محصولات تبلیغاتی را فراموش نکنید

محصولات تبلیغاتی را فراموش نکنید
تاریخ:
۱۷ فروردین ۱۳۹۸

البته هیچ تلاش تبلیغاتی بدون محصولات تبلیغاتی به طور کامل انجام نمی‌شود. به شرکت‌های تبلیغاتی بگویید چه می‌خواهید، هر چیزی را می‌توان با چاپ نام برند و لوگوی شرکت بر روی آن به محصولات تبلیغاتی تبدیل کرد.

این محصولات تبلیغاتی روشی برای یادآوری نام برند در جهان هستند. این روش تبلیغاتی هر گونه تبلیغ رسانه‌های اجتماعی، رادیویی و یا شبکه‌های اجتماعی را تکمیل می‌کند. در حقیقت، محصولات تبلیغاتی به موثرترین شکل تبلیغات در همه نسل‌ها تبدیل شده‌اند.

 

رمز مربوط به محصولات تبلیغاتی این است که کیفیت اهمیت دارد. هیچ‌کس با اجناس زیاد وارد نمایشگاه نمی‌شود، اما همه با بطری‌های آب رنگین کمانی و کیسه‌های خرید مد روز و دیگر اقلام از آن بیرون می‌آیند. شما می‌خواهید که افراد به دلایل درست به شرکت شما جذب شوند و این کار با برنامه تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی شما شروع می‌شود.

به هر حال، مشتریان شما قصد دارند در یک نمایشگاه یا کنفرانس تجاری با افراد زیادی صحبت کنند و با محصولات تبلیغاتی زیادی مواجه می‌شوند، اما آیتم‌های محبوب آنهایی هستند که مردم آنها را به خانه می‌برند.

 

عینک‌ها، خودکارهای تبلیغاتی، کیسه‌های خرید، کلاه و بسیاری از اقلام دیگر محصولات تبلیغاتی هستند که تاثیر بسیار قوی‌تری را در صورتی که با کیفیت بالا باشند و یک طرح هوشمندانه داشته باشند، ایجاد می‌کنند.


رویکردهای تجاری و تبلیغاتی

شما می‌توانید استراتژی تبلیغاتی شرکت خود را با آنچه که برای شرکت شما بهتر عمل می‌کند، هماهنگ کنید. رویکردهای مختلفی برای تبلیغات وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد که بهترین راه را برای قرار دادن شرکت در بازار کسب‌ و کار پیدا کنید. در پایان، همه چیز بستگی به چیزی دارد که شما پیشنهاد می‌کنید و این که چطور می‌خواهید آنها را در بازار عرضه کنید.


تولید محصولات مختلف با یک نام

محصولات زیر چتر یک برند موجود قرار داده می‌شوند. اپل محصولات تکنولوژی مختلفی را تولید می‌کند که دارای لوگوی نمادین این کمپانی است. این محصولات شامل تلفن‌های هوشمند، کامپیوتر، لپ‌تاپ، پخش کننده‌های MP۳ و هدفون‌ها هستند.


ایجاد نام تجاری

شریک شدن شرکت با شرکت دیگر برای ایجاد یک همکوشی قدرتمند که هر دو برند از این اتحاد سود خواهند برد. بسیاری از شرکت‌های بزرگ در اوایل شروع فعالیت با یک شرکت دیگر شریک شدند، تا توانستند پیشرفت کنند.


ایجاد شرکت تک محصولی یا دارای محصولات مختلف

اغلب شرکت‌ها تنوع محصولات تولیدی خود را در یک زمینه گسترش می‌دهند. از طرف دیگر شرکت‌هایی هستند که انواع مختلف محصولات را تولید می‌کنند.


محصولات تولیدی بدون نام

برخی شرکت‌ها محصولاتی را تولید می‌کنند که بدون نام هستند و لوگو و یا نامی از شرکت تولید کننده را بر روی خود ندارند و لوگو و نام برند سفارش دهنده بر روی محصول چاپ می‌شوند و قیمت کمتری را دارند. تعداد بسیاری از شرکت‌ها محصولات بدون نام تولید می‌کنند.


محصولات با برچسب سفید

یک محصول توسط یک شرکت تولید می‌شود و سپس توسط یک شرکت دیگر عرضه می‌شود و آن را به عنوان محصول خود معرفی می‌کند. YouTube یک ویژگی گوگل است و توسط شرکت Adobe اداره می‌شود، با این حال این خدمات مربوط به برند گوگل شناخته می‌شود.

 

به کلمه "برند" هم به عنوان معرف شرکت و هم یک اسم فکر کنید. نام تجاری از رویکردی که در بازاریابی دارد و مراحل اولیه ایجاد یک لوگو و نام شرکت حاصل می‌شود. نتیجه نهایی خود برند است، اگر به عنوان اسم در نظر بگیرید، این زمانی است که یک برند به زندگی خود ادامه می‌دهد و ویژگی دوست داشتن توسط مردم را به دست می‌آورد.

 

همان طور که برند ایجاد می‌شود و به پیش می‌رود، شخصیت خودش را نیز به دست می‌آورد. چه مثبت و چه منفی، این شکل نشان می‌دهد که چگونه مصرف کنندگان، یک محصول، خدمات و یا ماموریت شرکت را می‌بینند.



 

دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب