ایجاد شخصیت برای برند

ایجاد شخصیت برای برند
تاریخ:
۲۴ فروردین ۱۳۹۸

یک مثال خوب از شخصیت برند می‌تواند در داو (Dove)، یک برند خدمات بهداشتی که بیش از ۶۰ سال در صنعت لوازم آرایشی فعالیت می‌کند، یافت شود. در سال ۲۰۰۷، این شرکت تعریف ما از زیبایی را از طریق کمپین "زیبایی واقعی" به چالش کشید. عکاسان زن از زنان بدون آرایش با چهره‌ها، رنگ پوست و بافت موهای مختلف عکس گرفتند.

 

فعالیت مستمر یک برند نشان می‌دهد که شخصیت معتبری دارد. این یک حرکت جسورانه از سوی یک شرکت در صنعت است که به صورت قدرتمند به فعالیت خود ادامه می‌دهد و به گسترش نام برند خود تداوم می‌بخشد.

 

نتیجه فعالیت داو به خوبی به تلاش بازاریابی آن می‌ارزید. مشتریان از برند برای نمایش صادقانه زنان تمجید کردند و ویدیو کمپین جهانی شد. موفقیت داو تنها نشان می‌دهد که تبلیغات قدرتمند می‌تواند شخصیت برند را متحول کند و باعث پیشرفت و دوام آن شود. تصور کنید که یک خودکار تبلیغاتی را از شرکتی دریافت کرده‌اید، تا زمانی که خودکار برای شما کار می‌کند، شرکت تبلیغ کننده را به شما یادآوری خواهد کرد.


نام تجاری واقعی خود را بیابید

رنگ‌هایی که انتخاب می‌کنید و بر روی بسته‌ بندی محصولات‌تان استفاده می‌کنید، یکی از مهم‌ ترین تصمیماتی است که در زمان نامگذاری انجام خواهید داد. در حقیقت ۹۰% قضاوت در مورد یک محصول تنها براساس رنگ است.

 

روان‌شناسی رنگ یک رشته است که نشان می‌دهد چگونه رنگ بر ادراک ما و واکنش‌های عاطفی افراد تاثیر می‌گذارد. بسیاری از کارشناسان معتقدند که هر رنگ با یک احساس انسان مرتبط است. صاحبان شرکت باید شخصیت برند و هدف کسب‌وکار خود را هنگام انتخاب یک رنگ در نظر بگیرند و رنگی را برای لوگو و نام تجاری شرکت خود در نظر بگیرند که با زمینه فعالیت کسب‌وکار آنها هماهنگ باشد.

 

وقتی رنگ‌های مناسب برای استفاده در لوگو انتخاب می‌شوند، این کار یک تاثیر خوب خواهد داشت. درک و تاثیرات رنگ براساس سن فرد، جنسیت، شخصیت و تعدادی از عوامل دیگر متفاوت است. به همین دلیل است که درک مخاطب هدف شما در ایجاد آرم شرکت بسیار مهم است. یک لوگو که خوب طراحی شده، تصمیمات در مورد خرید محصول را به سمت شرکت شما هدایت می‌کند و تا ۸۰ درصد باعث افزایش فروش می‌شود و به ایجاد شخصیت برند کمک می‌کند.

 

طرح لوگوی شرکت خود را با انجام تحقیقات انتخاب کنید و شما در همان ابتدا مجبور نیستید یک طراح گران قیمت را استخدام کنید تا برای شما لوگو طراحی کند. می‌توانید با کمک گرفتن از منابع مختلف و استفاده از ابزارهای در دسترس اقدام به طراحی لوگوی شرکت خود کنید. هر کدام از خدمات رایگان وبسایت‌ها را امتحان کنید و شروع به ساختن لوگو و برند خود کنید.


چرا یک نام تجاری مهم است؟

شما می‌توانید زمان زیادی را صرف فکر کردن و تجدید نظر در انتخاب نام برند خود کنید. هر جنبه از نام تجاری، از لوگو که برای استفاده در کنار نام شرکت انتخاب می‌کنید، بسیار مهم‌تر است. مردم یک کسب‌وکار را با یک نام خاص می‌شناسند و یک گام اشتباه در انتخاب نام برند تمام چیزی است که برای نتیجه نگرفتن شرکت لازم است.

 

اگر صاحب یک کسب‌وکار جدید هستید، احتمالا یک میلیون نام متفاوت را مرور کرده‌اید. این یک تجربه هیجان‌انگیز و اعصاب خرد کننده است، اما شما می‌توانید موفقیت را در طولانی مدت با فکر کردن درباره هویت برند خود پیدا کنید.

در حالی که لوگوی شما یک پیغام قدرتمند ارسال می‌کند، کل بسته نام تجاری اهمیت بیشتری دارد. هر قطعه، از افرادی که شما استخدام می‌کنید، با هم می‌آیند تا تصویری از شرکت شما را شکل دهند.

این مساله مشخص می‌کند که آیا مشتریان احتمالی، شما را برای انجام کسب‌وکار انتخاب می‌کنند یا خیر. از همان ابتدا سعی در ارائه محصولات و خدمات باکیفیت کنید تا اعتماد مشتریان، مردم و مشتریان آینده را به شرکت خود جلب کنید. از طرف دیگر تبلیغات را فراموش نکنید و محصولات وخدمات شرکت خود را به اطلاع مردم برسانید.

 

دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب