هدایای تبلیغاتی پوشیدنی برای مخاطبان

هدایای تبلیغاتی پوشیدنی برای مخاطبان
تاریخ:
۱۰ اسفند ۱۳۹۸

 آیا می‌دانید هدایای تبلیغاتی پوشیدنی بهترین هدایا با بهترین و بیشترین کاربرد برای مخاطبان و مشتریان کسب‌وکارها محسوب می‌شوند؟ اگر به عنوان صاحب کسب‌وکار قصد دارید برای مخاطبان و مشتریان خود هدیه تبلیغاتی تهیه کنید پوشیدنی‌هایی را که در ادامه مقاله معرفی می‌کنیم انتخاب کنید. با چاپ لوگو و نام برند خود روی این محصولات نام تجاری کسب‌وکار خود را تبلیغ کنید!

تی‌شرت

تی‌شرت در انواع مختلف آستین بلند، آستین کوتاه، یقه‌دار، یقه گرد، یقه هفت با جنس‌های مختلف و در رنگ‌بندی متنوع قابل سفارشی‌سازی با نام و لوگوی برند شماست. هدیه دادن تی‌شرت تبلیغاتی به کارکنان شرکت احساس برتری هویت نام تجاری شما را برای آنها زنده می‌کند. می‌‌توانید برای کارکنان هر بخش تی‌شرت‌هایی با رنگ خاص در نظر بگیرید که کارمندان بخش‌های مختلف در فضای شرکت به آسانی قابل شناسایی باشند.

می‌توانید برای مشتریان و مخاطبان خود به ویژه مخاطبان جوان تی‌شرت تبلیغاتی تهیه کنید. این نکته را به یاد داشته باشید کیفیت هدایای تبلیغاتی تاثیرگذاری آن را به طرز چشمگیری افزایش می‌دهد. بنابراین تی‌شرت‌هایی با کیفیت مرغوب با توجه به سلیقه مخاطبان خود خریداری کنید و به آنها هدیه دهید.

لوگوی برندتان را طوری روی تی‌شرت چاپ کنید که به راحتی قابل مشاهده باشد. افراد این تی‌شرت‌ها را می‌پوشند و به مکان‌های مختلف می‌روند، در نتیجه نام برند شما در معرض دید افراد زیادی قرار می‌گیرد.

دستکش کار چرمی

همه افرادی که با دست خود کارهای فنی، باغبانی، تعمیرات و... را انجام می‌دهند، از اهمیت کارآیی یک جفت دستکش خوب باخبرند. دستکش از دست افراد در برابر آسیب‌های شیمیایی و مکانیکی در حین کار محافظت می‌کند. دستکش کار چرمی با دوام زیاد برای انجام فعالیت‌های ساختمانی، حمل‌ونقل، باغبانی و ... بسیار مناسب است.

با توجه به بودجه تبلیغاتی خود دستکش کار مناسبی را انتخاب کنید و نام و لوگوی برند خود را روی آن حک کنید. مخاطبان شما هر بار که از دستکش استفاده کنند نام برند شما در ذهنشان تداعی می‌شود. بهتر است دستکشی تهیه کنید که برای طیف وسیعی از کارها مانند باغبانی، کارهای فنی و حتی مسابقه موتورسیکلت سواری مناسب باشد.

کلاه

کلاه یکی از هدایای تبلیغاتی پوشیدنی همه‌پسند و مناسب برای مخاطبان خانم و آقا به شمار می‌آید. بیشتر افراد به انواع کلاه در فصل‌های مختلف نیاز دارند. برای فصل تابستان می‌توانید کلاه‌های گپ را در نظر بگیرید و لوگو و نام برند خود را روی آن چاپ یا گلدوزی کنید. افراد در فضاهای آزاد، هنگام پیاده‌روی، ورزش و در مسافرت این کلاه‌ها را بر سر می‌گذارند و در هر بار استفاده از برند شما یاد می‌کنند. به این ترتیب نام برند شما در ذهنشان تثبیت می‌شود.

برای فصل زمستان می‌توانید کلاه بافتنی در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف با نام و لوگوی برندتان سفارش دهید و آن را به مخاطبان هدیه دهید. کلاه دوام خوبی دارد و به مدت طولانی توسط مخاطبان و مشتریان شما استفاده می‌شود در نتیجه نام برندتان را به آنها یادآوری می‌کند.

ساعت هوشمند تناسب اندام

با تقدیم ساعت هوشمند تناسب اندام به کارکنان یا مشتریان خاص خود به آنها نشان می‌دهید برای سلامتی‌شان ارزش قائل هستید. ساعت هوشمند فعالیت افراد را با توجه به دما و ارتفاع و میزان استراحت آنها را اندازه‌گیری می‌کند. این ساعت‌ها دارای مواردی نظیر تمرین‌های پیشنهادی خودکار، ارزیابی کیفیت خواب، قدم‌شمار، اندازه‌گیری ضربان قلب، میزان استرس و... است که به سلامت مخاطبان کمک می‌کند.

مشتریان و مخاطبان شما می‌توانند از قابلیت اتصال ساعت هوشمند به گوشی‌های هوشمند استفاده کنند و نوتیفیکیشن‌های گوشی همراه خود را روی ساعت هوشمند دریافت کنند و برای فعالیت‌های خود آلارم تنظیم کنند. حافظه داخلی این ساعت‌ها امکان گوش دادن به موزیک بدون استفاده از گوشی همراه را فراهم می‌کند. می‌توانید بند سیلیکونی این ساعت‌ها را در رنگ‌های متنوع با توجه به جنسیت و سن مخاطبان خود سفارش دهید.

 
دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب