دلایلی که محصولات تبلیغاتی برای هر کسب‌ و کار حیاتی هستند بخش یک

دلایلی که محصولات تبلیغاتی برای هر کسب‌ و کار حیاتی هستند بخش یک
تاریخ:
۱۵ دی ۱۳۹۷

کسب و کارها نیاز به هدایای تبلیغاتی به عنوان یک ابزار مقرون‌ به‌ صرفه برای رسیدن به مشتریان بالقوه بیشتر دارند. این یک روش بازاریابی کم‌هزینه برای هدایت مشتریان است. حتی شرکت‌های جهانی با موقعیت تثبیت‌ شده نیز به این استراتژی بازاریابی متوسل می‌شوند.
برای کسب و کارهای کوچک مانند شرکت‌های نوپا، محصولات تبلیغاتی به کاهش بودجه بازاریابی آنها کمک کرده و هنوز هم توجه مردم را به خود جلب می‌کنند.

محصولات تبلیغاتی به عنوان یک تاکتیک بازاریابی مقرون‌به‌صرفه برای سال‌ها استفاده می‌شوند. از مشاغل جدید گرفته تا شرکت‌های بزرگ، این هدایای تبلیغاتی مورد علاقه بازاریابان آنها هستند.

اهمیت محصولات تبلیغاتی برای تبلیغات تجاری را می توان از آمار سنجید. طبق تحقیقی که توسط PPAI صورت گرفته، ۹۴ % از مردم به خاطر دارند که آنها یک محصول تبلیغاتی دریافت کرده‌اند.
این مطالعه نشان می‌دهد که ۸۳ % مصرف‌کننده مایل به دریافت هدایای تبلیغاتی هستند که یک پیام تبلیغاتی داشته باشد. کسانی که محصولات را دریافت کرده‌اند، ۸۵ درصد از آنها با شرکت تبلیغ کننده کار می‌کنند. علاوه بر این، ۵۸ درصد از مصرف کنندگان نظرسنجی شده گفتند که آنها اقلام هدیه را از یک سال تا چهار سال نگه می‌دارند.

سایر مواردی که توسط این مطالعه نشان داده شد این است که ۸۹ درصد از مصرف کنندگان گفتند که آنها می‌توانند فعالیت و یا نام شرکت را برای ۲۴ ماه پس از گرفتن این آیتم‌ها به یاد بیاورند. علاوه بر این، محصولات تبلیغاتی بازخورد بسیار بالایی را از مشتریانی دریافت می‌کنند که از اقلام هدیه راضی هستند. این آمار مهم تاکید بر اهمیت محصولات تبلیغاتی بازاریابی و شناسایی برند است.

شرکت‌های کوچک و بزرگ‌تر اهمیت محصولات تبلیغاتی را برای رسیدن به افزایش تعداد افراد در یک بازار رقابتی تشخیص می‌دهند. آیتم‌های هدیه با بسته‌بندی با کیفیت بالا، گیرندگان را می‌فریبند و توجه آنها را به کسب‌وکار شرکت شما جلب می‌کنند.
این محصولات نشان تجاری و نام شرکت را بر روی خود دارند. هدف از ارائه و هدیه دادن کالاهای تبلیغاتی، انگیزه بخشیدن به منافع مشتریان در کسب‌وکار است.

برای نتایج بهتر، بازاریابان از محصولات تبلیغاتی مارک دار استفاده می‌کنند که دریافت کنندگان می‌توانند چندین ماه از آنها استفاده کنند. چنین محصولات با کیفیت به حفظ مشتریان و احساس بهتر نسبت به برند، کمک می‌کنند.
ارائه محصولات تبلیغاتی مرغوب به این معنی است که توزیع زمانی و کیفیت اقلام هدیه به اندازه کافی خوب است که مشتریان را برای ماه‌ها با برند شما درگیر کند.

قانونی که بیشتر بازاریابانی که به دنبال تبلیغات با محصولات تبلیغاتی هستند رعایت می‌کنند، این است که آیتم‌های مورد استفاده روزانه را در مرحله اول ارائه دهند. این هدایا ممکن است خودکارها، تقویم‌ها، پدهای موس، چتر، بطری آب و غیره باشند.
با این حال، بازاریابان مجرب یک استراتژی خلاقانه را به کار می‌گیرند. آنها مواردی را انتخاب می‌کنند که نه تنها مفید باشند بلکه منحصر به فرد و دارای کیفیت بالا بوده تا برای تاثیر بهتر و گسترده‌تر برند مناسب باشند.

در اینجا دلایلی وجود دارد که چرا محصولات تبلیغاتی برای هر کسب‌وکار مفید خواهد بود
با هزینه پایین دارای تاثیر موثر بالا
بسیاری از شرکت‌های کوچک تنها می‌توانند آرزو کنند که تبلیغات گسترده در مقیاس بزرگ در تلویزیون و یا بیلبوردها داشته باشند و همه رسانه‌های متفاوت را تحت پوشش قرار دهند. اما آنها هنوز می‌توانند به اهداف بازاریابی خود با تبلیغات محصولات تبلیغاتی کم‌هزینه دست یابند. طرح‌های تبلیغاتی بسیاری برای شرکت‌های نوپا وجود دارد.
اکثر تولیدکنندگان محصولات تبلیغاتی قیمت‌ها را بسیار پایین نگه می‌دارند. قیمت اقلامی که می‌توانید هدیه دهید پایین است اما تاثیر آنها بر گیرنده بالا است.

به طور خاص، لیوان‌ها تبلیغاتی موثر هستند، زیرا ۵۷ درصد از مردم می‌توانند نام برند چاپ شده بر روی یک لیوان را به یاد بیاورند. این محصولات به این ترتیب مقدار زیادی برای سرمایه‌گذاری احتیاج ندارند. شما با یک بخشش ساده به مشتریان خود، بازگشت سرمایه خوبی خواهید داشت.

گسترش و شناسایی نام برند
شناسایی برند اشاره بر این دارد که مشتریان می‌توانند شرکت شما و محصولات و یا خدمات شما را بلافاصله هنگامی که نام و یا لوگوی شما را می‌بینند تشخیص دهند و شناسایی کنند. برای مثال، افراد می‌توانند به سرعت با دیدن لوگو و یا نام برندهای بزرگ آنها را تشخیص داده و زمینه فعالیت هر کدام را به خاطر آورند.
هدیه دادن به مشتریان به آنها در به یاد آوردن و شناخت کسب‌وکار شما کمک می‌کند. این یکی از دلایل اصلی توزیع آیتم‌های تبلیغاتی است. طبق آمار گرفته شده، ۸۹ درصد از مصرف کنندگان می‌توانند نام و زمینه فعالیت برندی را که در دو سال گذشته از آن محصولات تبلیغاتی دریافت کرده بودند را به یاد آورند.

 

دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب