تقویم تبلیغاتی هدیه کاربردی برای پایان سال

تقویم تبلیغاتی هدیه کاربردی برای پایان سال
تاریخ:
۱۷ اسفند ۱۳۹۸
محصولات کاربردی از هدایای تبلیغاتی تاثیرگذار به شمار می‌آیند. چرا که در زندگی روزمره افراد مورد استفاده قرار می‌گیرند و نام برند را به افراد یادآوری می‌کنند. یکی از این هدایای تبلیغاتی پرکاربرد تقویم تبلیغاتی و سررسید است که به ویژه برای پایان سال جاری و آغاز سال جدید از طرف کسب‌وکارها و سازمان‌ها به کارکنان و مخاطبان و مشتریان اهدا می‌شود.
بیشتر افراد در اداره‌ها در طول روز برای هماهنگی به تقویم رومیزی نیاز دارند تا مناسبت‌ها و تعطیلات را به راحتی ببینند و برای کارها، امور اداری و مرخصی برنامه‌ریزی کنند. سررسید هم با اطلاعات ضروری مانند شماره تلفن‌های ضروری، ساعات رسمی کشورهای دیگر، فواصل شهرهای مهم، دفترچه تلفن اختصاصی و... تقویمی شخصی برای افراد محسوب می‌شود که می‌توانند یادداشت‌ها و یادآوری‌های مهم را در آن ثبت کنند تا در مواقع لازم به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند.
تقویم‌ها انواع مختلفی دارند و در ابعاد گوناگون تولید می‌شوند. تقویم دیواری، تقویم رومیزی و سررسید متداول‌ترین انواع تقویم است که کسب‌وکارها با نام برند خود سفارشی‌سازی می‌کنند و در اختیار کارکنان یا مشتریان خود قرار می‌دهند. در ادامه مقاله با انواع تقویم بیشتر آشنا می‌شویم.
تقویم دیواری
اگر بودجه تبلیغاتی محدودی در اختیار دارید، تقویم دیواری را با نام و لوگوی برند خود سفارشی‌سازی کنید و به مخاطبان خود هدیه دهید. تقویم دیواری از قیمت مناسبی برخوردار است و قیمت آن بر اساس جنس کاغذ به‌کاررفته و چاپ آن تعیین می‌شود. این تقویم برای چاپ تبلیغات گزینه مطلوبی محسوب می‌شود.
اگر مخاطب شما خانواده‌ها باشند، تقویم دیواری فصلی یا تقویمی که در 12 برگ و به صورت ماهانه تنظیم شده است نظر آنها را جلب می‌کند. بسیاری از خانواده‌ها تقویم دیواری را در محلی از منزل قرار می‌دهند که همه افراد خانواده به آن دسترسی داشته باشند. بنابراین نام برند شما هر روز در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرد.
نکته قابل توجه این است که طراحی گرافیکی تقویم دیواری را به افراد متبحر و حرفه‌ای بسپارید تا طرح، ترکیب رنگ و کیفیت آن برای مخاطبان جذابیت داشته باشد. یک گرافیست باذوق طرح تقویم را با توجه به کسب‌وکار شما طراحی می‌کند که قطعا اثرگذاری بیشتری بر مخاطبان خواهد داشت. اگر قرار است تصویر محصولات خود را روی تقویم چاپ کنید حتما از عکاس صنعتی برای این کار کمک بگیرید تا عکسی باکیفیت در اختیار داشته باشید.
تقویم رومیزی
تقویم رومیزی محصولی پرکاربرد برای کارکنان و کارمندان کسب‌وکارها محسوب می‌شود. معمولا صفحه اول یا دو صفحه آخر تقویم رومیزی به تبلیغات از برندهای تجاری اختصاص دارد.
کارمندان تقویم‌های رومیزی را روی میز کار خود قرار می‌دهند در نتیجه افرادی که در اداره‌ها رفت‌وآمد دارند، نام و لوگوی برند شما را می‌بینند و در ذهنشان تثبیت می‌شود.
به خاطر داشته باشید در طراحی این تقویم‌ها خلاقیت به خرج دهید تا نظر مخاطبان را جلب کنید. با توجه به سلیقه گروه هدف و اهداف بازاریابی کسب‌وکار خود تقویم‌ها را سفارشی‌سازی کنید و به افراد هدیه دهید.   
تقویم رومیزی را می‌توان در مناسبت‌های پایان سال، سمینارها، سخنرانی‌ها، نمایشگاه‌ها و حتی فروشگاه‌ها به مخاطبان و مشتریان ارائه کرد تا در طول سال به نگاه کردن به آن همواره به یاد برند شما باشند.
سررسید
سررسیدها متداول‌ترین تقویم تبلیغاتی برای پایان سال هستند که معمولا کسب‌وکارها آنها را به همراه مجموعه‌ای از هدایای مخصوص نوروز به کارمندان خود هدیه می‌دهند.
سررسید از نظر ابعاد و نوع جلد انواع مختلفی دارد. می‌توانید سررسید سلطانی، سررسید وزیری، سررسید رقعی، سررسید خشتی، سررسید پالتویی و سررسید جیبی را با توجه به بودجه تبلیغاتی خود در نظر بگیرید و نام و لوگوی برند خود را روی جلد آن چاپ کنید.
اگر قصد دارید برای شرکای کاری خود یا مدیران کسب‌وکارتان سررسید تهیه کنید حتما سررسید هایی با جلد چرمی را در نظر بگیرید. این هدیه تبلیغاتی شیک و کاربردی حتما نظر آنها را جلب خواهد کرد و همواره نام برند شما را در ذهنشان تداعی می‌کند.
 
 
دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب