تی‌شرت تبلیغاتی ابزار بازاریابی موثر برای کسب‌وکارها

تی‌شرت تبلیغاتی ابزار بازاریابی موثر برای کسب‌وکارها
تاریخ:
۰۵ شهریور ۱۳۹۸

هدایای تبلیغاتی تنوع زیادی دارند. بعضی از کسب‌وکارها ترجیح می‌دهند از پوشاک تبلیغاتی برای پیشبرد اهداف بازاریابی خود استفاده کنند. در میان پوشاک تبلیغاتی تی‌شرت‌ تبلیغاتی در میان افراد بسیار محبوبیت دارد. صاحبان کسب‌وکارها می‌توانند تی‌شرت‌های تبلیغاتی را هم به کارمندان خود اهدا کنند و هم آنها را به عنوان هدایای تبلیغاتی برای مشتریان خود در نظر بگیرند.  

اگر مدیر کسب‌وکاری هستید می‌توانید تی‌شرت‌های تبلیغاتی را با لوگوی برندتان تهیه کنید و به کارکنان و کارمندان خود هدیه بدهید تا در داخل شرکت آنها را به تن کنند. حتی می‌توانید این تی‌شرت‌ها را در اختیار مشتریان ثابت و یا مشتریان بالقوه و دیگر مخاطبان برندتان قرار دهید تا تاثیرگذاری نام تجاری خود را بر مشتریان ببینید.

استفاده از تی‌شرت‌های تبلیغاتی برای کارمندان شرکت‌ها و کسب‌وکارهای بزرگ احساس قدرتمندی از هویت نام تجاری را ایجاد می‌کند. اگر برای هر بخش رنگ خاصی را در نظر بگیرید کارمندان بخش‌ها به راحتی در فضای شرکت قابل شناسایی خواهند بود. مزیت دیگر این تی‌شرت‌ها این است که افراد وقتی در سطح شهر تردد دارند در حالی که تی‌شرت‌های تبلیغاتی برند شما را به تن کرده‌اند تبلیغی زنده برای نام تجاری شما محسوب می‌شوند. مردم با دیدن لوگوی کسب‌وکار شما روی تی‌‌شرت‌ها اگر با برند شما آشنا نباشند کنجکاو شده و درباره آن پرس‌وجو می‌کنند. در صورتی که مشتری شما باشند کسب‌وکارتان به آنها یادآوری و در ذهنشان تثبیت می‌شود.

کسب‌وکارهایی مانند فروشگاه‌های زنجیره‌ای، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، شرکت‌های بزرگ و کارخانه‌ها می‌توانند از تی‌شرت‌ تبلیغاتی برای کارکنان استفاده کنند تا تصویر یکپارچه از قدرت کسب‌وکارشان را به مشتریان نشان دهند.

انتخاب تی‌شرت برای تبلیغات باید بر اساس نوع کسب‌وکار شما و تصویری که می‌خواهید از آن ارائه دهید انجام شود. اگر می‌خواهید با تصویری رسمی ظاهر شوید بهتر است از سویشرت به جای تی‌شرت استفاده کنید. تی‌شرت‌ها برای تصویر غیررسمی مناسب‌ترند. شما می‌توانید از رنگ‌های متنوعی برای تی‌شرت‌ها بهره بگیرید. رنگ‌های روشن و شاد تاثیرگذاری بیشتری بر گروه مخاطبان خواهد داشت. می‌توانید از ترکیب دو رنگ در طراحی تی‌شرت بهره بگیرید. رنگ دور یقه و دور آستین را متفاوت انتخاب کنید تا به آن جذابیت ببخشید.

برای طراحی لوگو یا شعار کسب‌وکارتان حوصله به خرج دهید. لوگو را طوری روی تی‌شرت چاپ کنید که به خوبی دیده شود. ممکن است مایل باشید طرح لوگو را روی تی‌شرت گلدوزی کنید. در این صورت توجه افراد بیشتر به لوگو جلب خواهد شد.

شرکت‌های فناوری، آژانس‌های بازاریابی و شرکت‌های بیمه معمولا تمایلی به استفاده از تی‌شرت تبلیغاتی برای کارمندانشان ندارند. آنها ترجیح می‌دهند لباس‌های شخصی و رسمی به تن داشته باشند تا تصویر جدی‌تری از کسب‌وکارشان به مخاطبان نمایش دهند. البته همین کسب‌وکارها در موقعیت‌هایی نظیر حضور در یک کنفرانس یا نمایشگاه تجاری با استفاده از تی‌شرت تبلیغاتی و یا پوشاک مشابه می‌توانند کسب‌وکار خود را ارتقا دهند. کارکنان با پوشیدن تی‌شرت یکسان توجه مردم را بیشتر جلب می‌کنند و برند شما را به آنها یادآوری می‌کنند.

تی‌شرت‌ها هدایای تبلیغاتی محبوبی در نظر بیشتر افراد هستند. از این محصول برای پیشبرد اهداف بازاریابی برندتان استفاده کنید و آن را به مشتریان خود به ویژه مشتریان بالقوه هدیه دهید. تی‌شرت را می‌توان بر اساس فصلی که قرار است توزیع شود از جنس نازک (بهاره، پاییزه) یا ضخیم (زمستانی) انتخاب کرد. آستین تی‌شرت هم می‌تواند کوتاه یا بلند باشد. مصرف پارچه در مدل آستین بلند بیشتر است و در نتیجه هزینه شما را مقداری افزایش خواهد داد.

تی‌شرت‌های یقه‌دار در مقایسه با تی‌شرت‌های یقه گرد یا یقه هفت ظاهر جذاب‌تری دارند. اگر مخاطبان شما جوان هستند تی‌شرت‌های جیب‌دار هم مورد توجه آنها قرار خواهد گرفت. بهتر است تی‌شرت ساده باشد تا سلیقه بیشتر افراد را تامین کند. اگر تی‌شرت‌ها جنس باکیفیتی داشته باشند زمان بیشتری مورد استفاده افراد قرار می‌گیرند در نتیجه مدت زمان بیشتری برای برند شما تبلیغ می‌کنند.

گزینه‌های دیگری علاوه بر تی‌شرت برای پوشاک تبلیغاتی وجود دارد. کلاه‌های تبلیغاتی با طرح‌ها و جنس‌های مختلف، سویشرت و هودی تبلیغاتی، پیش‌بندهای تبلیغاتی و... موارد دیگری هستند که کسب‌وکارها با توجه با میزان بودجه بازاریابی و اهدافشان آنها را انتخاب می‌کنند.

 

دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
     _   ____   ____  _____ 
    | | / ___| / ___||  ___|
  __| |/ /___ / /___ |___ \ 
 / _` || ___ \| ___ \    \ \
| (_| || \_/ || \_/ |/\__/ /
 \__,_|\_____/\_____/\____/ 
                            
                            
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب