جاکلیدی تبلیغاتی ابزار بازاریابی مقرون به صرفه برای صاحبان کسب‌وکارها

جاکلیدی تبلیغاتی ابزار بازاریابی مقرون به صرفه برای صاحبان کسب‌وکارها
تاریخ:
۳۰ شهریور ۱۳۹۸

هدایای تبلیغاتی یکی از ابزارهای موثر بازاریابی برای صاحبان کسب‌وکارهاست که به کمک آن برند خود را توسعه دهند. کاربردی بودن هدایای تبلیغاتی باعث می‌شود این محصولات بیشتر در معرض دید مخاطبان و مشتریان باشد و ارتباطی موثر میان آنها با برند مورد نظر ایجاد شود. محصولاتی نظیر خودکار تبلیغاتی، جاکلیدی تبلیغاتی، ماگ، فلش مموری، دفتر یادداشت و... هدایایی کاربردی و تاثیرگذار هستند.

اگر به عنوان صاحب کسب‌وکار به دنبال هدیه تبلیغاتی کاربردی و مقرون‌به‌صرفه هستید جاکلیدی تبلیغاتی انتخاب مناسبی است. با این هدیه مخاطبان هر روز با برند شما ارتباط برقرار می‌کنند. از آنجا که افراد جاکلیدی را با خود به مکان‌های مختلف حمل می‌کنند دیگران نیز نام برند شما را روی جاکلیدی می‎‌بینند و نسبت به برند شما کنجکاو می‌شوند.

قیمت مناسب و نسبتا ارزان جاکلیدی تبلیغاتی با توجه به تنوع زیاد در شکل، اندازه و فرم، آن را به هدیه تبلیغاتی شایسته‌ برای کسب‌وکارها تبدیل کرده است. در هنگام انتخاب مدل جاکلیدی حتما به علایق مخاطبان خود و مشتری‌های هدف توجه داشته باشید.

جاکلیدی همیشه در معرض دید افراد است چون در طول روز بارها ممکن است از آن استفاده کنند. بنابراین با دیدن نام برند و لوگوی شما که بر روی آن حک شده به یاد آن می‌افتند و نام برند شما در ذهنشان تثبیت می‌شود.

سعی کنید از جنس باکیفیت برای هدایای تبلیغاتی خود استفاده کنید زیرا هدایای تبلیغاتی بی‌کیفیت از ارزش برند شما در نزد مشتریان می‌کاهند.

جاکلیدی انواع مختلفی دارد. جاکلیدی پلاستیکی، جاکلیدی فلزی، جاکلیدی چرمی، جاکلیدی پلی‌استر، جاکلیدی ابزاردار، جاکلیدی چوبی، جاکلیدی نمدی و جاکلیدی فانتزی به منظور هدیه تبلیغاتی با چاپ نام و لوگوی شرکت روی آن طراحی و تولید می‌شود.

جاکلیدی پلاستیکی در انواع اکرولیک، کریستال، پی وی سی و سیلیکونی تولید می‌شود. جاکلیدی‌های پلاستیکی به دلیل قیمت مناسب و تنوع در رنگ بسیار مورد استقبال کسب‌وکارها قرار گرفته است. جاکلیدی اکرولیک به صورت شفاف با قابلیت قرار گرفتن عکس دورو با چاپ دیجیتال-افست تهیه می‌شود. جاکلیدی کریستالی از ترکیب فلز و کریستال ساخته شده و نام برند و لوگوی مورد نظر با چاپ لیزر سه‌بعدی روی آن حک می‌شود.

انواع جاکلیدی‌های سیلیکونی معمولا با طرح‌های فانتزی گل‌ها و حیوانات در بازار وجود دارند اما می‌توان این جاکلیدی‌ها را به راحتی با طرح لوگوی شرکت و رنگ‌هایی که در آن به کار رفته طراحی و تولید کرد و در اختیار مخاطبان قرار داد. این هدیه تبلیغاتی ارزان‌قیمت راهی منحصربه‌فرد برای تقویت وفاداری مشتریان کسب‌وکار شما محسوب می‌شود.

جاکلیدی‌‌های فلزی از جنس استیل، نیکل، سرب و قلع در طرح‌های مختلف تهیه می‌شوند. طرح این جاکلیدی‌ها اغلب از میان اشکال هندسی مربع، دایره، بیضی، مستطیل و... انتخاب می‌شود. اما می‌توان طرح آنها را از روی لوگوی کسب‌وکارها و یا محصولات مرتبط با کسب‌وکار تعیین کرد.

بسیاری از بانک‌ها، موسسات بیمه، شرکت‌های تولید مواد غذایی و... جاکلیدی‌ها را با طرح لوگوی خود تهیه می‌کنند و آنها را در نمایشگاه‌ها و یا در ایام خاص به مخاطبان خود هدیه می‌دهند تا از این طریق به پیشبرد اهداف بازاریابی خود دست یابند.

جاکلیدی چرمی تبلیغاتی به دو صورت تولید می‌شود: جاکلیدی تمام چرمی و جاکلیدی چرمی-فلزی. جاکلیدی تمام چرمی از قیمت بالاتری برخوردار است. جاکلیدی‌های چرمی بسیار زیبا و شکیل هستند و معمولا برای هدیه به مشتریان خاص انتخاب می‌شوند. جاکلیدی‌های مرغوب معمولا در ست هدایای تبلیغاتی در کنار دفتر یادداشت، خودکار، روان‌نویس، جاکارتی، کیف پول و فلش مموری قرار می‌گیرند و به صورت یک هدیه نفیس در جعبه‌های شکیل به مخاطبان هدیه داده می‌شوند.

جاکلیدی ابزاردار یکی از انواع جاکلیدی است که کاربردی چندمنظوره دارد. ابزارهای مورد نیاز نظیر چاقو، سوهان، قیچی به صورت تاشو در این جاکلیدی قرار گرفته است. جنس این جاکلیدی از فلز است و چاپ لوگو و نام برند توسط لیزر تامپو روی آن انجام می‌شود. این جاکلیدی برای افرادی که زیاد به سفر می‌روند و مشتاق گردش در طبیعت هستند هدیه تبلیغاتی بی‌نظیر و تاثیرگذاری است. 

 

دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب