پاور بانک تبلیغاتی برای چه مخاطبانی مناسب است؟

پاور بانک تبلیغاتی برای چه مخاطبانی مناسب است؟
تاریخ:
۲۹ آبان ۱۳۹۸

 

 محصولات الکترونیکی یکی از انواع محصولاتی است که به منظور هدایای تبلیغاتی برای توسعه اهداف بازاریابی کسب‌وکارها مورد استفاده قرار می‌گیرد. پاوربانک تبلیغاتی یکی از محصولات الکترونیکی پرطرفدار در میان مخاطبان است که با توجه به فراگیر شدن استفاده از ابزارهای هوشمند نظیر گوشی همراه، تبلت و... بسیار کاربردی است.

موثرترین هدایای تبلیغاتی محصولاتی هستند که مخاطبان به آنها نیاز دارند و هر روز از آنها استفاده می‌کنند. این موضوع باعث می‌شود نام برند و لوگوی کسب‌وکار شما مدام در معرض دید افراد قرار بگیرد و برندتان را برایشان تداعی کند.

هدایای تبلیغاتی تنوع بسیاری دارند. اگر بودجه کافی برای تهیه هدایای تبلیغاتی در نظر گرفته‌اید پاوربانک تبلیغاتی انتخابی شایسته برای تاثیرگذاری هر چه بیشتر برند شما بر مخاطبان است. بسیاری از افراد که روزانه مدت زمان بسیاری را در رفت‌وآمد هستند و بدون دسترسی به پریز برق، نیاز به شارژ گوشی همراه یا تبلت پیدا می‌کنند همواره پاوربانک همراه خود دارند. این هدیه ارزشمند را با نام و اطلاعات تماس برند خود سفارشی‌سازی کنید تا مخاطبان را به تماس با خود ترغیب کنید.

یکی از مزایای هدایای تبلیغاتی نظیر پاوربانک که همراه افراد به مکان‌های مختلف برده می‌شوند دیده شدن توسط طیف وسیعی از افراد است. افرادی که با برند شما آشنا نباشند در مورد آن کنجکاو خواهند شد و افرادی که برند را بشناسند نام برندتان برایشان تداعی شده و در ذهنشان تثبیت می‌شود.

کاربرد پاوربانک

پاوربانک یا شارژر همراه با امکان ذخیره انرژی برای شارژ دستگاه‌های مختلف در مواقع مورد نیاز، یکی از وسایل ضروری برای بسیاری از افراد به شمار می‌آید. افراد می‌توانند در طول روز بدون نگرانی از تمام شدن شارژ گجت خود و در صورت عدم دسترسی به برق از پاوربانک استفاده کنند.

به طور کلی هر وسیله‌ای را که بتوان با USB شارژ کرد می‌توان با پاوربانک شارژ کرد. دوربین، اسپیکر همراه، MP3 Player، تبلت، گوشی همراه و... که در طول روز مورد استفاده قرار می‌گیرند با همراه داشتن پاوربانک همیشه کاربردی هستند. البته فراموش نکنید که خود پاوربانک هم باید از قبل در منزل شارژ شده باشد.

در انتخاب پاوربانک برای مخاطبان برند خود حتما به ظرفیت آن توجه کنید. مهم‌ترین مشخصه یک پاوربانک ظرفیت آن است که با واحد میلی‌آمپرساعت سنجیده می‌شود. این ظرفیت در واقع نشان می‌دهد که افراد چند بار می‌توانند باتری دستگاه مورد نظر خود را شارژ کنند.

علاوه بر ظرفیت پاوربانک، شدت جریان خروجی آن نیز باید مورد توجه قرار بگیرد. بعضی پاوربانک‌ها پورت‌های متعددی دارند و می‌توان از هر پورت خروجی با شدت جریان متفاوت بگیرید. پاوربانک‌هایی که در بازار عرضه می‌شوند معمولا دارای دو پورت با دو شدت جریان مختلف هستند.

این نکته را در نظر داشته باشید که سرعت شارژ شدن پاوربانک کاملا به شدت جریان خروجی آن بستگی دارد. هرچه شدت جریان بیشتر باشد طبیعتا دستگاه سریع‌تر شارژ خواهد شد. مهم این است نیاز مخاطبان خود را در نظر بگیرید و مناسب‌ترین پاوربانک را برای آنها تهیه کنید.

انواع پاوربانک

پاوربانک‌ها در انواع مختلفی در بازار عرضه می‌شوند. شما باید با توجه به میزان بودجه و نیاز گروه مخاطبان هدف پاوربانک تبلیغاتی مناسب را انتخاب کرده و نام و لوگوی برند خود را روی آن چاپ کنید.

بعضی پاوربانک‌ها مناسب گوشی هوشمند و تبلت هستند. این پاوربانک‌ها با ظرفیت‌های مختلف و با ولتاژ مناسب برای گوشی‌های همراه طراحی و تولید شده‌اند و مثلا نمی‌توان با آنها لپ‌تاپ شارژ کرد.

پاوربانک‌هایی نیز وجود دارند که با خروجی ولتاژ و جریان متناسب با باتری‌های حجیم لپ‌تاپ ساخته شده‌اند. معمولا برای شارژ لپ‌تاپ نیاز به پاوربانک با ولتاژ 16 تا 20 ولت وجود دارد.

پاوربانک خورشیدی نیز بیشتر برای افرادی مناسب است که زمان زیادی را در سفرهایی می‌گذرانند که به برق شهری دسترسی ندارند. آنها می‌توانند دستگاه‌های همراه خود را با استفاده از این محصول ایدئال شارژ کنند. پاوربانک‌های خورشیدی در دسته محصولات دوستدار محیط زیست قرار می‌گیرند.

 
دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب