چرا خودکار تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی موثر است؟

چرا خودکار تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی موثر است؟
تاریخ:
۱۴ دی ۱۳۹۸

درست است که در حال حاضر استفاده از صفحه کلید گوشی موبایل و کامپیوتر متداول شده است اما هنوز هم قلم و خودکار در زندگی روزمره ما جایگاه خاص خود را دارند. بنابراین انتخاب خودکار تبلیغاتی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی موثر از میان انواع کالاهای تبلیغاتی برای توسعه برند کسب‌وکارها تصمیمی درست و به‌جا است.

قلم چیزی حدود شش هزار سال قدمت دارد بنابراین در طول قرن‌ها از این ابزار نوشتن استفاده شده است و استفاده از آن کماکان ادامه دارد. خوش خط بودن یک هنر است. در سال‌های اخیر کلاس‌های خوش‌نویسی با خودکار دایر شده است و علاقه‌مندان زیادی به آموزش در دوره‌های آن می‌پردازند.

خودکار حس خوب نوشتن را به صاحبش القا می‌کند. هنگامی که افراد خودکار را دست می‌گیرند آنچه در ذهنشان می‌گذرد را بر روی کاغذ می‌آورند. افراد در طول روز در جاهای مختلفی نیاز به نوشتن و امضا کردن پیدا می‌کنند. خودکاری که با نام و لوگوی برند شما سفارشی‌سازی شده است نام شما را به مخاطبان یادآوری می‌کند.

خودکارها به همراه افراد در مکان‌های مختلف حضور دارند و دیگران نیز نام برند شما را خواهند دید و درباره برند شما پرس‌وجو خواهند کرد. بنابراین خودکار تبلیغاتی همچون تبلیغی زنده برای کسب‌وکار شما عمل می‌کند و مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب می‌کند.

خودکار تبلیغاتی باکیفیت تهیه کنید

یکی از عوامل تاثیرگذاری هدایای تبلیغاتی علاوه بر خلاقیت کیفیت کالای انتخاب‌شده است. خودکاری را برای هدیه تبلیغاتی انتخاب کنید که جوهر خوبی داشته باشد، از بدنه خوش‌دست و سبکی برخوردار باشد و زیبایی ظاهرش چشمگیر باشد.

جوهر خودکار باید روان باشد و سریع خشک شود. اگر جوهر سریع خشک نشود کاغذ و دست افراد را جوهری می‌کند. ممکن است این خودکار برای نوشتن و امضای اسناد یا نامه‌های اداری به کار رود و در صورت مرغوب نبودن جوهر، باعث مخدوش شدن آن سند شود.

بی‌کیفیت بودن جوهر خودکار باعث می‌شود از آن استفاده نشود و یا جایش در سطل زباله باشد. بنابراین بودجه تبلیغاتی شما به هدر می‌رود و اعتبار برندتان نیز در ذهن مخاطب کاهش می‌یابد.

هدیه تبلیغاتی مقرون‌به‌صرفه

شما می‌توانید با بودجه محدودی تعداد زیادی خودکار تبلیغاتی تهیه کنید. خودکار یک هدیه تبلیغاتی است که با هزینه کم تاثیرگذاری بالایی بر مخاطبان و کارکنان کسب‌وکار شما دارد. خودکار باکیفیت و خوش‌دستی را تهیه کنید و نام و لوگوی برندتان را روی آن چاپ کنید. گروه مخاطب را در نظر داشته باشید. اگر برای دانش‌آموزان و دانشجویان خودکار تبلیغاتی در نظر گرفته‌اید از طرح‌های فانتزی و رنگ‌های شاد استفاده کنید تا نظر آنها را بیشتر جلب کنید.

اگر قصد دارید برای مخاطبان خاص یا شرکاری تجاری خود هدیه‌ای تهیه کنید خودکارهای لوکس از برندهایی نظیر پارکر، یوروپن، پیر گاردین و... را انتخاب کنید. این خودکارهای شیک در جعبه‌هایی نفیس ارائه می‌شوند و درخور مخاطبان خاص شما هستند. چاپ نام و لوگوی برندتان روی جعبه این خودکارها باعث می‌شود زمانی که روی میز افراد قرار دارد توسط دیگران هم دیده شوند و برندتان را در ذهن آنها یادآوری کند.

کاربردی بودن

کاربردی بودن خودکار تبلیغاتی یکی از اصلی‌ترین دلایل موثر بودن این هدیه تبلیغاتی است. خودکارها به دلیل وجود گیره به راحتی در جیب لباس یا کیف افراد قرار می‌گیرند و همیشه در منزل، محل کار، سرویس رفت‌وآمد یا خودروی شخصی همراه آنها هستند. خودکارها در طول روز بارها و بارها مورد استفاده قرار می‌گیرند و هر بار نام برند شما در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرد و به آنها یادآوری می‌شود.

بهتر است خودکاری که انتخاب می‌کنید کیفیت متوسطی داشته باشد تا هم از نظر بودجه برای شما مقرون‌ به‌صرفه باشد و هم مخاطبان را ناامید نکند. برندهای خودکار تنوع بسیار زیادی دارند و شما به راحتی می‌توانید با توجه به میزان بودجه و نیاز گروه هدف خودکارهایی را انتخاب و نام و لوگوی برند خود را روی بدنه آنها چاپ کنید. پس از گذشت زمان اندکی از اهدای خودکارها به مخاطبان تاثیر شگرف آن بر فروش کسب‌وکار خود را خواهید دید.

 
دیدگاه مخاطبان
حسین بهرامی نیا
۱۴۰۱/۱۰/۰۳
کاملا حرفه ای
ارسال پاسخ به دیدگاه " حسین بهرامی نیا"
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب