چگونه یک استراتژی کامل را با هدایای تبلیغاتی فصلی اجرا کنیم

چگونه یک استراتژی کامل را با هدایای تبلیغاتی فصلی اجرا کنیم
تاریخ:
۲۵ خرداد ۱۳۹۸

به عنوان یک صاحب کسب‌وکار، شما ممکن است خود را بیشتر در فرایندها و چالش‌های روزمره درگیر کنید. ابتدا هدف اصلی در ارائه هدایای تبلیغاتی را در نظر بگیرید و با این کار به کسب‌وکار خود رونق دهید و نام تجاری خود را بسازید.

برای رسیدن به این هدف، شما باید در نقش یک صاحب کسب‌وکار و یک بازاریاب فعالیت کنید. شما احتیاج دارید که یک استراتژی قوی بازاریابی برای فعالیت خود در نظر بگیرید تا بتوانید راه گسترش نام تجاری خود را به صورت پیوسته طی کنید و برند خود را بسازید.

 

با این کار شما توانایی سرمایه گذاری در کمپین تبلیغاتی فصلی را خواهید داشت. اگر چه ممکن است کسب‌وکار شما وابسته به زمان خاصی نباشد ولی رفتار مشتریان در فصول مختلف و در مناسبت‌های خاص تغییر می‌کند و شما می‌توانید از این موقعیت‌ها برای گسترش کسب‌وکار خود استفاده کنید.

 

یک راه عالی برای استفاده از این مناسبت‌ها، ایجاد کمپین تبلیغاتی است. در این تلاش‌ها برای توسعه بازاریابی که در حقیقت با ارائه هدایای تبلیغاتی به مصرف کنندگان تکمیل می‌شود، ارائه پاداش و انگیزه‌های تبلیغاتی به شما کمک می‌کند تا بتوانید به طور موثر مشتریان را جذب کنید و آنها را برای مدت طولانی نگه دارید.

 

از آنجا که هدایای تبلیغاتی فصلی به طور رسمی تنها در موقعیت‌های خاص ارائه می‌شوند، ما در اینجا هستیم تا کسب‌وکار شما را با برخی نکات و ایده‌های بازاریابی مفید آشنا کنیم.


هدایای تبلیغاتی متناسب با آب و هوا

می‌توانید هدایای تبلیغاتی را مناسب با فصل و آب و هوا در نظر بگیرید و برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان، آنها را ارائه دهید. با ارائه هدایای تبلیغاتی مناسب فصل، شما به مشتریان نشان می‌دهید که آنها برای شما اهمیت دارند و شما نیازهای آنها را می‌دانید و به وسیله این هدایا می‌توانید با مشتریان ارتباط داشته باشید.

با رسیدن فصل پاییز و تغییر رنگ برگ درختان و کوتاه‌تر شدن روزها و سرد شدن هوا مردم از لباس‌های گرم استفاده خواهند کرد و هدایای تبلیغاتی مناسب فصل سرما برای ارائه به مشتریان تاثیرات بهتری خواهد داشت.

 

برای مثال، در صورتی مخاطبان شما افراد جوان و ورزشکار هستند، می‌توانید هدایای تبلیغاتی مخصوصی را در نظر بگیرید تا در مسابقات ورزشی آنها را توزیع کنید. این هدایا می‌توانند، ظرف آب، کوله پشتی و کلاه و دیگر انواع هدایای تبلیغاتی مفید و مناسب برای افرادی که در این رویدادها شرکت می‌کنند، باشد. ظرف آب به افراد کمک می‌کند در طول مسابقات ورزشی داخل آن نوشیدنی‌های مورد علاقه خود را نگهداری کنند و در زمان استفاده از آن به یاد کسب‌وکار شما خواهند افتاد.  


هدایای تبلیغاتی مناسب تعطیلات و مسافرت

فصل تابستان و هوای گرم با انجام مسافرت‌های زیاد همراه است و می‌توانید از این موقعیت برای ترویج کسب‌وکار خود استفاده کنید. در تابستان مردم به مسافرت و جاهای خوش آب و هوا می‌روند و شما می‌توانید از این موقعیت برای گسترش کسب‌وکار خود استفاده کنید.

برخی از هدایای تبلیغاتی را می‌توانید برای این مناسبت‌ها در نظر بگیرید و با قرار دادن نام و لوگوی برند بر روی آنها به گسترش برند خود کمک کنید. در صورتی که افراد از هدیه تبلیغاتی شما در یک مکان شلوغ استفاده کنند، دیگر افراد هم با نام برند و لوگوی کسب‌وکار شما آشنا خواهند شد.  

 

یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب برای مسافرت کلاه است و شما می‌توانید بر روی آن لوگوی شرکت خود را قرار دهید. کلاه افراد را از نور مستقیم خورشید محافظت می‌کند و با هدیه دادن آن به مشتریان و افراد هدف خود و استفاده از آن، نام تجاری شما در بین طیف وسیعی از افراد تبلیغ خواهد شد و مردم از وجود شرکت شما مطلع خواهند شد.

همیشه به یاد داشته باشید، هدایای تبلیغاتی خود را از جنس مرغوب انتخاب کنید تا دوام بالایی داشته باشند و افراد تمایل داشته باشند از انها استفاده کنند. طرز قرار دادن و استفاده از رنگ‌های مناسب هم یکی از عواملی است که باعث خواهد شد مردم از هدیه تبلیغاتی شما به طور مرتب استفاده کنند. همیشه طرح و رنگ جذاب و مناسبی را برای هدیه تبلیغاتی خود انتخاب کنید.  

 

کلاه، تی شرت، کوله پشتی و انواع هدایای تبلیغاتی پوشیدنی، مشتریان شما را به یک تبلیغ کننده سیار شرکت شما تبدیل می‌کنند و افراد به هر جایی بروند برند شما تبلیغ خواهد شد و در صورتی که از جنس مرغوب باشند مدت زمان زیادی تبلیغات شرکت شما را انجام خواهند داد.

 

دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب