پاستل تبلیغاتی هدیه‌ای جذاب برای کودکان و دانش‌آموزان

پاستل تبلیغاتی هدیه‌ای جذاب برای کودکان و دانش‌آموزان
تاریخ:
۱۰ آذر ۱۳۹۸

مدیران بازاریابی همواره در صدد انتخاب بهترین و اثربخش‌ترین محصولات به عنوان هدایای تبلیغاتی هستند. بعضی نوشت‌افزارها مانند خودکار تبلیغاتی ، خودنویس و روان‌نویس تبلیغاتی، مداد رنگی و ماژیک تبلیغاتی محصولاتی هستند که با توجه به نوع کسب‌وکار، مخاطبان گروه و بودجه مورد نظر انتخاب می‌شوند. برای جلب توجه مخاطبان کودک و دانش‌آموز و والدین آنها پاستل تبلیغاتی را در نظر بگیرید تا با آن نام برندتان را در ذهن آنها ماندگار کنید.

پاستل به معنی خمیر مدادرنگی است که در ساخت آن رنگ‌دانه‌های پودری به کار رفته است. ممکن است نام گچ‌رنگ به گوشتان خورده باشد، گچ‌رنگ نیز همان پاستل است. رنگ‌دانه‌هایی که در این ابزار نقاشی به کار رفته همانند دیگر ابزارهای نقاشی مانند آبرنگ، مداد رنگی و آکریلیک است.

پاستل‌ها در بسته‌بندی‌های متنوع با تعداد مختلف در بازار ارائه می‌شوند. معمولا پاستل‌هایی که برای مخاطبان کودک در نظر گفته می‌شود شامل بسته‌های شش‌تایی و دوازده‌تایی است. شما می‌توانید نام و لوگوی برند خود را روی جعبه پاستل تبلیغاتی چاپ کنید تا در معرض دید مخاطبان باشد.

با کمی خلاقیت می‌توانید جعبه پاستل را با طرحی از کسب‌وکارتان سفارش دهید. برای مثال اگر در حوزه مواد غذایی فعالیت می‌کنید طرحی مرتبط با محصولاتتان برای کودکان را روی جعبه به همراه نام و لوگوی برند خود چاپ کنید. با این کار نظر مخاطبان را بیشتر جلب خواهید کرد.

انواع پاستل‌ها

پاستل‌ها در چهار نوع سخت، نرم، مدادی و روغنی تولید می‌شوند. میزان چسبی که در ساخت پاستل به کار می‌‎رود نرمی و سختی آن را تعیین می‌کند.

پاستل نرم معمولا به شکل استوانه‌ای و در رنگ‌های بسیار متنوع نسبت به سایر پاستل‌ها تهیه می‌شود. این پاستل از رنگ‌دانه بیشتر و چسب کمتر تشکیل شده است و افراد آن را بیشتر از انواع دیگر پاستل استفاده می‌کنند.

پاستل‌های سخت به شکل مستطیل و با میزان چسب بیشتر تولید می‌شوند. تفاوت پاستل‌های سخت با پاستل‌های نرم در میزان استفاده از رنگ‌دانه و چسب است. در پاستل سخت چسب بیشتر و رنگ‌دانه کمتر به کار رفته است. این پاستل‌ها بیشتر برای کشیدن جزئیات مورد استفاده قرار می‌گیرند.

هنرمندان نقاش برای خلق آثار با استفاده از پاستل معمولا از ترکیب پاستل نرم و سخت استفاده می‌کنند.

پاستل‌های مدادی مانند مداد طراحی شده و در چوب قرار گرفته‌اند. پاستل‌های مدادی برای کشیدن جزئیات دقیق مناسب هستند و به راحتی با پاستل‌های ست و نرم ترکیب می‌شوند.

پاستل‌های روغنی معمولا برای کشیدن افکت‌های نقاشی کاربرد دارند. عیب این پاستل‌‌ها بوی نامطبوع آنهاست است که افراد را از استفاده از این پاستل‌ها منصرف می‌کند.

اما مزیت‌های پاستل‌ روغنی کم نیست. این پاستل در زمان استفاده خرد نمی‌شود و در ضمن رنگ‌هایی براق مانند پاستل نرم ایجاد می‌کند. استفاده از پاستل روغنی، نقاش را از تثبیت‌کننده بی‌نیاز می‌کند.

نکته قابل توجه درباره پاستل روغنی این است که به طور کامل خشک نمی‌شود و به این نکته در حمل نقاشی باید دقت کرد تا آسیبی به آن نرسد.   

برای نقاشی با پاستل تبلیغاتی می‌توانید از کاغذهای مختلف با بافت‌ها و وزن‌های مختلف استفاده کنید. کاغذهایی که برای نقاشی پاستل انتخاب می‌شوند معمولا بافت ناهموار و زبری دارند تا پاستل به سطح آنها بچسبد. این کاغذها در رنگ‌های متنوع در بازار ارائه می‌شوند.

نکاتی برای استفاده از پاستل

ترکیب رنگ در نقاشی پاستل بر خلاف بعضی روش‌های نقاشی که در پالت انجام می‌گیرد، روی کاغذ اتفاق می‌افتد. رنگ پاستل را می‌توان با یک تکه پارچه یا با انگشت به راحتی ترکیب کرد.

در نقاشی‌هایی که با پاستل کشیده شده‌اند تمام سطح کاغذ از پاستل پوشیده است. پاستل قابلیت ایجاد بافت‌های زیبا و کم‌نظیر را دارد و نظر هر بیننده‌ای را جلب می‌کند.

برای کشیدن نقاشی با پاستل نیاز به ابزار زیادی ندارید. شما می‌توانید به راحتی با استفاده از پاستل رنگ‌های مختلف و درخشان را با یکدیگر ترکیب کنید و یک بافت مخملی ظریف و زیبا ایجاد کنید.

برای حفظ نقاشی پاستل و دوام آن بهتر است آن را با شیشه قاب کنید. بعضی از افراد از اسپری تثبیت‌کننده استفاده می‌کنند اما این اسپری باعث می‌شود رنگ‌ها کدر و تیره به نظر برسند.

 
دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب