هدایای تبلیغاتی خاص برای بانوان

هدایای تبلیغاتی خاص برای بانوان
تاریخ:
۱۵ تیر ۱۳۹۸

کسب‌وکارها برای معرفی و تبلیغ برند خود از راه‌های بازاریابی مختلفی استفاده می‌کنند. یکی از ابزارهای بازاریابی موثر و نسبتا کم‌هزینه برای شرکت‌ها تهیه هدایای تبلیغاتی برای طیف‌های گسترده‌ای از مشتریان است.
هدیه تبلیغاتی باید طوری باشد که مشتری را به یاد نام برند موردنظر بیندازد.
انتخاب درست نوع هدیه تبلیغاتی و به‌کارگیری خلاقیت در طراحی آن تاثیر زیادی برای تبلیغ یک کسب‌وکار دارد.  شرکت‌هایی در جذب مشتری موفق هستند که بتوانند ارتباط و تعاملی تاثیرگذار و سازنده با مشتریان خود داشته باشند.

از آنجایی که درصد زیادی از مخاطبان بسیاری از کسب‌وکارها را خانم‌ها تشکیل می‌دهند، شرکت‌ها اقدام به تهیه هدایای ویژه برای آنها می‌کنند. کالاهایی که به منظور هدایای تبلیغاتی خانم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد وسایل شخصی مورد نیاز آنهاست. بازاریابی از طریق هدایای مخصوص بانوان همیشه با موفقیت زیادی روبه‌رو بوده است. این امر دلایل مختلفی دارد.


مطالعه کنید!  توصیه هایی برای انتخاب بهترین محصولات تبلیغاتی

کالاهایی که می‌توان برای خانم‌ها انتخاب کرد تنوع بسیاری دارد.
این کالاها را می‌توان در مدل‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی به مشتریان ارائه کرد. برای تهیه هدایای تبلیغاتی ویژه بانوان حتما لازم نیست هزینه زیادی صرف کنید مهم این است کالای انتخاب‌شده کاربردی و در طراحی آن خلاقیت به کار رفته باشد.
از طرف دیگر تبلیغات برند تاثیرگذاری بیشتری در خانم‌ها نسبت به آقایان دارد.
شاید به این دلیل که خانم‌ها از گرفتن هدیه بسیار ذوق‌زده می‌شوند و همین‌طور به جزییات هدیه از جمله نام برند شما که روی هدیه حک شده بیشتر توجه می‌کنند.
خانم‌ها از وسایلشان بهتر نگهداری می‌کنند در نتیجه هدیه تبلیغاتی در بازه زمانی بیشتری در اختیار آنهاست و مرتب نام برند شما را می‌بینند. ممکن است هدیه تبلیغاتی را به دوستانشان هدیه بدهند و از این طریق کسب‌وکار شما را به دیگران معرفی کنند.

نکته دیگری که ممکن است بازاریابان به آن توجه نکنند این است که حتی هدایای تبلیغاتی بانوان اگر به دست آقایان هم برسد باز آنها به هدفشان رسیده‌اند. چون در نهایت آقایان این هدایا را به خانم‌ها اهدا خواهند کرد.

چه کالاهایی برای هدایای تبلیغاتی بانوان مناسب است؟
همانطور که گفتیم هدایای مخصوص بانوان طیف وسیعی از کالاها را دربرمی‌گیرد.
اما از آنجایی‌که لوازم آرایشی و بهداشتی همیشه مورد توجه خانم‌ها بوده است، صاحبان برندها بیشتر از این کالاها برای جلب نظر بانوان استفاده می‌کنند.

مطالعه کنید! استفاده از لوازم الکترونیکی سفارشی به عنوان هدایای تبلیغاتی


یکی از این هدایا ست‌های مانیکور هستند که در طراحی‌های مختلف و با بسته‌بندی‌های متفاوت عرضه می‌شوند. ست‌های مانیکور ممکن است داخل قاب چرمی باشند یا روکش آنها پارچه‌ای باشد.
ست‌های هدیه هم می‌توانند ترکیبی انتخابی از دو یا سه کالا مانند آینه، خودکار، جاسوییچی، دفترچه یادداشت، فلش مموری باشند. انتخاب رنگ‌های شاد و طرح‌های به‌روز قطعا نظر خانم‌ها را جلب خواهد کرد.
کالاهای دیگر همچون آینه، کیف آرایش، کیف پول، جعبه‌های تزیینی رومیزی، ساک هدیه و... انواع دیگری از هدایای تبلیغاتی ویژه بانوان محسوب می‌شوند.

جعبه‌های تزیینی رومیزی و جعبه‌های پذیرایی چوبی از هدایای تبلیغاتی هستند که در حال حاضر بسیار مورد توجه خانم‌ها قرار گرفته است. جعبه‌های تزیینی علاوه بر زیبایی بخشیدن به میز و اتاق، برای جواهرات و وسایل کوچک روی میز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

از آنجا که خانم‌ها علاقه‌مند به استفاده از وسایل تزیینی در منزل هستند جعبه‌های پذیرایی چوبی هم انتخاب خوبی برای هدیه تبلیغاتی محسوب می‌شود. این جعبه‌ها در اندازه‌های مختلف برای قرار دادن روی میز کار و میز پذیرایی در نظر گرفته شده است.
می‌توان انواع خوراکی‌ها، تنقلات، چای کیسه‌ای، دمنوش‌ها و قهوه فوری را در آن جای داد.
این هدیه برای خانم‌ها بسیار دوست‌داشتنی است و نام برند شما را در ذهن آنها حک می‌کند.

قطعا به این لیست کالاهای دیگری می‌توان اضافه کرد. تنوع در هدایای ویژه بانوان این اختیار را به صاحبان کسب‌وکارها می‌دهد تا با هر میزان از بودجه هدیه‌ای متناسب با سلیقه و نیاز خانم‌ها انتخاب کنند. 

 

دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب