5 هدیه تبلیغاتی کاربردی برای دانش‌آموزان

5 هدیه تبلیغاتی کاربردی برای دانش‌آموزان
تاریخ:
۲۶ بهمن ۱۳۹۸

در هر سال تحصیلی میلیون‌ها دانش‌آموز به مدرسه می‌روند و به سختی درس می‌خوانند تا در پایان سال نتایج مطلوبی کسب کرده و والدین خود را خوشحال کنند. یکی از بهترین راه‌ها برای تبلیغ کسب‌وکار و توسعه برند شما حمایت از دانش‌آموزان و تهیه هدایای تبلیغاتی کاربردی برای آنهاست. هدایای  متنوعی نظیر خودکار تبلیغاتی، دفتر یادداشت، جامدادی و... را می‌توان برای آنها در نظر گرفت.

در این مقاله تعدادی هدایای تبلیغاتی کاربردی برای دانش‌آموزان را معرفی می‌کنیم تا با آنها اهداف بازاریابی برند خود توسعه دهید.

ست لوازم‌التحریر

ست‌های لوازم‌التحریر تنوع زیادی دارند. این ست‌ها را می‌توانید با در نظر گرفتن گروه مخاطب و مقطع تحصیلی دانش‌آموزان انتخاب کنید. به این نکته توجه کنید که مخاطب شما در طول روز بیشتر از چه وسایلی استفاده می‌کند و ستی را تهیه کنید که شامل آن وسایل باشد.

خودکار، مداد نوکی، پاک‌کن، تراش، ماژیک هایلایتر، لاک غلط‌گیر لوازم‌التحریری هستند که اغلب دانش‌آموزان در طول روز به آنها نیاز دارند. برای دانش‌آموزان مقطع دبستان می‌توانید جعبه‌های مداد رنگی، ماژیک و مداد شمعی را نیز در نظر بگیرید.

ست‌های حرفه‌ای وسایل نقاشی متشکل از مداد رنگی، مداد شمعی و ماژیک برای دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی بالاتر و علاقه‌مند به نقاشی تاثیرگذاری بیشتری دارد. نام و لوگوی برند خود را روی جعبه لوازم‌التحریر چاپ کنید تا در معرض دید مخاطبان باشد.

ساک ورزشی

دانش‌آموزان برای رفتن به باشگاه‌های ورزشی نیاز به وسایل ورزشی، لباس و تجهیزات ورزشی دارند. ساک‌های ورزشی در اندازه‌های مختلف و رنگ‌های متنوع در بازار وجود دارند. با توجه به بودجه تبلیغاتی خود نوعی از ساک‌ها را انتخاب کنید و نام و لوگوی برند خود را روی آن چاپ کنید.

وقتی دانش‌آموزان ساک ورزشی با لوگوی برند شما را در دست می‌گیرند و به مکان‌های مختلف می‌روند، برند شما در معرض دید افراد دیگر نیز قرار می‌گیرد و به این ترتیب احتمال افزایش مشتریان شما وجود دارد.

کلاه

از کلاه‌های مختلفی می‌توانید به عنوان هدیه تبلیغاتی برای دانش‌آموزان استفاده کنید. کلاه‌های اسپرت تابستانی برای فصل تابستان که دانش‌آموزان بیشتر به سفر و گردش می‌روند گزینه بسیار مناسبی است. می‌توانید نام برندتان را روی کلاه گلدوزی یا چاپ کنید تا به خوبی توسط مخاطبان دیده شود.

اگر در فصل زمستان قصد تهیه کلاه تبلیغاتی برای دانش‌آموزان را داشتید، کلاه‌های بافتنی را انتخاب کنید تا با آنها به خوبی سر و گوش خود را بپوشانند و خود را در برابر وزش باد سرد محافظت کنند.

فلش مموری

فلش مموری، یک هدیه تبلیغاتی کاربردی است که برای همه افراد در هر سن و سالی کاربرد دارد. بدیهی است دانش‌آموزان برای جابه‌جایی اطلاعات درسی و تحقیقات خود بیشتر به فلش مموری نیاز دارند. دانش‌آموزان فلش مموری را همراه خود به مکان‌های مختلف می‌برند در نتیجه نام برند شما توسط افراد دیگر نیز دیده می‌شود.

فلش مموری‌ها انواع مختلفی دارند: فلش مموری فلزی، فلش مموری کریستالی، فلش مموری چرمی و... شما می‌توانید فلش مموری فلزی را که به صورت جاکلیدی طراحی شده است انتخاب کنید و نام و لوگوی برندتان را با روش حکاکی لیزری روی آن چاپ کنید و به دانش‌آموزان هدیه دهید. دانش‌آموزان در طول روز بارها از جاکلیدی استفاده می‌کنند و برندتان به آنها یادآوری می‌شود.

کیف و کاور لپ‌تاپ

بیشتر دانش‌آموزان برای رفتن به مدرسه یا کلاس‌های آموزشی لپ‌تاپ یا تبلت همراه خود حمل می‌کنند. با هدیه دادن کیف یا کاور برای وسایل دیجیتال همراه دانش‌آموزان وسایل آنها را از آسیب حفظ می‌کنید.

کاور لپ‌تاپ جنس‌های مختلفی دارد که شما می‌توانید با توجه به میزان بودجه نوعی از آن را انتخاب کنید. طرح و رنگ کاور لپ‌تاپ را بر اساس جنسیت دانش‌آموزان دختر و پسر انتخاب کنید تا تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

 
دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب