توصیه‌هایی برای انتخاب بهترین محصولات تبلیغاتی

توصیه‌هایی برای انتخاب بهترین محصولات تبلیغاتی
تاریخ:
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

در حال حاضر، شما باید بدانید که محصولات تبلیغاتی برای کسب‌وکار شما و نیز گیرنده آنها، ارزش بسیار زیادی دارند. با توجه به تحقیقات انجام شده، یک سوم از دریافت کنندگان گفتند که احتمال بیشتری وجود دارد که پس از دریافت اقلام تبلیغاتی، با شرکت تبلیغ کننده کار کنند.

 

دریافت کنندگان نه تنها نام شرکت تبلیغ کننده را به خاطر می‌آورند، بلکه نسبت به شرکتی که محصولات تبلیغاتی را توزیع کرده مثبت‌تر فکر می‌کنند. با این اطلاعات در ذهن، شما باید بدانید که هدایای تبلیغاتی می‌توانند پیام شرکت شما را به طور خلاقانه منتقل کنند. اما برای رسیدن به حداکثر تاثیر، باید محصول مناسب را به فرد درست بدهید، و هنوز هم به تصویر کسب‌وکار خود وفادار بمانید.

 

چه چیزی را در زمان انتخاب محصولات تبلیغاتی که برای کسب‌وکار شما مفید باشند و رضایت مشتری را جلب کنند، باید در نظر بگیرید؟ بدون یک استراتژی بازاریابی شفاف، شما خودتان را برای دردسر خواهید انداخت. این موضوع برای هر شرکت صدق می‌کند، چه یک سازمان غیر انتفاعی و یا یک کسب‌وکار کوچک باشید. در اینجا چند نکته برای انتخاب بهترین محصولات برای موفقیت در کسب و کارتان ارائه شده است.


به یاد داشته باشید که چه کسی هستید؟

لازم به ذکر است که شما باید محصولات و خدمات خود را به بهترین نحو ارائه دهید. اما صرفنظر از آن، شما باید ارزش‌های شرکت خود و آنچه را که نماینده آن هستید، بدانید. چه نوع تصویری را از شرکت خود می‌خواهید ارائه دهید، و پیغام برند شما چیست، شما باید استراتژی بازاریابی خود را براساس آن بسازید. از خودتان بپرسید آیا محصول مورد نظر برای برند شما مناسب است یا خیر. به عنوان مثال، اگر کسب‌وکار شما در صنعت آموزشی باشد، یک حوله ساحلی ممکن است گزینه خوبی باشد، اما یک پوشه سفارشی گیره‌دار احتمالا بهتر است.

 

این خیلی واضح به نظر می‌رسد، اما با در نظر گرفتن فعالیت شرکت، شما می‌توانید مشتری‌تان را نیز بشناسید. این به آن معنی است که شما می‌توانید محصولات تبلیغاتی خود را برای برآورده کردن نیازهای مشتریان هدف خود به کار ببرید، در حالی که هنوز هم برند خود را به بهترین نحو گسترش داده‌اید. همچنین می‌توانید توزیع یک نوع محصول را به مشتریان موجود و نوع دیگری را برای مشتریان احتمالی در نظر بگیرید، با این کار شما دو پیغام مختلف را می‌توانید به عنوان یادآوری از برند و دعوت از مشتریان با محصولات تبلیغاتی متفاوت منتقل کنید.


با استفاده از آیتم‌های خاص، منحصر به فرد باشید

هنگامی که نوبت به انتخاب محصولات تبلیغاتی می‌شود، شرکت‌ها محصولات عمومی را انتخاب می‌کنند که ممکن است شخصا آنها را دوست داشته باشند، اما در نهایت این محصولات از یاد خواهند رفت. ایده این است که پیام برند خود را به روشی انتقال دهید که به واسطه آن مشتریان احساس بهتری نسبت به شما پیدا کنند و برند شما را به خاطر بیاورند. برای این که بتوانید بهترین راه به جلو را انتخاب کنید، محصولات تبلیغاتی را طوری انتخاب کنید که با برند شما هماهنگ باشند و با مشتریان در یک سطح شخصی ارتباط برقرار کنند. برای مثال، یک شرکت تجاری می‌تواند یک دفترچه یادداشت تبلیغاتی معمولی را با یک خودکار نفیس عوض کند.

 

محصولی را انتخاب کنید که منحصر به فرد بوده و به یاد ماندنی باشد، بر خلاف یک محصول عمومی که هر شرکت می‌تواند از آن استفاده کند. رقبا را در نظر بگیرید و به یاد داشته باشید که شرکت خود را به طور مناسب و خلاقانه نشان دهید. اگر همه در حوزه شما از محصولات تبلیغاتی عمومی استفاده می‌کنند، به این فکر کنید که چه چیزی شما را منحصر به فرد می‌کند و محصولات خود را براساس آن انتخاب کنید.


در زمان انتخاب محصولات تبلیغاتی موقعیت شرکت خود را در نظر بگیرید

به این فکر کنید که چگونه و در کجا می‌خواهید محصولات تبلیغاتی خود را توزیع کنید. اطمینان حاصل کنید که در هنگام انتخاب، موثرترین و مناسب‌ترین محصولات تبلیغاتی را در نظر بگیرید.

 

همانطور که می‌توانید به وضوح ببینید، محصولات تبلیغاتی شما ابزارهای بسیار ارزشمندی هستند که می‌توانید در استراتژی بازاریابی خود بگنجانید، اما تنها در صورتی که بدانید چگونه آنها را انتخاب کرده و ارائه دهید.

 

زمانی که یک استراتژی مشخص دارید، انتخاب موثرترین و مناسب‌ترین محصولات تبلیغاتی برای کسب‌وکار شما و جهت دادن به مشتریان بالقوه و مشتریان جدید، آسان خواهد بود.

 

دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب