5 هدایای تبلیغاتی برای زندگی سالم

 5 هدایای تبلیغاتی برای زندگی سالم
تاریخ:
۱۲ بهمن ۱۳۹۸

همه ما دوست داریم زندگی سالمی را تجربه کنیم اما وسوسه انتخاب محصولات ناسالم اغلب اوقات بر ما غلبه می‌کند. تصور کنید در مهمانی تولد اعضای خانواده یا دوستان خود هستید و بسیار برایتان ناخوشایند است که برش کیک شکلاتی را رد کنید. اما برای تغییر عقیده همیشه وقت هست. اگر صاحب کسب‌وکار هستید با هدیه دادن محصولاتی که به سلامت افراد مرتبط است به آنها کمک کنید سالم‌تر زندگی کنند. در این مقاله با 5 هدایای تبلیغاتی برای زندگی سالم آشنا می‌شویم.

چای دم‌کن

بسیاری از کارمندان یا مخاطبان شما در طول روز برای از بین بردن خستگی و تجدید قوا نوشابه یا نوشیدنی‌های انرژی‌زا را انتخاب می‌کنند اما اگر یک چای دم‌کن زیبا با طرحی جذاب به آنها هدیه دهید با آن چای یا دمنوش‌های متنوع تهیه می‌کنند. یک فنجان چای تازه‌دم، نوشیدنی سالمی است که کارمندانتان را از خواب بیدار می‌کند!

چای دم‌کن در طرح‌های متنوع و خلاقانه‌ای در بازار موجود است. می‌توانید نام و لوگوی برند خود را روی آنها چاپ کنید تا در هر زمان کسب‌وکار شما را به مخاطبان یادآوری کند.

جعبه قرص

مصرف مرتب داروها و یادآوری وعده استفاده از دارو برای افرادی که مشغله زیادی دارند دشوار است. با اهدای جعبه قرص به مخاطبان خود به آنها نشان می‌دهید به فکر سلامتی‌شان هستید. این جعبه‌ها به داروهای افراد نظم می‌بخشد و باعث می‌شود مصرف داروهایشان را در وقت خودش فراموش نکنند.

قمقمه آب

یکی دیگر از 5 هدایای تبلیغاتی برای زندگی سالم قمقمه آب است. نوشیدن آب در طول روز به سلامت افراد کمک قابل توجهی می‌کند. قمقمه‌های تبلیغاتی به افراد یادآوری می‌کنند که بیشتر آب بنوشند. نوشیدن بیشتر آب، از پرخوری و خوردن خوراکی‌های پرکالری دیگر جلوگیری می‌کند در نتیجه کالری دریافتی بدن را کنترل می‌کند. کارمندانی که بدن سالمی داشته باشند روحیه بهتری دارند بنابراین راندمان کار افزایش پیدا می‌کند.

وجود قمقمه آب روی میز کارکنان کسب‌وکار شما باعث می‌شود آنها کمتر از لیوان‌های پلاستیکی یک‌بارمصرف استفاده کنند در نتیجه این قمقمه‌ها به حفظ محیط زیست کمک می‌کند.

افراد می‌توانند قمقمه‌ها را همه جا همراه خود ببرند بنابراین لوگو و نام برند شما در معرض دید دیگران هم قرار می‌گیرد و نام برندتان را به آنها یادآوری می‌کند.

کیف غذا

کیف غذا راهی آسان و مقرون‌به‌صرفه برای استفاده از غذای سالم خانگی است. با هدیه دادن کیف غذا به کارکنان کسب‌وکار یا مخاطبان خود آنها را تشویق می‌کنید غذای خانگی یا حتی میان‌وعده‌های مغذی و سالم همراه خود ببرند و کمتر از غذاهای آماده استفاده کنند.

کیف‌های غذا با وجود لایه‌های عایق مانع از بین رفتن حرارت غذا می‌شوند و غذایی گرم را در اختیار افراد قرار می‌دهند. این کیف‌ها در اندازه‌های مختلف در جنس‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های مختلف در بازار وجود دارند. شما می‌توانید با توجه به سن و جنسیت گروه هدف کیف‌های غذا را انتخاب کنید و نام و لوگوی برند خود را روی آن چاپ کنید.

مخاطبان شما کیف غذا را همراه خود به مکان‌های مختلف می‌برند در نتیجه نام برند شما در معرض دید افراد دیگر قرار می‌گیرد و از این طریق برند شما توسعه پیدا می‌کند. این کیف‌ها بادوام هستند و به مدت طولانی نام کسب‌وکار شما را تبلیغ می‌کنند.

محلول ضدعفونی‌کننده دست

محلول‌های ضدعفونی‌کننده دست بر پایه الکل ساخته می‌شوند و با اثربخشی سریع انواع ویروس‌ها، باکتری‌ها و قارچ‌ها را از بین می‌برند. معمولا این محلول‌ها دارای عصاره‌های مختلفی نظیر روغن نارگیل یا آلوئه‌ورا هستند که علاوه بر داشتن بوی خوش از خشک شدن و بروز حساسیت‌های پوستی جلوگیری می‌کنند.

می‌توانید تعدادی از محلول‌های ضدعفونی‌کننده دست را با نام و لوگوی برند خود سفارشی‌سازی کنید و آنها را به کارکنان یا مخاطبان خود هدیه دهید تا هر بار که از آن استفاده می‌کنند نام برندتان برایشان تداعی شود. با این کار نشان می‌دهید که برای سلامتی افراد ارزش قائل هستید.

 
دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
       _____             
      / __  \            
 _ __ `' / /'  ___ __  __
| '__|  / /   / __|\ \/ /
| |   ./ /___| (__  >  < 
|_|   \_____/ \___|/_/\_\
                         
                         
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب