5 توصیه موثر و قدرتمند در موفقیت با محصولات تبلیغاتی

5 توصیه موثر و قدرتمند در موفقیت با محصولات تبلیغاتی
تاریخ:
۰۱ دی ۱۳۹۷

اگر استراتژی بازاریابی شما شامل هدایای تبلیغاتی باشد ، در حال حاضر شروع خوبی داشته‌اید. اما اگر می‌خواهید از آن محصولات تبلیغاتی به طور موثر استفاده کنید، باید ارائه آنها را به طور داخلی، خارجی و فراتر از آن به حداکثر برسانید. چطور؟

 

در اینجا ۵ نکته قدرتمند برای موفقیت با محصولات تبلیغاتی وجود دارد

نکته ۱: شروع در خانه

اگر می‌خواهید با محصول یا سرویس خود به پیشرفت برسید، افراد و کارمندان شرکت خود را نادیده نگیرید: کارمندان شما اساسا خانواده کسب و کار شما هستند، درست است؟ ارائه محصولات تبلیغاتی را با آنها شروع کنید.

 

کارمندان باید پیراهن‌های مارک دار بپوشند، از خودکارهای مارک دار و لیوان‌های مارک‌دار استفاده کنند و از آیتم‌های تبلیغاتی شما استفاده کنند تا تصویر لوگو و نام برند شما را در هر جایی تبلیغ کنند.

 

اگر می‌خواهید دنیا را تغییر دهید، به خانه بروید و خانواده خود را دوست داشته باشید. کارکنان شما از هدایای مارک داری استفاده می‌کنند که شیک، مفید و سرگرم کننده باشد. به آنها محصولات مارک داری ارائه دهید که بتوانند به طور مرتب از آنها استفاده کنند.


نکته ۲: مشتریان خود را دوست بدارید

بیایید درباره مشتریان فعلی صحبت کنیم. چه تعداد کم و یا چند میلیون مشتری داشته باشید، باید عاشق آنها باشید. حقیقت این است که مشتریان، احساس خوب شما را دریافت می‌کنند. نه تنها مشتریان قدیمی که سعی دارید باز هم آنها به شما مراجعه کنند، بلکه مشتریان جدید و آنهایی که در آینده مشتری شما خواهند شد هم با ارائه محصولات تبلیغاتی احساس خوبی به کسب و کار شما خواهند داشت.

آیا ما می‌گوییم نوعی تبلیغات وجود دارد که مشتریان با دریافت آن از شما قدردانی می‌کنند؟ بله.

 

باور کنید یا نه، تحقیقات نشان می‌دهد که نزدیک به نیمی از مشتریان تمایل دارند که محصولات تبلیغاتی دریافت کنند. زمانی که مشتریان از آیتم‌های تبلیغاتی مارک دار شما استفاده می‌کنند، وفاداری آنها افزایش می‌یابد و آنها سفیران برند شما می‌شوند.




نکته ۳: با محصولات تبلیغاتی با مشتریان ارتباط ایجاد کنید

یکی از مشکلات، برقراری ارتباط با مشتریان آینده است. محصولات تبلیغاتی باعث جلب نظر افراد به کسب و کار شما شده و به تیم فروش شما یک فرصت برای برقراری ارتباط موثر با مشتریان را خواهد داد. ارائه آیتم‌های تبلیغاتی بهترین راه برای شروع مکالمه و ایجاد رابطه با مشتری خواهد بود.

مطالعات نشان می‌دهند که احساسات مثبت، رابطه بین یک برند و مصرف کننده را افزایش می‌دهد و به طور ناخودآگاه تصمیمات در مورد استفاده از خدمات و یا محصولات برند را ایجاد می‌کند.


حدس بزنید نظر مشتریان بعد از دریافت محصولات تبلیغاتی چیست؟

ارائه محصول تبلیغاتی مفید، شیک و بادوام به مشتریان احتمالی تاثیرات خوبی بر روی آنها خواهد داشت. این هدایا به آنها کمک خواهد کرد تا زمانی که از آن محصولات تبلیغاتی استفاده می‌کنند، احساس مثبتی به برند شما داشته باشند.


نکته ۴: با ارائه محصولات تبلیغاتی دیده شوید

ایجاد آگاهی از برند و کسب مشتریان جدید با توزیع محصولات تبلیغاتی در رویدادها و نمایشگاه‌ها بیشتر خواهد شد. زمانی که شرکت شما یک رویداد را حمایت می‌کند، دید فوق‌العاده برای نام و پیام شما است. بنابراین، به حداکثر رساندن قابلیت دید با محصولات تبلیغاتی که نام یا پیام شما را در مقابل دید مشتریان جدید قرار می‌دهند، ایجاد خواهد شد.

نه تنها هدایای شما یک تاثیر مثبت از برند شما را تبلیغ می‌کنند، این برداشت مثبت بارها و بارها تکرار خواهد شد. ۸۱ درصد از مصرف کنندگان محصولات تبلیغاتی را بیش از یک سال حفظ می‌کنند. این مقدار زیادی از دیده شدن مکرر را بدون هیچ هزینه اضافی برای شما به وجود خواهد آورد.


نکته ۵: خود را از دیگران متمایز کنید

در نمایشگاه‌های تجاری با اقلام تبلیغاتی خلاقانه، توجه مشتریان جدید را به خود جلب کنید. در دریایی از فروشندگان دیگر، زمانی که احساسات معنی‌دار خود را با محصولات تبلیغاتی به مردم ارائه می‌دهید، سعی در افزایش میزان نمایش برند خود داشته باشید تا بتوانید از بقیه متمایز باشید. این یعنی دو چیز:

اول، می‌توانید همه هدایای خود را روی یک صفحه بگذارید تا افراد بتوانند آنها را بردارند. این کار میزان دسترسی آیتم‌های شما را افزایش می‌دهد و از این فرصت شما می‌توانید برای ایجاد ارتباط استفاده کنید. حتی می‌توانید شخصا وسائل تبلیغاتی را به بازدیدکنندگان غرفه خود تحویل دهید. این عمل احساسات شخصی خوبی را به یاد ماندنی می‌کند.

 

دوم، محصولات تبلیغاتی را انتخاب کنید که به مخاطبین شما مرتبط هستند. مشتریان به محصولاتی علاقه دارند و مایل به استفاده از محصولاتی هستند که مفید، سرگرم کننده و یا مد روز هستند. در نمایشگاه‌های تجاری، مخاطبین خود را بشناسید و مواردی را انتخاب کنید که از دریافت آن خوشحال شوند.

 

آماده برای استفاده موثر از محصولات تبلیغاتی هستید؟ ما دوست داریم به شما کمک کنیم. برای بازاریابی محصول تبلیغاتی خود با ما تماس بگیرید.

 

دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
       _               
      | |              
__  __| |_   ___   ___ 
\ \/ /| __| / _ \ / __|
 >  < | |_ | (_) |\__ \
/_/\_\ \__| \___/ |___/
                       
                       
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب