نوشت‌افزار تبلیغاتی هدیه‌ای برای همه

نوشت‌افزار تبلیغاتی هدیه‌ای برای همه
تاریخ:
۱۷ شهریور ۱۳۹۸

نوشت‌افزار تبلیغاتی یکی از محبوب‌ترین و فراگیرترین هدایای تبلیغاتی است که صاحبان کسب‌وکارها برای توسعه نام تجاری خود از آنها استفاده می‌کنند. این ابزار تبلیغاتی سازمان‌ها را در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهد و تصویر کسب‌وکار آنها را بهبود می‌بخشد. یکی از مزایای مهم نوشت‌افزار تبلیغاتی این است که با هر بودجه‌ای می‌توان آنها را تهیه کرد. بنابراین اگر محدودیت بودجه برای بخش بازاریابی دارید نوشت‌افزارها انتخاب مناسبی برای کسب‎‌وکار شما هستند.   

نوشت‌افزارهای کاربردی‌تر را در نظر بگیرید تا افراد بتوانند بیشتر از آنها استفاده کنند. استفاده بیشتر از این نوشت‌افزارها باعث می‌شود نام برند شما بیشتر در معرض نگاه مخاطبان باشد و در طول روز بارها به یاد کسب‌وکار شما بیفتند.

نوشت‌افزارهای تبلیغاتی شامل خودکار تبلیغاتی ، خودنویس، روان‌نویس، مداد نوکی، ماژیک و ست‌های نوشت‌افزار تبلیغاتی هستند. شما می‌توانید با توجه به گروه هدف و میزان بودجه‌ای که برای تبلیغات در نظر گرفته‌اید آنها را با لوگوی کسب‌وکارتان سفارش دهید.

خودکار تبلیغاتی کاربردی‌ترین نوشت‌افزار تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی گزینه بسیاری از کسب‌وکارها برای هدیه تبلیغاتی است چرا که همه افراد در هر سن و سالی نیاز به خودکار دارند. درست است که تکنولوژی پیشرفت کرده و اکثر افراد یادداشت‌هایشان را در گوشی موبایل می‌نویسند اما دانش‌آموزان، دانشجویان، کارمندان شرکت‌ها و سازمان‌ها همواره با نوشتن سروکار دارند و باید خودکار همراه خود داشته باشند.
با هدیه خودکار به کارمندان و مخاطبانتان حسن نیت خود را به آنها ثابت می‌کنید. خودکارهای تبلیغاتی هدایای تبلیغاتی پرکاربردی هستند و همه افراد از هدیه گرفتن آنها خوشحال می‌شوند. البته توجه داشته باشید انتخاب خودکار باکیفیت و مقاوم باعث می‌شود مدت زمان بیشتری مورد استفاده قرار بگیرد و در نتیجه زمان بیشتری در معرض دید مخاطبان باشد. در این صورت نام برند شما در ذهن مشتریان و مخاطبان تثبیت می‌شود.

مزیت دیگر خودکار تبلیغاتی مقرون‌به‌صرفه بودن آن برای صاحبان کسب‌وکارهاست. خودکارهای تبلیغاتی با انواع مختلف و قیمت‌های متفاوت ارائه می‌شوند و شما می‌توانید آنها را با هر میزان از بودجه انتخاب کنید و با چاپ لوگو و نام برندتان آنها را در جهت پیشبرد اهداف بازاریابی کسب‌وکارتان به کار ببرید.

خودکارهای تبلیغاتی روی میز کار افراد قرار می‌گیرند و یا توسط افراد به مکان‌های مختلف برده می‌شوند. در نتیجه احتمال دیده شدن نام برند شما بیشتر می‌شود. با بیشتر دیده شدن نام برندتان تاثیرگذاری آن افزایش پیدا می‌کند و افراد بیشتری درباره کسب‌وکار و محصولات شما پرس‌وجو خواهند کرد.

تاثیرگذاری خودکارهای تبلیغاتی در موفقیت کسب‌وکار شما بسیار زیاد است. با این خودکارها ضمن ساختن تصویری مثبت از نام تجاری خود در ذهن مخاطبان رضایت آنها، شریکان، کارمندان و مشتریان خود را کسب می‌کنید. این ابزار تبلیغاتی تاثیر چشمگیری بر فروش بیشتر محصولات شما دارد و در نتیجه به سود بیشتری دست پیدا خواهید کرد.

اگر قصد دارید برای مدیران و شرکاری کاری خود هدیه تبلیغاتی انتخاب کنید ست‌های نوشت‌افزار مدیریتی گزینه شایسته‌ای هستند. این ست‌ها معمولا شامل خودنویس، روان‌نویس و خودکار هستند. بدنه این نوشت‌افزارها فلزی است و در جعبه‌های نفیس قرار گرفته‌اند. لوگوی برندتان را طوری روی این محصول حک کنید که به راحتی توسط افراد قابل دیده شدن باشد. قرار گرفتن ست‌ نوشت‌افزار مدیریتی روی میز دفتر کار همکاران باعث می‌شود مهمانان آنها نیز نام کسب‌وکار شما را ببینند و این نام در ذهنشان مرور شود.

علاوه بر ست‌های نوشت‌افزار مدیریتی، ست‌های دیگری نیز به صورت متنوع و با کالاهای مختلفی ارائه می‌شوند. بعضی ست‌های نوشت‌افزار در کیف زیپ‌دار طراحی شده‌اند و دارای ماشین‌حساب، دفترچه یادداشت، منگنه، مداد نوکی، خودکار و پاک‌کن هستند. این نوع ست برای دانش‌آموزان کاربرد فراوانی دارد.

اگر کسب‌وکار شما به کودکان مربوط می‌شود می‌توانید ست‌های نوشت‌افزاری را برای آنها سفارشی‌سازی کنید. از طرح‌های کارتونی و شخصیت‌های جذاب برای کودکان روی جلد کیف یا جعبه آنها استفاده کنید. مدادهای رنگی، ماژیک‌های فانتزی، پاک‌کن و تراش هم در این ست‌ها بگنجانید. ممکن است یک کتاب رنگ‌آمیزی کوچک جذابیت این ست نوشت‌افزار را برای کودکان دوچندان کند.

نوشت‌افزارهای تبلیغاتی شما را در پیشبرد اهداف بازاریابی کسب‌وکارتان کمک خواهند کرد و تاثیرگذاری برند شما را نزد مخاطبان افزایش خواهند داد. 

 

دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب