بهترین برندهای خودکار برای هدایای تبلیغاتی

بهترین برندهای خودکار برای هدایای تبلیغاتی
تاریخ:
۱۳ مهر ۱۳۹۸

 خودکار اینقدر در دسترس است که شاید کمتر به اهمیت آن فکر کنیم. اما در بسیاری از فرهنگ‌ها خودکار تنها ابزاری برای نوشتن نیست بلکه نشان‌دهنده شخصیت افراد است. امضایی که هویت شما را نشان می‌دهد با خودکار روی کاغذ نقش می‌بندد. خودکار شخصی حضور موثری در زندگی روزمره افراد دارد. پس اگر قصد دارید از خودکار تبلیغاتی به عنوان ابزار بازاریابی برای توسعه برند خود استفاده کنید با این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین برندهای خودکار مناسب برای هدایای تبلیغاتی آشنا شوید.

حتما این سوال برایتان پیش آمده که چگونه بهترین خودکار تبلیغاتی را برای کسب‌وکار خود انتخاب کنیم؟ بهترین انتخاب، ایجاد تعادل میان بودجه درنظرگرفته‌شده با نیازهای شما از یک خودکار تبلیغاتی است. قیمت خودکار و طراحی گرافیکی آن دو مولفه مهم از منظر بازاریابی محسوب می‌شوند. رنگ خودکار در جذب مخاطبان و تاثیرگذاری روی آنها بسیار اهمیت دارد اما شکل و فرم خودکار باید متناسب با لوگوی کسب‌وکار شما انتخاب شود. اگر نیاز به فضای بیشتر برای لوگو و نام برند خود دارید از خودکارهایی با بدنه گرد و بزرگ استفاده کنید. اما اگر لوگو کوچک است خودکارهای ظریف‌تر انتخاب بهتری هستند.

برندهای مختلف خودکار مدل‌های متنوعی را ارائه می‌کنند. اما اگر به کسب نتیجه بهتر در بازاریابی فکر می‌کنید خودکار تبلیغاتی خود را از میان برندهایی نظیر پارکر، کراس، سلو، یوروپن، لوکسور و... انتخاب کنید. این خودکارها می‌توانند هدیه‌ای خوشحال‌کننده برای اعضای خانواده، دوستان، مدیر، همکاران و شرکای تجاری شما باشند.

پارکر

آمارها نشان می‌دهد برند پارکر محبوب‌ترین برند خودکار در سراسر جهان است. شخصیت‌های مهم سیاسی، هنری، فرهنگی و اکثر نویسنده‌های سرشناس برای نوشتن و امضا کردن از خودکارهای پارکر استفاده می‌کنند.

با اینکه خودکار از اواسط دهه چهل میلادی به صورت گسترده در بازار عرضه شد اما پارکر در سال 1954 مدل پارکر ژوتر که خودکاری بسیار باکیفیت و ویژه بود را به کلکسیون خود اضافه کرد. این خودکار پرفروش‌ترین خودکار پارکر در پنجاه سال گذشته است.

 خودکارهای بادوام پارکر با طراحی منحصربه‌فرد و کیفیت کم‌نظیر رضایت علاقه‌مندان خود را تامین می‌کند. گیره پیکان‌شکل معروف پارکر به راحتی به جیب لباس یا لبه دفتر یادداشت متصل می‌شود و همراه همیشگی افراد است.

کراس

کراس یکی از برندهای آمریکایی محبوب نوشت‌افزار است که با محصولات باکیفیت و خوش‌دست جایگاه خوبی در میان مخاطبان پیدا کرده است. محصولات این شرکت به صورت ست خودنویس و خودکار، روان‌نویس و خودکار و یا خودکار تک عرضه می‌شود.

زیبایی، دوام و راحتی در دست گرفتن خودکارهای کراس آن را به هدیه‌ای ماندگار برای مشتریان و مخاطبان برند شما تبدیل می‌کند. نام برند و لوگوی کسب‌وکار خود را روی بدنه خودکار حک کنید تا مخاطبان هر بار که خودکار را در دست می‌گیرند برند شما برایشان تداعی شود.

خودکارهای لوکس کراس را می‌توانید به شرکای تجاری خود هدیه دهید. این خودکارها با ظاهری زیبا و شکیل در بسته‌بندی نفیس عرضه می‌شوند و استفاده از آنها به منظور هدایای تبلیغاتی ویژه مدیران بسیار مطلوب است.

سلو

یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای خودکار در سراسر دنیا برند سلو است. علاوه بر کیفیت بسیار مطلوب، راحتی نوشتن، ظاهر زیبا و... تبلیغات تلویزیونی گسترده این برند شهرت خوبی برایش فراهم کرده است.

نوشتن طولانی با خودکارهای سلو دست را خسته نمی‌کند. شکل ظاهری این خودکارها زیبایی دوچندانی به جیب پیراهن افراد می‌بخشد. دوام زیاد خودکارهای سلو باعث می‌شود مخاطبان شما مدت زیادی از آنها استفاده کنند بنابراین نام برند شما در معرض دیدشان قرار می‌گیرد.

یوروپن

یوروپن یکی دیگر از برندهای محبوب خودکار است که با طراحی و تولید خودکارهای نفیس، بخشی از بازار نوشت‌افزار را به خود اختصاص داده است. اگر علاقه‌مند به اسطوره‌های ایرانی هستید می‌توانید خودکارهای یوروپن با طرح کورش، حافظ، خیام و مولانا را انتخاب کنید. با هدیه خودکارهای ارزشمند و بی‌نظیر یوروپن به مشتریان خاص یا شرکای تجاری خود برند خود را برای همیشه در ذهنشان ماندگار کنید.

لوکسور

برند هندی لوکسور با سابقه‎‌ای درخشان نوشت‌افزارهای متنوعی تولید می‌کند. کیفیت محصولات لوکسور به قدری مطلوب است که برای برندهای دیگر به صورت سفارشی اقدام به تولید انحصاری می‌کند. اگر به عنوان صاحب کسب‌وکار میزان محدودی از بودجه را در نظر گرفته‌اید خودکارهای لوکسور با قیمت مناسب انتخاب مطلوبی برای شماست.

 
دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب