نقش خودکار تبلیغاتی در گسترش نام برند

نقش خودکار تبلیغاتی در گسترش نام برند
تاریخ:
۰۱ تیر ۱۳۹۸

خودکار تبلیغاتی که بر روی آن طرح لوگو و نام برند چاپ شده است به عنوان یک عامل تبلیغاتی برای اغلب شرکت‌ها تبدیل شده است. خودکارهای تبلیغاتی به خاطر محبوبیتی که دارند، برای هر صنعتی به خوبی کار خواهند کرد.

 

انواع خودکار تبلیغاتی از جنس پلاستیک و یا فلز، یکی از فراوان‌ترین اقلام تبلیغاتی هستند که شرکت‌ها از آنها در کمپین تبلیغاتی خود استفاده می‌کنند. خودکارهای تبلیغاتی یک راه بسیار ارزان برای تبلیغ نام و لوگوی شرکت شما هستند. این هدایای تبلیغاتی بسیار موثر بوده و به خاطر این که دوام نسبتا طولانی دارند، تا زمانی که تمام نشده باشند به تبلیغ شرکت ادامه می‌دهند.

 

این اقلام تبلیغاتی به خاطر سادگی در حمل و پر کاربرد بودن در هر جایی استفاده می‌شوند و مشتریان شما آنها را با خود به مکان‌های مختلف می‌برند و با این کار افراد دیگری هم با شرکت شما آشنا خواهند شد. در هر سال تعداد زیادی خودکار تبلیغاتی هدیه داده می‌شود و در کمپین بازاریابی شرکت‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

با استفاده از این خودکارها افراد مختلف با فعالیت‌های شرکت شما آشنا خواهند شد و در صورتی که به محصولات و یا خدمات شما احتیاج داشته باشند امکان بیشتری برای برقراری ارتباط با شما خواهد بود.


کاربرد فراوان خودکار تبلیغاتی در بین افراد مختلف

هر چند که استفاده از لوازم دیجیتال گسترش زیادی پیدا کرده است، اما خودکار هنوز هم رواج دارد و افراد برای کارهای مختلف از آنها استفاده می‌کنند. باید توجه داشت که نام و لوگوی برند را به طور واضح بر روی آنها قرار دهید تا در اولین نگاه قابل شناسایی باشد و آن را با پیام‌های مختلف شلوغ نکنید. خودکار فضای کوچکی برای قرار دادن پیام تبلیغاتی دارد، سعی کنید از این فضا بهترین استفاده را داشته باشید.

هر زمان که یک خودکار تبلیغاتی مربوط به شرکت شما به دست یک مشتری بالقوه می‌رسد، آن مشتری یک قدم به کسب‌وکار شما نزدیک‌تر می‌شود تا با شما معامله کند. خودکارهای تبلیغاتی، یک روش قدرتمند برای تبلیغ شرکت شما خواهند بود.

به عنوان یک ابزار بازاریابی، خودکارهای تبلیغاتی می‌توانند به روش خلاقانه برای اصلاح رفتار، انگیزه دادن به مردم و ایجاد حسن‌نیت در میان مشتریان و کارمندان به طور یکسان استفاده شوند. خودکارهای تبلیغاتی می‌توانند به راحتی در مکان‌های مختلف مثل سمینارها، جلسات مطبوعاتی، مناسب‌های شرکت،  کارکنان و کارمندان، جمع دوستان و دیگران توزیع شوند.

 

هنگامی که آنها به عنوان بخشی از کمپین بازاریابی در نظر گرقته می‌شوند، می‌توانند دامنه تبلیغات شرکت را افزایش دهند. این خودکارهای سفارشی را می‌توانید به روش‌های مختلف و در موقعیت‌های متفاوت توزیع کنید.

به خاطر وزن کم آنها حتی می‌توانید قبل از سال جدید آنها را به وسیله پست به همراه پیام تبریک سال نو به مشتریان شرکت خود ارسال کنید تا نتیجه‌ای چند برابر داشته باشند. با این کار شما نشان خواهید داد که به مشتریان اهمیت می‌دهید و آنها برای شما مهم هستند و با این کار تاثیر خوبی بر روی مشتریان خواهید گذاشت.

 

اگر هنوز احساس تردید دارید که از خودکارهای تبلیغاتی در کمپین تبلیغاتی خود استفاده کنید این محاسبه ساده را انجام دهید. قیمت هر قلم را با تعداد دفعاتی که افراد شانس دیدن لوگوی شما را روی خودکار دارد، تقسیم کنید. نتایج برای راهنمایی شما کافی خواهند بود.

دفعه بعد که به دنبال انتخاب آیتم تبلیغاتی برای شرکت خود هستید، مطمئن شوید که بهترین نوع از لحاظ کیفیت را انتخاب کنید. انتخاب محصولات تبلیغاتی بادوام و مرغوب باعث می‌شود افراد این کیفیت خوب را به محصولات و خدمات شما نسبت دهند و از طرف دیگر محصولات تبلیغاتی مرغوب و باکیفیت طول عمر زیادی دارند و می‌توانند زمان زیادی شرکت شما را تبلیغ کنند.

 

می‌توانید با شرکت پدیده جاوید تماس بگیرید و انواع محصولات تبلیغاتی مرغوب را با راهنمایی‌های مشاوران ما برای کمپین تبلیغاتی شرکت خود انتخاب کنید.

 

دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
 _____  _____        _____ 
/ __  \|____ |      |  _  |
`' / /'    / /  ___  \ V / 
  / /      \ \ / _ \ / _ \ 
./ /___.___/ /|  __/| |_| |
\_____/\____/  \___|\_____/
                           
                           
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب