هدایای تبلیغاتی ماندگار روی میز کار مخاطبان شما

 هدایای تبلیغاتی ماندگار روی میز کار مخاطبان شما
تاریخ:
۱۹ بهمن ۱۳۹۸

هدایای تبلیغاتی متنوعی نظیر خودکار تبلیغاتی، ماگ، جاکلیدی و... وجود دارد که به شما کمک می‌کند برند خود را توسعه دهید و آن را به گروه مخاطب بشناسانید.
در انتخاب
هدایای تبلیغاتی دو نکته مهم را مدنظر قرار دهید:
1. مخاطبان در طول روز چند بار هدیه تبلیغاتی را مشاهده می‌کنند؟ 
2. این هدیه تبلیغاتی را برای چه مدتی نگهداری می‌کنند؟
با ما همراه باشید تا در این مقاله با هدیه تبلیغاتی ماندگار برای مخاطبان آشنا شویم.

قصد داریم چند هدیه تبلیغاتی رومیزی را به شما معرفی کنیم. این محصولات می‌توانند سال‌ها روی میز مخاطبان، مشتریان و شرکای کاری شما حضور داشته باشند و نام برند شما را به آنها یادآوری کنند.

ساعت رومیزی

ساعت رومیزی انواع مختلفی دارد. شما می‌توانید با توجه به نیازها و علاقه‌مندی‌های مخاطبان خود ساعت رومیزی کلاسیک یا مدرن تهیه کنید و آن را با نام و لوگوی برند خود سفارشی‌سازی کنید. بعضی از ساعت‌های مدرن دارای اسپیکر بلوتوثی هستند و علاوه بر نشان دادن زمان می‌توان استفاده‌های بهینه‌تری از آنها کرد.

این ساعت‌ها می‌توانند سال‌ها روی میز مخاطبان شما حضور داشته باشند و در ذهن آنها نسبت به برند شما تعلق خاطر ایجاد کنند.

برای مخاطبان خاص خود ساعت‌های رومیزی چوبی را در نظر بگیرید. این ساعت‌ها جلوه خاصی دارند و بیشتر برای هدیه به مدیران انتخاب می‌شوند.

جاقلمی چرمی

یک جاقلمی چرمی در عین زیبایی می‌تواند خودکار، مداد، قیچی و دیگر نوشت‌افزار مورد نیاز یک کارمند را در خود جای دهد. جاقلمی چرمی بادوام است و تا مدت‌ها روی میز افراد باقی می‌ماند در نتیجه نام برند شما در طول زمان برای افراد تداعی می‌شود.

شاید از نظر میزان بودجه‌ای که برای هدایای تبلیغاتی در نظر گرفته‌اید دارای محدودیت باشید بنابراین به جای جاقلمی چرمی که از قیمت بالاتری برخوردار است جاقلمی پلاستیکی یا فلزی را انتخاب کنید که قیمت مناسب‌تری دارد. نام و لوگوی برند خود را روی جاقلمی چاپ کنید تا به خوبی در معرض دید مخاطبان قرار بگیرد.

آینه دستی

یک آینه کوچک دستی یا جیبی می‌تواند به عنوان هدایای تبلیغاتی ماندگار روی میز مخاطبان شما در نظر گرفته شود. آینه به‌ویژه برای مخاطبان خانم انتخاب هیجان‌انگیز و تاثیرگذاری است. این آینه‌ها را می‌توانید در رنگ‌های شاد و گرم با چاپ نام و لوگوی برند خود تهیه کنید و آن را به مخاطبان یا کارکنان کسب‌وکار خود هدیه دهید.

افراد معمولا در طول روز بارها از آینه استفاده می‌کنند و هر بار نام برند شما را خواهند دید. این نکته را در نظر داشته باشید که هدایا با کیفیت تاثیرگذاری بیشتری روی مخاطبان خواهند داشت.

نامه بازکن

یکی از وسایل لازم روی میز کارمندان نامه بازکن است. نامه بازکن کار افراد را راحت کرده و دسترسی آنها به متن نامه را با سرعت بیشتری امکان‌پذیر می‌سازد. نام و لوگوی برند خود را روی دسته نامه بازکن که می‌تواند چوبی یا فلزی باشد حک کنید تا همیشه در معرض دید مخاطبان باشد.

مجسمه رومیزی

مجسمه رومیزی هدیه‌ای شخصی برای مخاطبان شماست. بهتر است این هدیه را متناسب با فعالیت‌ها یا علایق مخاطبان خود انتخاب کنید. برای مثال اگر مخاطبان یا کارکنان شما در حوزه معماری فعالیت دارند می‌توانید مجسمه بناهای معروف جهان نظیر برج ایفل، برج ساعت، برج خلیفه، آسیاب بادی، برج نانجینگ و... در نظر بگیرید و نام برندتان را روی پایه مجسمه حک کنید.

این مجسمه‌های یادگاری در طول سال‌ها روی میز مخاطبان و کارکنان شما حضور دارند و نام برندتان را در معرض دید افراد قرار می‌دهند. ممکن است افرادی با دیدن این مجسمه‌ها، برای اولین بار با نام برند شما مواجه شوند. در این صورت درباره برند شما کنجکاوی خواهند کرد و احتمال تبدیل آنها به مشتری افزایش پیدا می‌کند. تاثیر هدایا بر پیشبرد اهداف بازاریابی برند خود را نادیده نگیرید!

 
دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
      _                
     | |               
 ___ | | __ ____  __ _ 
/ __|| |/ /|_  / / _` |
\__ \|   <  / / | (_| |
|___/|_|\_\/___| \__, |
                  __/ |
                 |___/ 
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب