کنند. بنابراین افراد حاضر در باشگاه نام برند شما را مشاهده می‌کنند. اگر با برند شما آشنایی نداشته باشند درباره آن کنجکاوی و پرس‌وجو می‌کنند، اگر هم از قبل با محصولات یا خدمات شما آشنا باشند نام برندتان در ذهنشان تثبیت می‌شود.

 
دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب