۱۰ مدل از محصولات تبلیغاتی برای آموزش بخش دو

۱۰ مدل از محصولات تبلیغاتی برای آموزش بخش دو
تاریخ:
۲۷ بهمن ۱۳۹۷

در این مقاله به ادامه مواردی که شما می‌توانید به عنوان یک مرکز آموزشی برای انتخاب محصولات تبلیغاتی در نظر بگیرید، خواهیم پرداخت.

هدایای تبلیغاتی برای مراکز آموزشی
۳. ماژیک های‌لایت

دانش آموزان دوست دارند ماژیک های‌لایت استفاده کنند. شما می‌توانید آن را به عنوان یکی از محصولات تبلیغاتی شرکت خود در نظر بگیرید که می‌تواند به کوله‌پشتی و یا کیف دانش آموزان وصل شود و نام برند شما را تبلیغ کند. این محصول دارای سرپوش می‌تواند به چیزهای مختلفی متصل شود. این محصول یک مورد هدیه موثر برای دانش آموزان مدرسه و کالج است.


۴. کوله پشتی‌های درست شده از پلاستیک شفاف

کوله پشتی‌های درست شده از پلاستیک شفاف از هدایای تبلیغاتی مد روز هستند. این یک محصول خلاقانه است در حالی که اکثر دانش آموزان به خاطر داشتن وسایل زیاد به کوله‌پشتی نیاز دارند، این هدیه می‌تواند مورد توجه قرار گیرد. دانش آموزان، معلمان و دیگران این کوله پشتی‌های روشن را به خاطر راحتی و سبک بودن دوست دارند.


۵. جا مدادی

جا مدادی ابزاری مناسب برای دانش آموزان جهت نگهداری مداد، خودکار، ماژیک های‌لایت و یادداشت‌های چسبان در سراسر روز در کلاسور یا کیف به کلاس درس است. همان طور که جا مدادی را خریداری می‌کنید، آنها را با لوگوی آموزشی و پیام برند خود سفارشی کنید و به افراد ارائه کنید.


۶. ضد عفونی کننده دست

دانش آموزان در برابر ابتلا به میکروب‌ها و آنفولانزا در فصل سرما آسیب‌پذیر هستند. استفاده از ضد عفونی کننده دست یک روش مطمئن برای دور ماندن از میکروب‌ها است. ضد عفونی کننده در یک بطری با حمل و نقل آسان عرضه می‌شود. یک بطری ضد عفونی کننده را بخرید که یک روکش سفارشی دارد که بر روی آن می‌توانید لوگو و نام برند خود را چاپ کنید. شما باید این مورد را در طول فصل سرد سال توزیع کنید.


۷. فلش مموری تبلیغاتی

دانش آموزان و اعضای هیات علمی به یک فلش مموری نیاز دارند تا فایل‌ها را به روش مناسب منتقل کنند. اما مطمئن شوید که وقتی آنها را می‌خواهید به عنوان محصولات تبلیغاتی برند خود انتخاب کنید، آن را سفارشی کنید. این محصولات در رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند، اما یکی را انتخاب کنید که با نماد لوگوی شما مطابقت داشته باشد تا بتوانید نام برند و لوگو را بر روی آن چاپ کنید.


۸. سررسید و دفترچه یادداشت

دانش آموزان تکالیف مختلفی را باید در طول هفته انجام دهند، اما پی‌گیری آنها به طور کامل گاهی به یک کار خسته کننده تبدیل می‌شود. هدیه سررسید تبلیغاتی به آنها کمک خواهد کرد تا سوابق تکالیف و تاریخ‌ها را در آن نگهداری کنند تا بتوانند به یاد تاریخ‌های بعدی آزمون‌ها و جلسات باشند. بهترین زمان برای ارائه این محصولات تبلیغاتی در ابتدای سال تحصیلی است.


۹. نگه‌دارنده کارت دانشجویی

نگه‌دارنده کارت به مدیریت مدرسه در شناسایی دانشجویان و اعضای هیات علمی برای ایجاد یک محیط امن‌تر کمک می‌کند. هر دانش‌آموز و اعضای هیات علمی، کارت خود را آویزان می‌کنند تا افراد مجاز شناسایی شوند. نشان شما بر روی این نگه‌دارنده‌ها همیشه توجه افراد را به کسب‌وکار آموزشی شما جلب خواهد کرد. لوگوی شما باید توسط افراد حرفه‌ای طراحی شود چون این یک چیز حیاتی است. به یاد داشته باشید که معلمان و دانش آموزان حتی هنگام استراحت و نوشیدن قهوه، این کارت‌ها را آویزان می‌کنند.


۱۰. تمیز کننده صفحات نمایش

بسیاری از دانشجویان در دبیرستان‌ها و دانشکده‌ها به عنوان بخشی از آموزش با فن‌آوری‌های جدید، مانند تبلت یا گوشی هوشمند سر و کار دارند. تمیز کننده صفحه نمایش لمسی، یکی از محصولات تبلیغاتی مفید برای استفاده در هر جایی و توسط هر شخصی است. اگر این تمیز کننده‌ها را با نام برند و لوگوی شرکت خود سفارشی سازی کنید، توجه افراد زیادی را به سوی کسب‌وکار خود جلب خواهید کرد.

 

این محصولات تبلیغاتی در نهایت مشتریان و افراد هدف را به موسسه و کسب‌وکار شما هدایت می‌کنند. همه این موارد مقرون به صرفه هستند و موسسات کوچک هم می‌توانند از آنها استفاده کنند.

 

دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب