5 هدایای تبلیغاتی برای مخاطبان عاشق برنامه ریزی

 5 هدایای تبلیغاتی برای مخاطبان عاشق برنامه ریزی
تاریخ:
۲۴ اسفند ۱۳۹۸
تقویم، سررسید، خودکار تبلیغاتی ، ساعت رومیزی و... همیشه از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی محسوب می‌شوند زیرا مفید و ارزان هستند و در طول روز بارها و بارها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این محصولات را با نام و لوگوی برند خود سفارشی‌سازی کنید و به مخاطبان، مشتریان و کارکنان خود هدیه دهید تا در طول سال در کنار آنها باشید. در این مقاله می‌خواهیم 5 هدایا تبلیغاتی برای مخاطبان عاشق برنامه ریزی را معرفی کنیم.
دفتر یادداشت
مخاطبان شما برای نوشتن یادداشت در طول جلسه اداری، فهرست کارهای روزانه، خرید از فروشگاه و... نیاز به دفتر یادداشت دارند. شما می‌توانید با توجه به بودجه تبلیغاتی خود و متناسب با گروه هدف دفترهای مختلفی را انتخاب کنید و آنها را با نام برند خود سفارشی‌سازی کنید.
برای خانم‌ها دفتر یادداشت‌هایی با طرح گلدار و رنگ شاد انتخاب کنید تا بیشتر نظر آنها را جلب کنید. اگر قصد دارید برای شرکای کاری یا مدیران کسب‌وکار دفتر یادداشت تهیه کنید حتما جلد چرمی را در اولویت قرار دهید.
مخاطبان و مشتریان شما هر بار که از دفتر یادداشت استفاده کنند نام برند شما در ذهنشان تداعی می‌شود. در طول زمان نام کسب‌وکار شما در خاطرشان تثبیت می‌شود.
تقویم رنگ‌آمیزی بزرگسالان
با تقویم رنگ‌آمیزی بزرگسالان برای مشتریان و کارمندان خود سرگرمی در محل کار ایجاد کنید. همه افراد برای برنامه ریزی کارهای روزانه خود به تقویم نیاز دارند. تقویم‌های رنگ‌آمیزی دارای طرح‌هایی زیبا و جذاب برای رنگ‌آمیزی هستند.
افراد با رنگ‌آمیزی این تقویم علاوه بر سرگرم شدن، از استرس و اضطراب دور شده و احساس آرامش می‌کنند. آنها هر بار که تقویم را نگاه کنند یا آن را رنگ‌آمیزی کنند نام برند شما را که روی آن چاپ شده خواهند دید. با تکرار این کار در طول یک سال نام برندتان در ذهن مخاطبان تثبیت می‌شود.
ساعت رومیزی مکعبی
ساعت چوبی مکعبی LED دار زمان، تاریخ و دمای محیط را نشان می‌دهد. این محصول شیک و مدرن با ظاهر چوبی طبیعی در رنگ‌های مختلف چوب و به شکل مربع و مستطیل، زیبایی دوچندانی به میز کار مخاطبان و مشتریان شما می‌بخشد. طراحی چشم‌گیر و منحصربه‌فرد، وزن کم و دماسنج از مزایای اصلی این ساعت‌ها محسوب می‌شود. نام و لوگوی برند خود را روی ساعت چوبی مکعبی حک کنید تا به خوبی در معرض دید مخاطبان باشد.
تقویم رومیزی
هدایای کاربردی بهترین انواع این هدایا هستند زیرا در طول روز بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند و نام برند شما را برای مخاطبان تکرار می‌کنند. تقویم، محصولی پرکاربرد به‌ویژه برای کارکنان کسب‌وکارهاست که می‌تواند به عنوان هدیه تبلیغاتی در نظر گرفته شود.
برای افرادی که همیشه برای کارهای روزانه‌شان برنامه ریزی می‌کنند، تقویم رومیزی یکی از اجزای اصلی میز کار محسوب می‌شود. مخاطبان شما کارهای روزمره خود را در این تقویم یادداشت می‌کنند و هر بار نام برند شما را روی ورقه‌های تقویم می‌بینند. بنابراین نام برند شما در ذهنشان تثبیت می‌شود.
تخته وایت برد
تخته وایت برد یکی از وسایل ضروری برای افرادی است که مشتاق برنامه ریزی کردن هستند. مخاطبان شما می‌توانند هر آنچه به ذهنشان رسید را فورا روی تخته وایت برد کنار دستشان بنویسند یا برای نوشتن یادداشت‌ها و اهداف بلندمدت خود از آن استفاده کنند.
نام و لوگوی برند خود را در گوشه‌ای از تخته وایت برد چاپ کنید تا در معرض دید مخاطبان باشد. تخته‌های وایت برد از دوام خوبی برخوردارند و تا سال‌ها نام برند شما را به مخاطبان یادآوری می‌کنند.
در این مقاله با 5 هدایا برای مخاطبان عاشق برنامه ریزی آشنا شدیم. به خاطر داشته باشید هدیه تبلیغاتی زمانی بیشترین تاثیرگذاری را بر مخاطبان دارند که از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند. بنابراین با اختصاص دادن بودجه مناسب تبلیغاتی، هدایای با کیفیت به مخاطبان و مشتریان خود هدیه دهید.
 
 
دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
        ______  ____  _____ 
       |___  / / ___||  _  |
 _   _    / / / /___  \ V / 
| | | |  / /  | ___ \ / _ \ 
| |_| |./ /   | \_/ || |_| |
 \__, |\_/    \_____/\_____/
  __/ |                     
 |___/                      
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب