خودکار تبلیغاتی هدیه‌ای برای همه

خودکار تبلیغاتی هدیه‌ای برای همه
تاریخ:
۰۴ اسفند ۱۳۹۷

با توجه به تحقیقات انجام شده بر روی استفاده از هدایای تبلیغاتی خاص توسط شرکت‌های معروف و مختلف، خودکار تبلیغاتی جایگاه اول را در میان دسته اقلام تبلیغاتی که به عنوان گسترش نام برند و افزایش فروش توزیع شده‌اند، کسب کرده‌اند. خودکار تبلیغاتی که به عنوان بهترین هدیه تبلیغاتی انتخاب می‌شود چه چیزی است؟

 

در میان تمام هدایایی که به هدف تبلیغ برند در بین مردم و مشتریان توزیع می‌شوند، خودکار تبلیغاتی به دلیل بسیاری از دلایل، بیش‌ترین ارتباط را پیدا می‌کند. آنها برای همه مفید هستند، صرف‌نظر از جنسیت، سن، ملیت، محل اقامت و غیره. هیچ فرد با سوادی در روی زمین وجود ندارد که در جیب، روی میز و یا در خودروی خود، خودکار نداشته باشد. بنابراین ارزش تبلیغاتی این آیتم‌های تبلیغاتی قابل ستایش است.

 

شرکت‌ها می‌توانند لوگو و نام برند خود را بر روی این خودکارها چاپ کنند و یک روش ظریف و مقرون‌ به‌ صرفه از تبلیغات را ارائه دهند. نه تنها کاربر بلکه افرادی که در اطراف آن فرد هستند چه در محل کار و یا در کلاس درس و یا هر جای دیگر زمانی که خودکار تبلیغاتی شما مورد استفاده قرار می‌گیرد، با نام برند شما آشنا شده و در صورت نیاز به محصولات و یا خدمات، شما را انتخاب خواهند کرد.

 

بدون شک، افراد وقتی خودکار را می‌بینند، اولین چیزی که به آن توجه خواهند کرد، نام برند و طرح لوگوی شما خواهد بود. اگر این قدرت در تبلیغ برند شما باشد، چرا یک خودکار برای ارزشمندترین مشتریان خود انتخاب نمی‌کنید؟ شما می‌توانید انواعی از خودکار تبلیغاتی را پیدا کنید و با قرار دادن نام برند و لوگو آن را سفارشی کنید. برای شرکت‌های کوچک این محصول به عنوان هدیه شرکتی ایده‌ آل با بودجه‌ای کم خواهد بود.


خودکار تبلیغاتی مناسب برای نمایشگاه‌ها  

فرض کنید در یک نمایشگاه تجاری شرکت می‌کنید که در آن هزاران نفر هر روز جمع می‌شوند. یک نمایشگاه تجاری بهترین راه برای اعلام شروع به تولید محصولی جدید از شرکت شما است. بنابراین شما مجهز به استراتژی‌هایی برای جذب بیشتر و بیشتر مشتریان به غرفه‌تان باید باشید.

علاوه بر این، شما قصد دارید آنها را در آینده نزدیک به عنوان مشتریان احتمالی خود ملاقات کنید. روش‌های تبلیغ معمول مانند بیلبورد، نمایش عکس محصول یا یک کاتالوگ درباره مشخصات محصول نمی‌توانند به شما در به دست آوردن نتایج مورد نظر، کمک کنند.

خودکار تبلیغاتی بهترین کاربرد را در چنین وضعیتی پیدا می‌کند. هدایای تبلیغاتی خود را در غرفه‌تان هدیه کنید تا شاهد ازدحام بازدیدکنندگان در مقابل غرفه شرکت خود باشید، یک خودکار جذاب و مد روز که قیمتی پایین دارد، همراه با لوگو و نام برند که بر روی گیره و یا بدنه آن چاپ می‌شود، باعث خواهد شد افراد همواره به یاد شرکت شما باشند.

مشتریان از دریافت یک هدیه مفید از شما راضی خواهند بود و قطعا از هوش شما در انتخاب این موارد تبلیغاتی کارآمد قدردانی می‌کنند و در صورت نیاز از خدمات شما استفاده خواهند کرد.

 

بدون شک، مشتریان بیشتری از غرفه شما دیدن می‌کنند و این نمایش را به یک کمپین تبلیغاتی موفق برند تبدیل می‌کنند. شما به زودی متوجه خواهید شد که هدایای تبلیغاتی بازگشت بیشتر سرمایه را برای شما به ارمغان می‌آورند. از کل بودجه که صرف برنامه‌ریزی و سازماندهی این رویداد می‌کنید، بخش کوچکی از آن صرف هدایای تبلیغاتی می‌شود اما بازده بالایی خواهد داشت.

در کمپین تبلیغاتی خود از خودکار تبلیغاتی بادوام و مرغوب استفاده کنید تا معرف خوبی از کسب و کار شما باشد. محصولات تبلیغاتی که شما برای تبلیغات برند خود استفاده می‌کنید نشان دهنده محصولات و خدمات شما هستند از محصولات با دوام و مرغوب استفاده کنید تا حسن نیت افراد را نسبت به برند خود جلب کنید.

 

دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
 _      ______            
| |    |___  /            
| |__     / /   ___   ___ 
| '_ \   / /   / _ \ / __|
| | | |./ /   |  __/| (__ 
|_| |_|\_/     \___| \___|
                          
                          
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب