بازاریابی فصلی با هدایای تبلیغاتی تابستانی

بازاریابی فصلی با هدایای تبلیغاتی تابستانی
تاریخ:
۲۲ تیر ۱۳۹۸

تابستان فصل جذابی برای همه مردم دنیاست. میوه‌های رنگارنگ، گشت‌وگذار در پارک‌ها و فضای سبز، دوچرخه‌سواری، استخر و آب‌بازی، سفر و خیلی چیزهای دیگر این فصل را دلخواه مردم به خصوص کودکان و نوجوانان کرده است. این فصل فرصتی است برای صاحبان کسب‌وکارها که برای بازاریابی فصلی از آن استفاده کنند و با تهیه هدایای تبلیغاتی تابستانی برند خود را به طیف گسترده‌ای از مشتریان معرفی و آنها را مجذوب برند خود کنند.

در فصل تابستان دانش آموزان و دانشجویان از تحصیل فراغت پیدا کرده‌اند و فرصت بیشتری برای حضور در نمایشگاه‌ها و مکان‌های عمومی دارند. خانواده‌ها از فصل تعطیلات استفاده می‌کنند و با کودکان به گردش در سطح شهر و مراکز خرید می‌روند. پس شما به عنوان صاحب کسب‌وکار باید به فکر بازاریابی باشید. البته نگران نباشید چون انتخاب‌های متنوعی در فصل تابستان برای هدایای تبلیغاتی دارید. گروه هدف خود را انتخاب کنید. ما در ادامه پیشنهادهای جذابی برای شما داریم که با توجه به بودجه‌تان می‌توانید آنها را انتخاب کنید. با ما همراه باشید.

چه کالاهایی برای هدایای تبلیغاتی تابستانی مناسب هستند؟
تابستان با وجود همه زیبایی‌ها گرمای کلافه‌کننده‌ای دارد. مردم در سطح شهر از گرما شکایت می‌کنند و دنبال وسیله‌ای برای خنک کردن خود هستند. اولین چیزی که به ذهن می‌رسد استفاده از بادبزن کاغذی یا پارچه‌ای است. این بادبزن‌ها را می‌توانید در شکل، طرح و رنگ‌های مختلف و متنوع تولید کنید و نام برند خود را روی آن چاپ کنید تا وقتی مشتریان از آن استفاده می‌کنند نام برند شما را همواره در یاد داشته باشند. برای انتخاب طرح بادبزن از طرح‌های ساده‌تر برای آقایان و طرح‌های گل‌دار و شاد برای خانم‌ها استفاده کنید.
این روزها که تکنولوژی پیشرفت کرده و لحظه به لحظه محصولات جدیدی برای آسایش بیشتر مصرف‌کنندگان وارد بازار شده است با صرف هزینه بیشتر می‌توانید مینی فن USB را به عنوان هدیه تبلیغاتی سفارش دهید.
مخصوصا جوان‌ها و نوجوان‌ها از این هدیه استقبال خواهند کرد. این مینی فن‌ها با جنسی از سیلیکون و انعطاف‌پذیری زیاد قابلیت اتصال به گوشی موبایل و انواع تبلت‌ها را دارند. آنها را می‌توان در رنگ‌های مختلف تهیه کرد.
مینی فن با مصرف انرژی کم همیشه همراه مشتریان شماست و نام برندتان را برایشان یادآوری خواهد کرد. این هدیه به عنوان یک هدیه خاص و مدرن تبلیغاتی قطعا نتیجه مثبتی در روند بازاریابی فصلی شما خواهد داشت.

قمقمه یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی تابستانی است که تنوع بی‌نظیری در جنس، مدل و رنگ دارد. با صرف بودجه مناسب می‌توانید تعداد زیادی از قمقمه‌های رنگارنگ را انتخاب کنید و به مشتریان هدیه بدهید.
در فصل تابستان که تشنگی امان نمی‌دهد به همراه داشتن یک قمقمه سبک و زیبا نقش نجات‌دهنده دارد. حالا که صحبت از تشنگی شد خوب است به پک‌های نوشیدنی تابستانی شامل عرقیات سنتی هم اشاره کنیم. بعضی از کسب‌وکارها بسته‌های نوشیدنی که دارای خاکشیر، تخم شربتی، شکر و... هستند را به مشتریانشان هدیه می‌دهند تا در فصل گرم تابستان هوای آنها را داشته باشند.

اگر قصد هدیه دادن پوشاک تابستانی را دارید کلاه لبه‌دار یا نقاب آفتابگیر انتخاب فوق‌العاده‌ای است. معمولا این کلاه‌ها از جنس کتان هستند و در انواع مردانه، زنانه و بچگانه و با تنوعی از رنگ‌های مختلف تهیه می‌شوند.
نام برند شما روی این کلاه‌ها گلدوزی می‌شود. هزینه گلدوزی بر اساس طرح، میزان تراکم گلدوزی و رنگ‌های نخ به‌کاررفته در آن محاسبه می‌شود.

برای هدیه دادن پوشاک تابستانی انتخاب‌های دیگری نیز وجود دارد. تی‌شرت برای آقایان و شال نخی برای خانم‌ها کاربرد بسیاری در فصل تابستان دارد. اما بهتر است برای چاپ نام برندتان روی این پوشاک طرح زیبا و ترجیحا کوچکی را انتخاب کنید.

از آنجا که تابستان فصل داغ سفر و گردشگری است می‌توانید کوله‌پشتی به مشتریان هدیه بدهید. شاید فکر کنید هزینه تهیه کوله‌پشتی زیاد است. شما می‌توانید نوع ساده پارچه‌ای آن که شبیه کیسه است و تنها دو بند دارد را انتخاب کنید.
این کوله‌ها را می‌توان در رنگ‌های مختلف تهیه کرد. برای طراحی این کوله‌ها و چاپ طرح و نام برندتان روی آنها دست شما باز است؛ چون اندازه سطح آن مناسب است.

یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی تابستانی خاص که برای گردش و سفر مورد استقبال مشتریان قرار می‌گیرد مونوپاد است. مشتریان با مونوپادی که نام برند شما روی آن حک شده هر لحظه در سفر عکس‌های مختلف از زوایای متفاوت می‌گیرند. با این هدیه آنها در طول سفر و گردش به یاد کسب‌وکار شما هستند.

 

دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب