ابزارآلات تبلیغاتی هدیه کاربردی برای آقایان

 ابزارآلات تبلیغاتی هدیه کاربردی برای آقایان
تاریخ:
۲۷ مرداد ۱۳۹۸

تنوع هدایای تبلیغاتی این امکان را برای مدیران کسب‌وکارها فراهم می‌کند تا با هر میزان از بودجه از این ابزار بازاریابی نهایت استفاده را ببرند. اگر تصمیم دارید هدیه تبلیغاتی برای کارمندان یا مخاطبان برندتان تهیه کنید خلاقیت را فراموش نکنید. کاربردی بودن هدیه تبلیغاتی مورد نظر هم می‌تواند نظر مثبتی نسبت به برند شما در ذهن مخاطبان ایجاد کند. اگر گروه هدف شما را مردان تشکیل می‌دهند ما به شما ابزارآلات تبلیغاتی را پیشنهاد می‌کنیم.

جعبه ابزار، ابزارآلات چندکاره و چراغ قوه هدایای تبلیغاتی مناسب و کاربردی برای آقایان هستند تا در منزل یا خودرو بتوانند از آنها استفاده کنند. این ابزار در سفر هم بسیار کارایی دارند. مخاطب شما در زمان استفاده از این ابزار به یاد نام برند شما خواهد افتاد و وقتی مشکل را با این ابزارآلات برطرف کند برندتان در ذهنش ماندگار خواهد شد.

جعبه‌های ابزار یکی از وسایل مورد نیاز در هر منزل و اتومبیلی است تا اگر مشکلی پیش آمد که نیاز به حضور تعمیرکار نداشت بتوان آن را برطرف کرد. ابزارهای مختلف شامل انبردست، پیچ‌گوشتی‌های دوسو و چهارسو، فازمتر، آچار، چکش، پیچ و مهره، دریل و... را در جعبه ابزار قرار می‌دهند تا همه ابزارها به صورت مرتب و یکجا در مواقع نیاز در دسترس باشند.

جعبه‌های ابزار انواع مختلفی دارند. جعبه ابزار فلزی، جعبه ابزار پلاستیکی، جعبه ابزار کمدی و کیف ابزار را می‌توان با توجه به نوع کاربرد و میزان هزینه مورد نظر انتخاب کرد. جعبه ابزار کمدی برای افراد حرفه‌ای و متخصص کاربرد دارد. این جعبه‌ها در اندازه‌های مختلف تعداد طبقات متعددی دارند تا انواع ابزارها را در خود جای دهند.

جعبه ابزارهای فلزی دوام بیشتری نسبت به جعبه‌ ابزارهای پلاستیکی دارند و برای افرادی که استفاده بیشتری از ابزار دارند کاربرد دارد. جعبه ابزارهای پلاستیکی در رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند و حتی می‌توان آنها به صورت دورنگ یا سه‌رنگ سفارش داد. کیف‌‌های ابزار معمولا به صورت دورزیپ تهیه می‌شوند و ابزارهای مختلفی را در خود جای می‌دهند. بدنه بعضی از کیف‌ها از آلومینیوم است که باعث می‌شود دوام بیشتری داشته باشند.

ابزارآلات چندکاره انواع مختلفی دارند. این ابزار با طراحی زیبا و کم‌حجم برای هر مردی جذابیت دارد. دوام زیاد این محصول باعث می‌شود بیشتر در معرض دید مخاطبان باشد و برای کسب‌وکار شما تبلیغ کند. ابزارآلات چندکاره به ویژه در زمان سفر و گردش در طبیعت بسیار به کار می‌آید. ترکیبی از قیچی، انبردست، چاقو، پیچ‌گوشتی، سوهان ناخن و... در این ابزار دیده می‌شود. در بعضی از این ابزار قاشق، چنگال و کنسروبازکن هم اضافه شده است که در زمان سفر و کوه‌نوردی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ابزارآلات تبلیغاتی چندکاره قابلیت حک لیزر را روی بدنه دارند و شما می‌توانید لوگوی برندتان را روی آن حک کنید. یک کاور برزنتی هم برای این ابزار در نظر گرفته شده که به راحتی در کیف قرار بگیرد و حمل شود.

چراغ قوه‌ها در انواع مختلفی به عنوان هدیه تبلیغاتی انتخاب می‌شوند. چراغ قوه ابزاری است که برای همه افراد به ویژه افرادی که اهل سفر و گردش در طبیعت هستند قابل استفاده است و شما می‌توانید از آن برای گسترش نام کسب‌وکارتان بهره ببرید.

بهتر است چراغ قوه پرنوری را انتخاب کنید و روی بدنه آن لوگوی برندتان را چاپ یا حکاکی کنید. بعضی از چراغ قوه‌ها مجهز به رادیو با موج FM هستند و بعضی دیگر در انتهای دسته ابزارآلات کاربردی نظیر چاقو، قیچی، چهارسو و سوهان ناخن دارند تا در همه جا نیاز افراد را برطرف کنند. اگر مشکلی در هزینه تهیه ابزارآلات تبلیغاتی ندارید توصیه می‌شود از محصولات باکیفیت و جدید استفاده کنید تا تاثیرگذاری برندتان روی مخاطبان بیشتر باشد.

 

دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب