نشانگر کتاب، هدیه تبلیغاتی جذاب فرهنگی

نشانگر کتاب، هدیه تبلیغاتی جذاب فرهنگی
تاریخ:
۲۰ مهر ۱۳۹۸

 صاحبان کسب‌وکارها و مدیران بازاریابی همیشه در جست‌وجوی بهترین روش‌های تبلیغاتی برای معرفی محصولات و پیشبرد اهداف برند خود هستند. استفاده از هدایای تبلیغاتی روشی موثر و پربازده برای کسب‌وکارهاست. استفاده از هدایای تبلیغاتی کاربردی و خلاقانه باعث ایجاد تعاملی سازنده و تاثیرگذار با مشتریان می‌شود. در نظر داشته باشید برای تهیه هدیه تبلیغاتی حتما لازم نیست هزینه زیادی در نظر بگیرید مهم این است در انتخاب و طراحی آن خلاقیت به خرج دهید. نشانگر کتاب هدیه تبلیغاتی خاصی است که نظر مشتریان شما را به خود جلب خواهد کرد.

مطالعه همیشه مفید است و ضمن افزایش سطح اطلاعات افراد مهارت‌های تفکر انتقادی را در آنها تقویت می‌کند. این درست همان ویژگی‌هایی است که کارفرماها در جست‌وجوی آن هستند.

تحقیقات بارها نشان داده است که انگیزه خواندن با افزایش سن کاهش می‌یابد. اگر کودکان و نوجوانان در سن پایین از خواندن کتاب لذت نمی‌برند بعید به نظر می‌رسد در سن بزرگسالی به مطالعه علاقه‌مند شوند. اکثر افراد برای مطالعه به انگیزه نیاز دارند و چیزی به سادگی یک نشانگر کتاب با طرح زیبا و خلاقانه می‌‌تواند این انگیزه را به افراد ببخشد و آنها را به ادامه مطالعه تشویق کند.

انواع نشانگر کتاب

وقتی در حال خواندن کتابی هستیم و کاری پیش می‌آید دنبال خودکار، مداد، یک تکه کاغذ یا... هستیم تا صفحه کتاب را گم نکنیم. اما استفاده از نشانگرهای کتاب راحت‌تر است و جذابیت بیشتری برایمان دارد. نشانگرهای کتاب در طرح‌های خلاقانه‌ای تولید می‌شوند و گاهی اثر هنری منحصربه‌فردی به شمار می‌آیند. طراحی نشانگرهای کتاب به شکل چراغ مطالعه، پیام‌های تشویقی، حیوانات فانتزی، نشانه‌های گیاهی، فنجان قهوه، نوار کاست، گل‌های بافته‌شده و بسیاری طرح‌های خلاقانه دیگر نظر مخاطبان را به خود جلب می‌کند.

نشانگرهای چندمنظوره هم بسیار برای مخاطبان به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان کاربردی است. این نشانگرها شبیه خط‌کش هستند و علاوه بر اندازه‌گیری، کاربرد شابلون برای اشکالی نظیر دایره، مربع، مثلث و... دارند.

نشانگرهای چوبی با تنوع در طرح بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. رنگ طبیعی چوب چه روشن باشد چه تیره، زیبایی دوچندانی به این نشانگرها می‌بخشد.

نشانگرهای چاپی یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین هدایای تبلیغاتی در دسترس محسوب می‌شود. تقریبا افراد بدون در نظر گرفتن طرح، شکل و رنگ نشانگر کتاب از آن برای علامت گذاشتن صفحات کتاب استفاده می‌کنند. با چاپ نام و لوگوی برند خود روی نشانگرهای کتاب و هدیه آن به مشتریان و مخاطبان نگرش مثبتی در آنها نسبت به برندتان ایجاد می‌کنید.

نشانگرهای کتاب سبک و به راحتی قابل حمل هستند و این یکی از دلایل محبوبیت این ابزار بازاریابی محسوب می‌شود. اگر شما صاحب کسب‌وکاری هستید که مشتریانی در شهرهای دیگر دارید ارسال هدیه برای آنها معمولا پرهزینه است. انتخاب نشانگر کتاب راهی ساده و مقرون‌به‌صرفه برای قدردانی از مشتریان وفادار شماست.

نشانگرهای نمدی یکی از سبک‌ترین گزینه‌ها در میان نشانگرهای کتاب است که در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در بازار ارائه می‌شوند. مزیت بزرگ این نشانگرها نسبت به نشانگرهای کاغذی دوام و عدم پاره‌شدن آنهاست. نشانگرهای نمدی تبلیغاتی ارزش بی‌نظیری دارند و محصول تبلیغاتی واقعا حرفه‌ای به شمار می‌آیند.

اگر کسب‌وکار شما با کودکان سروکار دارد و می‌خواهید آنها را تشویق به مطالعه کنید از نشانگرهای کتاب رنگارنگ با طرح‌های انیمیشن‌های محبوب و حیوانات فانتزی استفاده کنید. طرح خرس پاندا، سگ باوفا، قورباغه، زنبور عسل و... یک باغ وحش فوق‌العاده را برای آنها به وجود می‌آورد. می‌توانید این نشانگرها را به صورت طرح برجسته سفارش دهید.

رنگ‌های بسیار متنوعی برای این نشانگرها وجود دارد که جذابیت آنها را بیشتر می‌کند. اگر برند شما رنگ خاصی دارد می‌توانید از آن استفاده کنید. اگر قرار است این هدایای تبلیغاتی را به دانش‌آموزان بدهید روی آنها عبارت‌های انگیزشی یا نقل‌قول‌های الهام‌بخش درباره فواید مطالعه چاپ کنید.

حتما لوگو و نام برند خود را در بهترین جای نشانگرهای کتاب حک کنید تا در معرض دید مخاطبان باشد و برند شما را برایشان تداعی کند.  

 
دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب