فایده‌های ساک دستی تبلیغاتی

فایده‌های ساک دستی تبلیغاتی
تاریخ:
۰۵ شهریور ۱۳۹۸
 اگر به عنوان صاحب یک کسب‌وکار در نظر دارید از هدایای تبلیغاتی برای بازاریابی و معرفی برندتان به افراد استفاده کنید انتخاب‌های بی‌شماری پیش روی شماست. در میان کالاهایی که بودجه کمی برای هزینه می‌طلبد ساک دستی تبلیغاتی نیز گزینه مناسبی است. ما در این مقاله فایده‌های این هدیه تبلیغاتی پرکاربرد را مرور می‌کنیم.
 
 
استفاده از ساک دستی تبلیغاتی راهی سریع و ارزان برای گسترش نام تجاری کسب‌وکار شماست. با این ساک‌ها برندتان را به مشتریان معرفی کنید و تصویر ماندگاری از نام برندتان در ذهن آنها حک کنید. طراحی مناسب و چشمگیر ساک تبلیغاتی باعث افزایش گسترش نام کسب‌وکارتان خواهد شد. افراد تمایل دارند برای استفاده روزمره بارها و بارها این ساک‌ها را در کوچه و خیابان در دست بگیرند. بنابراین همین افراد برند شما را برای رهگذران در خیابان و محل تبلیغ می‌کنند.
 
 
ساک‌های تبلیغاتی از نظر جنس انواع مختلفی دارند. این ساک‌ها را می‌توان از کاغذ، مقوا، پلاستیک و پارچه تهیه کرد. یکی از انواع ساک‌های پارچه‌ای که در حال حاضر توجه بازاریابان را جلب کرده است ساک‌های سوزنی هستند. این ساک‌ها از نوعی پارچه مصنوعی تولید می‌شود که به دلیل قیمت مناسب و تنوع رنگ‌های به کار رفته در آن مورد استقبال کسب‌وکارها قرار گرفته است.
 
 
این روزها کارشناسان حفظ محیط زیست به طور مرتب درباره مضرات کیسه‌های پلاستیکی برای محیط زیست هشدار می‌دهند. اگر شما هم دغدغه محیط زیست را دارید بهتر است از ساک‌های پارچه‌ای آن هم ساک‌های کتان به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کنید. ساک‌های کتان از مواد سازگار با محیط زیست تهیه می‌شوند. با این کار مخاطبان شما متوجه می‌شوند که به فکر محیط زیست هستید و قدردان شما خواهند بود.

ساک‌های دستی پارچه‌ای از نظر شکل انواع مختلفی دارند. ساک‌های تخت، زیر پاکتی، بغل پاکتی، رو دوشی، زیپ کیپ، کیسه‌های ساده و سرجمع‌شو از این دست ساک‌ها هستند. دسته‌های این ساک‌ها هم می‌تواند به صورت لوپ یا موزی باشد. منظور از دسته لوپ دسته زنبیلی یا آویزان است و دسته موزی  به دسته‌هایی گفته می‌شود که در بالای ساک به اندازه چهار انگشت پانچ شده‌اند. هر کدام از این مولفه‌ها تاثیر مستقیمی بر قیمت ساک‌های تبلیغاتی خواهد داشت.

مردم به ویژه خانم‌ها این ساک‌ها را دوست دارند و برای خریدهای روزمره آن را در دست می‌گیرند. ساک‌های کتان از دوام و کیفیت خوبی برخوردارند و مخاطبان شما می‌توانند مدت زیادی از آنها استفاده کنند.
 
این ساک‌ها به دلیل دوام خوب کاربرد زیادی برای افراد دارند. کم‌جا بودن و قابلیت تاشدن ساک‌های پارچه‌ای باعث می‌شود مخاطبان آنها را همیشه همراه خود در جیب کیف، کوله‌پشتی و یا حتی جیب لباس داشته باشند. برای خرید روزمره مواد غذایی به جای استفاده از کیسه‌های نایلونی ساک‌های پارچه‌ای بسیار مناسب‌ترند هم به محیط زیست آسیب نمی‎‌رسانند و هم دوامشان مانع از پارگی آنها در اثر سنگین بودن بار می‌شود. این ساک‌ها وزنی حدود 25 کیلوگرم را تحمل می‌کنند.
 
 
ساک‌های کتان برای دانش‌آموزان، دانشجویان و کارمندها هم بسیار کارایی دارد. کتاب، جزوه، تغذیه روزانه و لباس سبک را به راحتی می‌توان داخل این ساک‌ها گذاشت. حتی می‌توان لپ‌تاپ را با آنها حمل کرد.
 
ساک‌های کتان قابلیت شست‌وشو دارند و با توجه به جنس مرغوبشان با شست‌وشو کیفیت خود را از دست نمی‌دهند. این ساک‌ها را می‌توانید به صورت ساده یا زیپ‌دار با دسته‌هایی از جنس پارچه بدنه‌اش در اندازه‌های متنوع سفارش دهید و لوگوی خود را روی آن چاپ کنید.
 
برای طراحی ساک‌ دستی تبلیغاتی مهم است خلاقیت به خرج دهید. باید از این ابزار بازاریابی مقرون‌به‌صرفه نهایت استفاده را ببرید تا نتایج خوبی ببینید. در تعیین شکل، اندازه، سبک طراحی چاپ، انتخاب رنگ و پارچه ساک خلاقانه عمل کنید.
 
علائم واضحی از کسب‌وکارتان را روی ساک به کار ببرید. برای مثال اگر فروشگاه اینترنتی دارید لوگو و آدرس آن را روی ساک قرار دهید. شعار جذاب و تازه‌ای را برای چاپ روی ساک انتخاب کنید تا نظر مخاطبان را به خود جلب کند. از رنگ‌های زمینه تند و پررنگ استفاده کنید طوری که لوگو و نام برندتان از فاصله دور هم مشخص و قابل مشاهده باشد. همه این کارها باعث می‌شود مخاطبان با نام برند و محصول یا خدمات شما آشنا شوند و یا نام برندتان در خاطرشان ثبت شود.
 
دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب