پازل تبلیغاتی ابزار سرگرمی برای همه

پازل تبلیغاتی ابزار سرگرمی برای همه
تاریخ:
۲۸ مهر ۱۳۹۸

 استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از موثرترین ابزار بازاریابی برای صاحبان کسب‌وکارها محسوب می‌شود. با هدایای تبلیغاتی می‌توان نام برند را توسعه داد و به هدف نهایی کسب‌وکار که فروش بیشتر است دست پیدا کرد. انتخاب خلاقانه هدیه تبلیغاتی بسیار دارای اهمیت است. پازل تبلیغاتی یکی از این انتخاب‌هاست که ضمن سرگرم کردن مخاطبان نام برند شما را به آنها یادآوری می‌کند.

پازل ابزار سرگرمی برای افراد در سنین مختلف است. این بازی فکری در افراد حس غرور و خودباوری را برمی‌انگیزد. وقتی آخرین قطعه پازل را در جای خودش قرار می‌دهید حسی به شما دست می‌دهد که انگار در یک نبرد بزرگ پیروز شده‌اید.

پازل‌ها از قطعه‌های کوچکی تشکیل می‌شوند که با در کنار هم قرار گرفتن تصویر بزرگ و اصلی را پدید می‌آورند. این قطعه‌ها در اطراف خود برآمدگی یا فرورفتگی دارند که باعث می‌شود قطعه‌ها کنار هم قرار بگیرند و در نهایت استحکامی بین آنها به وجود بیاید.

تولیدکنندگان پازل طرح مورد نظر را که معمولا از مناظر طبیعی، ساختمان‌های مشهور جهان، حیات وحش، شخصیت‌های معروف انیمیشن‌ها و... انتخاب می‌شود روی مقوا و کاغذ مخصوص چاپ می‌کنند.

کپی تابلوهای نقاشی معروف جهان مانند مونالیزا اثر داوینچی، شب پرستاره اثر ونگوگ و... نیز از طرح‌های پرطرفدار پازل در میان افراد است. حتی بعضی از تولیدکنندگان پازل به صورت سفارشی تصاویر دلخواه مشتری را روی پازل چاپ می‌کنند که البته هزینه بیشتری خواهد داشت.

در سال‌های اخیر علاوه بر پازل‌های دوبعدی، پازل سه‌بعدی نیز در بازار عرضه شده است که عموما به شکل کره یا هرم طراحی شده است. جنس این پازل‌ها پلاستیکی است و کمتر از مقوا در ساخت آن استفاده می‌شود. هر قطعه از پازل شماره‌گذاری می‌شود تا درست کردن آن آسان باشد. یکی از طرح‌های پازل سه‌بعدی که در ایران هم ارائه شده، کره زمین در شکل‌های مختلف است که پس از درست کردن برای تزئین میز به کار برده می‌شود. قیمت پازل‌های سه‌بعدی معمولا گران است.

پازل تبلیغاتی در انواع مقوایی مسطح، فوم، مقوایی برجسته و بدون قاب در اندازه‌ها و تعداد تکه‌های متفاوت تولید می‌شوند. پازل چرمی و پازل مغناطیسی نیز از دیگر انواع پازل است که در بازار ارائه شده است.

پازل‌های تبلیغاتی پدیده جاوید در اندازه‌ها و تعداد تکه‌های مختلف تولید می‌شوند. معمولا پازل 12 تکه در سایز 9×12 سانتی‌متر، پازل 24 تکه در سایز 12× 18 سانتی‌متر، پازل 48 تکه در سایز 18×25 سانتی‌متر و پازل 70 تکه در سایز 19×28 سانتی‌متر در بازار وجود دارند. شما می‌توانید با چاپ نام برند و لوگوی کسب‌وکارتان روی پازل آن را سفارشی‌سازی کنید.

اگر کودکان در گروه هدف شما قرار دارند می‌توانید به آنها پازل هدیه بدهید. پازل تبلیغاتی را می‌توانید با طرح‌های انمیشنی که برای کودکان جذابیت دارد تهیه کنید و به کودکان در مهد کودک یا مدارس هدیه بدهید.

این پازل‌ها می‌توانند با هدف آموزشی و به صورت ابزار کمک آموزشی در اختیار دانش‌آموزان قرار بگیرند. برای مثال می‌توان نقشه جهان و نقشه ایران را به صورت پازل تهیه کرد و آن را برای آموزش جغرافیا در اختیار دانش‌آموزان قرار داد. همچنین از پازل برای آموزش حروف و جمله‌سازی به کودکان زبان‌آموز نیز استفاده می‌شود.

پازل برای بزرگسالان هم کاربرد دارد و یک سرگرمی ایده آل برای گذراندن اوقات فراغت آنهاست. شب‌های طولانی زمستان با درست کردن پازل به زودی می‌گذرد. حتی پازل برای درمان افسردگی به کار برده می‌شود. به افراد سالمند توصیه می‌شود برای فعالیت مغزی و پیشگیری از آلزایمر درست کردن پازل یا انجام بازی‌های فکری را در برنامه روزانه خود قرار دهند.

پازل تبلیغاتی هدیه‌ای خاص و تاثیرگذار برای مخاطبان شماست. با توجه به گروه هدف و نوع کسب‌وکار خود پازل مناسب را انتخاب و نام برند خود را روی آن چاپ کنید. با این کار برندتان را در ذهن مشتریان تثبیت می‌کنید.

 
دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب