نمایشگاه‌های تجاری بهترین مکان برای محصولات تبلیغاتی

نمایشگاه‌های تجاری بهترین مکان برای محصولات تبلیغاتی
تاریخ:
۱۸ خرداد ۱۳۹۸

گاهی اوقات نمایشگاه‌های تجاری می‌توانند بهترین محل برای عرضه محصولات تبلیغاتی باشند. بسیاری از شرکت‌ها با چاپ اطلاعات محصولات و یا خدمات خود و ارائه آنها به افراد بازدید کننده، باعث جلب توجه آنها به شرکت و کسب‌وکار خود می‌شوند. شما می‌توانید این تاثیر را دو چندان کنید و به بازدید کنندگان غرفه خود محصولات تبلیغاتی هدیه دهید تا آنها در بیرون از نمایشگاه نیز شرکت، خدمات و محصولات شما را به یاد بیاورند.

 

تمام شرکت‌ها دوست دارند در هزینه‌های تبلیغاتی صرفه جویی کنند، بنابراین مطمئن شوید هدایای تبلیغاتی مفیدی ارائه دهید تا بازدید کنندگان بتوانند از آنها در کارهای روزانه خود استفاده کنند. یک نمایشگاه تجاری بهترین مکان برای تبلیغ خواهد بود به این علت که افرادی که در نمایشگاه شرکت می‌کنند، احتمال این را دارد که بخواهند از محصولات و خدماتی که شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ارائه می‌دهند، استفاده کنند.


نکاتی را رعایت کنید تا بتوانید محصولات تبلیغاتی مفید و سودمندی را انتخاب کنید و به مشتریان آینده خود هدیه دهید.

مزایای حضور در نمایشگاه‌های تجاری و ارائه محصولات تبلیغاتی
1. بالا بردن اعتبار شرکت

ایجاد اعتبار به شرکت برای ساختن نام تجاری شما مهم است، زیرا شرکت در نمایشگاه‌ها و قرار گرفتن در بین شرکت‌های معتبر به رشد نام برند شما کمک خواهد کرد. کار در یک شرکت معتبر نیز برای کارمندان لذت بخش‌تر بوده و احتمالا بیشتر راضی خواهند بود و به شرکت شما وفادار خواهند ماند. معمولا افراد دوست دارند در یک شرکت معتبر و معروف کار کنند و از کار در همچین شرکتی احساس بهتری خواهند داشت.

 

زمانی که کارمندان از کار خود راضی باشند، انگیزه بیشتری دارند و کیفیت کار آنها بالا می‌رود. شرکت در نمایشگاه‌ها یک فرصت عالی برای گسترش نام تجاری شما است و این کار با استفاده از محصولات تبلیغاتی آسان‌تر خواهد شد. افراد محصولات تبلیغاتی شما را در کنار بروشورها و کاتالوگ‌های دیگر شرکت‌های معتبر قرار می‌دهند و زمانی که از محصولات تبلیغاتی شما استفاده می‌کنند، تصویری خوب از شما به یاد می‌آورند.


2. ارائه محصولات تبلیغاتی به وسیله کارمندان

در یک نمایشگاه کارمندان شما می‌توانند محصولات تبلیغاتی شرکت را شخصا به افراد هدیه دهند. این یک فرصت عالی خواهد بود تا درباره زمینه فعالیت شرکت به افراد بازدید کننده توضیحاتی را ارائه دهند. زمانی که کارمندان با افراد هدف شرکت شما صحبت می‌کنند یک پیوند قوی‌تری را شکل می‌دهند و احتمال انجام معامله با شرکت شما بیشتر خواهد شد.

 

شرکت در نمایشگاه‌های تجاری به کارمندان شما فرصت می‌دهد چند روزی از محیط کار دور شوند و قرار گرفتن در یک محیط جدید به آنها احساس بهتری خواهد داد. کارمندان با ارائه محصولات تبلیغاتی به بازدید کنندگان و کمک به آنها در آشنا شدن با کسب‌وکار شما نقش مهمی را در گسترش نام برند شما ایفا می‌کنند. وقتی مشتری با تیم شما آشنا شود احساس بهتری خواهد داشت و احتمال استفاده از خدمات و یا محصولات شما بیشتر می‌شود.


3. نشان دادن ارزش کارمند

وقتی کارمندان احساس می‌کنند که مشارکت آنها در شرکت مهم است، آنها با انگیزه‌تر و خوشحال‌تر در محل کار خود حاضر می‌شوند. هدیه دادن محصولات تبلیغاتی مخصوص به کارمندان یک راه عالی برای نشان دادن قدردانی شما از هر یک از اعضای شرکت است. بسیاری از شرکت‌ها هر سال میزبان مراسم اهدای جوایز هستند تا به کارکنانی پاداش داده شود که در طول سال، کار برجسته‌ای انجام داده‌اند. شما هم می‌توانید به کارمندان خود هدایایی بدهید و از آنها برای فعالیت‌های موثر تشویق کنید.

 

زمان‌هایی را در سال برای هدیه دادن به کارمندان برجسته در نظر بگیرید و به آنها محصولات تبلیغاتی مفید و باکیفیت بالا هدیه دهید. این هدایا نشانه قدردانی شرکت بوده و از جهت دیگر زمانی که از آنها استفاده شود یک تبلیغ عالی برای شما خواهد بود.


برخی از محصولات تبلیغاتی برای ارائه در نمایشگاه‌های تجاری
پوشاک و پیراهن‌های سفارشی سازی شده

پیراهن‌های سفارشی از اقلام تبلیغاتی معروف هستند که می‌توان آنها را در نمایشگاه‌ها ارائه داد. بر روی آنها لوگو و نام شرکت را چاپ کنید و آنها می‌توانند به خوبی شرکت شما را تبلیغ کنند. همیشه محصولات تبلیغاتی باکیفیت را برای ارائه انتخاب کنید، تا افراد بتوانند به مدت طولانی از آنها استفاده کنند.


خودکار تبلیغاتی

اگر می‌خواهید طیف گسترده‌ای از افراد از هدیه تبلیغاتی شما استفاده کنند، خودکار تبلیغاتی یکی از بهترین‌ها خواهد بود. خودکار دوام زیادی دارد و در بسیاری از مکان‌ها از آن استفاده می‌شود. طرح لوگو و نام برند خود را به طور واضح بر روی آن چاپ کنید تا در زمان استفاده، اطرافیان شخص هدیه گیرنده هم با نام برند و لوگوی شما آشنا شوند.


لیوان سفارشی

لیوان تبلیغاتی با داشتن فضای کافی برای قرار دادن لوگو و نام برند یکی از محصولات تبلیغاتی مفید به شمار می‌روند. افراد در اداره و یا خانه از آنها استفاده می‌کنند و شرکت، خدمات و محصولات شما را به یاد خواهند آورد و در صورت نیاز به شما مراجعه می‌کنند.



 

دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب