فلش مموری تبلیغاتی هدیه‌ای کاربردی برای همه

فلش مموری تبلیغاتی هدیه‌ای کاربردی برای همه
تاریخ:
۲۴ شهریور ۱۳۹۸

هدایای تبلیغاتی تنوع زیادی دارند. اگر به فکر یک هدیه مناسب و کاربردی هستید که همیشه کسب‌وکار شما را به مخاطبان و مشتریان یادآوری کند فلش مموری تبلیغاتی را انتخاب کنید. در عصر اطلاعات افراد برای نگهداری و انتقال داده‌ها و اطلاعات به فلش مموری نیاز دارند. چندین سال است که فلش مموری به یکی از وسایل ضروری افراد تبدیل شده که در زندگی روزمره و کار با کامپیوتر، دوربین عکاسی و فیلم‌برداری، تبلت و... مدام از آن استفاده می‌کنند.

 

فلش مموری برای همه افراد در هر سن و سال و هر موقعیت شغلی کاربردی است. برای شنیدن موسیقی در خودرو، برای جابه‌جایی اطلاعات در اداره، برای دیدن عکس و فیلم در لپ‌‌تاپ و LCD و... به فلش مموری نیاز داریم. فلش مموری در طول روز توسط افراد به مکان‌های مختلف حمل می‌شود و در معرض دید افراد دیگر هم قرار می‌گیرد. بنابراین چاپ لوگو و نام برند روی فلش مموری کسب‌وکار شما را مدام به مخاطبان یادآوری می‌کند و از این طریق سبب توسعه برند شما خواهد شد.

 

فلش مموری تبلیغاتی انواع مختلفی دارد: فلش مموری فلزی، فلش مموری کارتی، فلش مموری چرمی، فلش مموری کریستالی، فلش مموری خودکاری و فلش مموری OTG.

 

فلش مموری فلزی شاید به دلیل استقامت بیشتر و ظاهر شکیل‌تر پرطرفدارترین نوع فلش مموری تبلیغاتی بین افراد باشند. چاپ لوگو و نام برند با دو روش حکاکی لیزری و چاپ رنگی روی فلش مموری‌های فلزی انجام می‌شود. البته هزینه چاپ رنگی نسبت به حکاکی لیزری بیشتر است و آماده‌سازی آن نیز به زمان بیشتری نیاز دارد. بعضی از فلش مموری‌های فلزی به صورت جاکلیدی طراحی می‌شوند تا مخاطب استفاده بیشتری از آنها داشته باشد. بنابراین افراد آنها را در طول روز بیشتر می‌بینند و برند حک‌شده روی آن برایشان یادآوری می‌شود.

 

فلش مموری‌های کارتی مانند کارت ویزیت تولید شده و تبلیغات تمام رنگی در دو طرف آن چاپ می‌شوند. مزیت این فلش مموری‌ها برخورداری از فضای مناسب و کافی برای چاپ لوگو، اطلاعات تماس شامل آدرس و شماره تلفن و شعار برند است. ضخامت کم فلش مموری کارتی باعث می‌شود به راحتی در جیب لباس یا در کیف‌های مختلف قرار گیرد و حمل و نقل آن برای افراد راحت و بدون دردسر باشد. ابعاد، طرح‌ها و ظرفیت‌های مختلفی برای تهیه فلش مموری کارتی در نظر گرفته شده است بنابراین شما می‌توانید با توجه به بودجه و متناسب با کسب‌وکارتان از این هدیه تبلیغاتی برای پیشبرد اهداف بازاریابی برند خود بهره بگیرید.

 

فلش مموری‌های چرمی با رنگ‌های مختلف چرم و در ظرفیت‌های مختلف تهیه می‌شوند و ظاهری زیبا و منحصربه‌فرد دارند. لوگو و نام برند به کمک لیزر بر روی چرم حک می‌شود. فلش مموری‌های چرمی هدایای تبلیغاتی شیک و ماندگاری هستند که در مدت زمان طولانی نام برند شما را در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهند.

 

فلش مموری کریستالی با ترکیب فلز و کریستال و با ظرفیت‌های مختلف ساخته می‌شود. معمولا این فلش مموری‌ها به صورت ساده و یا با طراحی جاکلیدی تولید می‌شوند. چاپ لوگو و نام برند روی فلش مموری‌های کریستالی با لیزر سه‌بعدی انجام می‌شود.

 

به‌کارگیری خلاقیت در تولید هدایای تبلیغاتی مولفه بسیاری مهمی در اثرگذاری آن روی مخاطبان خواهد بود. فلش مموری‌های اختصاصی با این ویژگی تولید می‌شوند. شما می‌توانید فلش مموری را به شکل لوگوی کسب‌وکار یا محصولات خود سفارش دهید تا نظر مخاطبان را بیشتر جلب کنید. برای مثال اگر لوگوی شما به شکل آدمک باشد فلش مموری را با همان طرح و رنگ تهیه می‌کنند تا فورا کسب‌وکار شما را به یاد مخاطب بیندازد. با هدیه فلش مموری اختصاصی به مشتریان نام برند خود را در ذهن آنها تثبیت می‌کنید.

 

انتخاب یک فلش مموری باکیفیت و دارای ظرفیت بالا به مخاطبان نشان می‌دهد چقدر برای شما مهم هستند. در نتیجه احساس و ذهنیت خوبی نسبت به برند شما پیدا می‌کنند. فلش مموری هدیه تبلیغاتی مقرون‌به‌صرفه‌ای برای شما به عنوان صاحب کسب‌وکار و هدیه‌ای کاربردی برای مشتریان و مخاطبان شماست. استفاده از آن را در برنامه‌های بازاریابی برندتان فراموش نکنید!

 

دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
   _   ____  _____       
  (_) / ___||  _  |      
   _ / /___ | |_| |  ___ 
  | || ___ \\____ | / _ \
  | || \_/ |.___/ /|  __/
  | |\_____/\____/  \___|
 _/ |                    
|__/                     
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب