۱۰ مدل از محصولات تبلیغاتی برای آموزش بخش یک

۱۰ مدل از محصولات تبلیغاتی برای آموزش بخش یک
تاریخ:
۲۳ بهمن ۱۳۹۷

موسسات آموزشی با انتخاب محصولات تبلیغاتی کاربردی و ارائه خدمات آموزشی با کیفیت بالا یک تصویر مطلوب از برند را ایجاد می‌کنند. اما موسسات به استراتژی‌های بازاریابی نیز باید اهمیت دهند تا توجه مشتریان بالقوه‌ای مانند دانش آموزان، دانشجویان، اساتید کالج را در رویدادهای ورزشی، سمینارها و دیگر محیط‌ها را به خود جلب کنند.

با توجه به قدرت محصولات تبلیغاتی به عنوان هدایای تاثیرگذار، بازاریابان از این کالاها برای ترویج کسب‌وکارها از جمله موسسات آموزشی استفاده می‌کنند.

 

اهمیت محصولات تبلیغاتی اکنون به خوبی توسط دنیای کسب‌وکار شناخته شده است. بسیاری از آمار نشان داده‌اند که چگونه صاحبان تجارت در طول سالیان از هدایای تبلیغاتی سود برده‌اند. در سال ۲۰۱۱، تبلیغ کنندگان هزینه زیادی را صرف خرید انواع محصولات تبلیغاتی کرده‌اند.

مهم‌ترین مورد برای فعالیت‌های تبلیغاتی موسسات آموزشی، نوشت افزاری مانند مداد و خودکار بود. این آیتم‌ها بهترین مورد تبلیغاتی برای مراکز آموزشی هستند. لوازم دفتری، کیف، کلاسور و پاک‌کن نیز به عنوان هدیه تبلیغاتی محبوب مورد توجه قرار می‌گیرند.


تاثیرات آیتم‌های تبلیغاتی

اخیرا، انجمن محصولات تبلیغاتی بین‌المللی PPAI، یک بررسی انجام داد و با برخی از آمار با ارزش شروع شد که اهمیت محصولات تبلیغاتی برای شناسایی برند مراکز آموزشی را به طرز خوبی برقرار کرد. طبق این مطالعه، بیشتر دریافت کنندگان محصولات تبلیغاتی، نام شرکت را به خاطر می‌آورند، در حالی که تنها نیمی از پاسخ دهندگان می‌توانند نام برندی را که در یک نشریه تبلیغات چاپ شده بود را به یاد آورند.

 

ارزش کاربردی بودن یک تبلیغ برای موفقیت یک کسب‌وکار بسیار اهمیت دارد. این نظرسنجی نشان داد که افراد زیادی بعد از دریافت یک هدیه تبلیغاتی از یک مرکز آموزشی به کسب‌وکار تبلیغ کننده مراجعه کرده‌اند.

 

برقراری ارتباط کلامی با مشتری در زمان ارائه محصولات تبلیغاتی در یک نمایشگاه یا رویداد باعث ایجاد احساس بهتری در مشتری خواهد شد و احتمال مراجعه افراد را به مراکز آموزشی بیشتر خواهد کرد.

 

این‌ها و بسیاری از آمار دیگر نیز برای بخش‌های مختلف آموزش و پرورش نیز قابل استفاده هستند. طبق آمار، شهروندان ۱۵ تا ۲۹ درصد از زندگی خود را در مدارس و موسسات آموزش عالی سپری می‌کنند.

با در نظر گرفتن آمار بالا، موسسه آموزشی یا کسب‌وکار شما می‌تواند به سرعت یک مجموعه از مشتریان وفادار بسازد. با استفاده از محصولات تبلیغاتی کاربردی و با دوام به مدت زیادی برند خود را در معرض دید افراد هدف خود قرار دهید و در طول زمان احساس خوبی را از مرکز آموزشی خود برای افراد ایجاد کنید.

 

با این حال، از ارائه و توزیع آیتم‌های تبلیغاتی ساده و بی کیفیت اجتناب کنید چون مردم دیگر هیچ هیجانی را برای دریافت این هدایا نشان نمی‌دهند و ممکن است باعث شود مردم تصور کنند، خدمات شما هم مانند هدیه تبلیغاتی شما بی‌کیفیت هستند و به شما مراجعه نخواهند کرد. در عوض، موسسه آموزشی شما باید به دقت مواردی که مفید، منحصربفرد و تاثیرگذار هستند را انتخاب کند.


در اینجا فهرستی از محصولات تبلیغاتی مناسب برای موسسات آموزشی آورده شده است
۱. کاغذهای یادداشت چسبان رنگی

کاغذهای یادداشت رنگی طرح‌دار با امکان چسباندن، کالاهای فریبنده‌ای هستند که برای دانش آموزان مدارس بسیار کاربردی هستند. دانش آموزان می‌توانند مطالبی را که با عجله یادداشت می‌کنند را بر روی آنها بنویسند و آنها را بر روی میز خود بچسبانند. برای سازماندهی یادداشت‌ها، یکی از ابزار مفید و کاربردی، کاغذ یادداشت‌های چسبان هستند و اگر نام برند شما بر روی آن باشد، بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد.


۲. مداد پاکن با نام برند و طرح لوگو

شما می‌توانید برای جلب توجه افراد به کسب‌وکار خود، به موسسات و مراکز دانش آموزی، مداد پاک‌کن را به عنوان محصولات تبلیغاتی خلاق ارائه دهید. شما می‌توانید این محصولات تبلیغاتی را حتی به اعضای هیات علمی هم توزیع کنید.

 

دقت کنید که رنگ‌های مداد پاک‌کن‌ها جذاب باشند. فراموش نکنید که لوگو و نام برند خود را روی این آیتم‌های هدیه قرار دهید.

 

دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
      _              
     (_)             
 ____ _   ___   __ _ 
|_  /| | / _ \ / _` |
 / / | ||  __/| (_| |
/___||_| \___| \__,_|
                     
                     
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب