چگونه وفاداری به برند را با محصولات تبلیغاتی افزایش دهیم

چگونه وفاداری به برند را با محصولات تبلیغاتی افزایش دهیم
تاریخ:
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

جذب یک مشتری بالقوه و سپس تبدیل آن به یک مشتری واقعی، ماهیت همه تلاش‌های بازاریابی است و برای موفق بودن و ایجاد انگیزه برای مراجعه افراد به برند شما، باید مشتری‌های جدید را تبدیل به یک مشتری وفادار کنید و این کار با استفاده از محصولات تبلیغاتی آسان‌تر خواهد بود.

 

هر چه مشتریان شما بیشتر وفادار باشند، آنها تمایل بیشتری به شروع یک مکالمه درباره کسب‌وکار شما با دیگر مشتریان احتمالی خواهند داشت. ایجاد یک پشتیبان ثابت نیز به شما کمک می‌کند تا یک شهرت قوی و موثر در حوزه کاری خود ایجاد کنید که می‌تواند به تعیین شما به عنوان یک رهبر فکری قابل اعتماد و تاثیرگذار کمک کند.

 

براساس تحقیقاتی که اخیرا صورت گرفته، بیش از یک سوم از افراد بعد از دریافت هدایای تبلیغاتی احتمال بیشتری وجود دارد تا با شرکت تبلیغ کننده کار کنند.

 

با محصولات تبلیغاتی سفارشی، شما پتانسیل دسترسی به مشتریان و فروش بیشتر با هزینه کم را دارید. در اینجا راه‌هایی برای افزایش وفاداری برند با قدرت کالاهای تبلیغاتی سفارشی وجود دارد.


مخاطبین خود را بشناسید

برای این که بتوانید وفاداری به برند خود را افزایش دهید، باید درک کنید که مشتریان فعلی شما چه کسانی هستند. نه تنها آنها چه کسانی هستند، بلکه به چه چیزی نیاز دارند و چه می‌خواهند و چه چیزی آنها را وادار به انتخاب شما نسبت به رقیب شما می‌کند.

اگر زمان خود را صرف جمع‌آوری این نوع اطلاعات از مخاطبین خود کنید، می‌توانید به راحتی یک گروه بزرگ را بسازید که به شما و کسب‌وکار شما وفادار هستند. زمانی که اطلاعات خوبی دارید که مخاطب هدف‌ تان چه کسانی هستند، می‌توانید با ارائه محصولات تبلیغاتی سفارشی که به سبک زندگی خاص آنها نزدیک است، توجا آنها را به کسب‌وکار خود جلب کنید.

به عنوان مثال، لیوان‌های تبلیغاتی برای مشتریانی مناسب هستند که همیشه در حال حرکت هستند، هدیه دادن محصولات تبلیغاتی مانند لیوان به این مشتریان می‌تواند به راحتی وفاداری و قدردانی از برند شما را افزایش دهد.

زمانی که مشتریان محصولات سفارشی شما را دارند، که در واقع در زندگی روزمره آنها مفید واقع می‌شوند، انگیزه این کار را خواهند داشت که به حمایت از کسب‌وکار شما ادامه دهند و این ارزش را با دیگران تقسیم کنند.


احساس بهتر مشتریان با محصولات تبلیغاتی

محصولات تبلیغاتی به کسب‌وکار شما این فرصت را می‌دهند که نقطه نظر منحصر به فرد خود را با مشتریان به اشتراک بگذارید، و آنها را برای معرفی برند خود ارائه دهید. محصولات تبلیغاتی همچنین به کسب‌وکار شما اجازه می‌دهند که افراد بیشتر به عنوان یک دوست و کم‌ تر به عنوان یک شرکت به شما نگاه کنند، که سریع‌ترین و کارآمدترین شیوه امتیازدهی در قلب مخاطبین شما است.

مشتریان شما به خاطر خواهند داشت که تجربه مثبتی با کسب‌وکار شما دارند، و با این حال، محصولات کاربردی، آنها را به دنبال ارتباط بیشتر با برند شما تشویق خواهند کرد.

 

پاور بانک سفارشی و شارژرها برخی از محصولات تبلیغاتی هستند که شما می‌توانید ارائه دهید، چون به مشتریان شما اجازه می‌دهند که تلفن‌های هوشمند و تبلت خود را در هر زمانی و در هر جایی شارژ کنند. در اغلب موارد، مشتریان نسبت به برند شما وفادار خواهند ماند اگر آنها از کیفیت محصولات و خدمات شما راضی باشند، به همین دلیل مهم است که برند شما محصولات متمایز و به یاد ماندنی را ارائه کند.


پیام خود را با محصولات تبلیغاتی به مشتریان برسانید

زمانی که به مشتریان اطلاعات مربوط به محصولات و یا خدمات شرکت خود را می‌دهید، می‌توانید با ارائه محصولات تبلیغاتی از طرف شرکت، قدردانی خود را نشان دهید. این به مشتریان می‌گوید که شما در واقع برای آنها ارزش قائل هستید. اگر شما این کار را به درستی انجام دهید، مشتریان انگیزه‌ای برای ابراز رضایت خود از طریق به اشتراک گذاری پیام برند شما با دیگران را خواهند داشت. از طریق یک پلت فرم، مانند رسانه‌های اجتماعی، افزایش آگاهی و جذب مشتریان بیشتر امکان پذیر می‌شود.

 

اگر مشتری از کسب‌وکار شما رضایت داشته باشد، آن فرد مشتری دائمی خواهد شد. جاکلیدی‌های سفارشی از محصولات تبلیغاتی بسیار کارآمد هستند، زیرا آنها مقرون‌به‌صرفه و پرکاربرد بوده و یک روش ضمانت شده برای وارد کردن لوگو و نام برند شما به زندگی روزمره مشتریان هستند.

 

با کشف این که چه چیزی باعث می‌شود برند شما در نظر مشتریان متمایز شود و چه چیزی به برند شما یک شخصیت به یاد ماندنی می‌دهد، شما می‌توانید به طور موثر از محصولات تبلیغاتی سفارشی برای ایجاد آگاهی و وفاداری به نام تجاری استفاده کنید.

 

با ارائه محصولاتی با کیفیت بالا، خدمات مطلوب، احترام به مشتریان و به اشتراک گذاری کالاهای تبلیغاتی و فعالیت‌های بازاریابی مناسب؛ به سمت ایجاد یک شهرت عالی برای برند خواهید رفت.



 

دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب