چگونه از محصولات تبلیغاتی برای کمپین تبلیغاتی خود استفاده کنید

چگونه از محصولات تبلیغاتی برای کمپین تبلیغاتی خود استفاده کنید
تاریخ:
۱۳ بهمن ۱۳۹۷

در این روزها کسب و کارهای بیشتر و بیشتری به ارائه محصولات تبلیغاتی روی آورده‌اند تا به تقویت فعالیت‌های بازاریابی خود کمک کنند. تلاش‌های درست در ارتباط با تبلیغات می‌تواند منجر به افزایش عمده ترافیک وبسایت ، شناسایی برند و ارتباط با مخاطبان هدف شود.

با این حال، یک چیز که بسیاری از بازاریابان متوجه نمی‌شوند این است که یک جزء تاثیرگذار در کمپین تبلیغاتی وجود دارد که می‌تواند با تبلیغات ترکیب شود تا موفقیت آن را دو برابر کند و همچنین نتایجی که به دست می‌آورند را درخشان‌تر کند و آن جزء محصولات تبلیغاتی است.

 

هدایای تبلیغاتی و تبلیغ در رسانه‌های اجتماعی، روش‌های موثری برای رسیدن به مشتریان جدید و آینده فراهم می‌کنند و برند شما را به مخاطبان جدید و گسترده‌تر معرفی کرده و باعث رونق کسب‌ و کار شما خواهند شد. از طرف دیگر، زمانی که آنها برای کار با یکدیگر ساخته می‌شوند، می‌توانید به موفقیت بالایی دست پیدا کنید.


در اینجا برخی از روش‌هایی که محصولات تبلیغاتی می‌توانند گسترش نام برند شما را افزایش دهند، آورده شده است.

تشویق به اشتراک گذاری در فضای مجازی و افزایش دنبال کنندگان

زمانی که اطلاعات جدیدی را در وب سایت‌ها پست می‌کنید، هدف اصلی شما جلب توجه و ترغیب کاربران به اشتراک گذاشتن اطلاعات شما با دیگران است. برخی از کسب‌ و کارها می‌دانند که کمی این کار سخت است، به خصوص اگر صنعت خاص آنها دقیقا یک کار هیجان انگیز نباشد.

 

این جایی است که محصولات تبلیغاتی می‌توانند به تغییر بازی شما کمک کنند. به اشتراک گذاشتن یک پست، علاقه به یک صفحه و یا حتی ارائه یک نام و نشانی پست الکترونیکی به معنای یک تبلیغ بسیار کوچک برای خرید در ازای یک هدیه مجانی است، و کاربران آن را انجام خواهند داد.

 

علاوه بر این، آنها دیگران را تشویق خواهند کرد که این کار را انجام دهند. اگر یک کاربر بتواند یک تی‌شرت مجانی را برای اشتراک گذاشتن یک صفحه و یا پر کردن فرم یک خبرنامه ایمیل به دست آورد، احتمال این وجود دارد که او دوستان خود را هم تشویق کند تا از این معامله شیرین بهره‌مند شوند.


محصولات تبلیغاتی برای قدردانی از مشتریان وفادار

شما ممکن است از محصولات تبلیغاتی به عنوان پاداش برای مشتریان فعال و وفادار استفاده کنید، اما می‌توانید از طریق وبسایت خود برای انجام این کار در محیطی استفاده کنید که برای آنها راحت‌تر باشد و تجربه لذت بخشی را که این اقدام ایجاد می‌کند را به اشتراک بگذارند.

 

ارائه محصولات تبلیغاتی به مشتریان، به احتمال زیاد باعث می‌شود که آنها بیشتر از برند شما حمایت کنند، به خصوص در رسانه‌های اجتماعی. از محصولات تبلیغاتی به عنوان تشکر برای دنبال کننده‌های جدید و فعال استفاده کنید و به خصوص برای کسانی که بازخورد مثبتی در مورد کسب‌وکار شما به اشتراک می‌گذارند. به آنها نشان دهید که واقعا از کار و پشتیبانی آنها خوشحال هستید و آنها هم تلافی خواهند کرد.


بازاریابی دهان به دهان

شما از مشتریان خود می‌خواهید درباره برند شما صحبت کنند و گاهی اوقات کمی بیشتر از محصولات یا خدمات برتر شما خواهد گفت. یک فکر خوب استفاده از محصولات تبلیغاتی مفید است در صورت نزدیک بودن به علاقه عموم مردم، می‌تواند به شما کمک کند مکالماتی را در مورد برند شما آغاز کنند و باعث خواهد شد نام کسب‌وکار شما گسترش پیدا کند.

 

آیا شما برای شروع فعالیت تبلیغاتی برای کسب‌وکار خود آماده هستید؟ در اینجا چند روش ساده وجود دارد که شما می‌توانید با انجام آنها و انتخاب محصولات تبلیغاتی مفید و پر کاربرد، به کسب‌وکار خود رونق دهید.

 

به مشتریان خود محصولات تبلیغاتی هدیه دهید تا از خرید آنها قدردانی کرده باشید. همچنین شما می‌توانید در نمایشگاه‌های تجاری شرکت کنید و با ارائه محصولات تبلیغاتی مفید و پر کاربرد به افراد، آنها را ترغیب به استفاده از خدمات و یا خرید محصولات خود کنید.

 

افراد را تشویق کنید که عکس‌هایی را که با استفاده از محصولات تبلیغاتی شما گرفته‌اند، به وبسایت شما ارسال کنند تا بتوانید آنها را به اشتراک بگذارید. این کار افراد را تشویق به مشارکت خواهد کرد و همچنین اعتبار برند شما را بیشتر خواهد کرد.

من یک آژانس مسافرتی را به یاد می‌آورم که محصولات تبلیغاتی را با نام آژانس و لوگوی چاپ شده بر روی آنها برای هر کسی که سفری را رزرو کرده بود، هدیه می‌داد. مسافران سپس یک عکس از محصولات تبلیغاتی خود در مکان‌های مختلف تعطیلات به وبسایت شرکت ارسال کرده و به اشتراک گذاشتند.

من فکر می‌کنم که همه ما می‌توانیم با اطمینان فرض کنیم که موفقیت این بازاریابی با هزینه کم چقدر خواهد بود.

محصولات خود را با کد QR، آدرس وبسایت و یا شبکه‌های اجتماعی چاپ کنید تا به ایجاد ارتباط کاربران به وب سایت‌تان و یا شبکه‌های اجتماعی مختلف شرکت کمک کنید. در زمان ارائه نمونه‌هایی از محصولات تبلیغاتی سفارشی، داشتن نام برند و لوگوی چاپی که مستقیما روی آن اطلاعات شرکت نوشته شده، برای کاربران آسان خواهد بود تا در زمان نیاز با شرکت شما ارتباط برقرار کنند.

 

از محصولات تبلیغاتی کم هزینه برای کمپین‌های بازاریابی خود استفاده کرده و در مورد انتخاب برخی از آیتم‌های پرکاربرد و بادوام برای بازاریابی شرکت خود با کارشناسان با تجربه مشورت کنید. این کار به ادامه فعالیت‌های جدید کمک خواهد کرد. محصولات تبلیغاتی دارای توانایی ایجاد فرصت جذب مشتریان جدید و چشم اندازهای متفاوت هستند.

 

دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب